Gå til innhold

Brunørret-fiske i Agder


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Nei, men vil tro det hvertfall er store råker i vannene som ligger på den høyden. Kan ikke si det sikkert :-\

Takk for dine meninger! Kanskje det kan være klart allerede i påska i govanna mine ;) Håper det!

Da tror jeg at himmelens sluser må åpne seg de neste 7 dagene. Dette, kombinert med >15 varme, kan kanskje føre til at deler av særdeles solgunstig plasserte sørlandsvann 300 m.o.h. vil åpne seg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kanon fin opplevelse i dag. Ved utoset av vannet der vi normalt går på påskeski, var det nå en diger råk.

Selv om vannet er kjent for sine tusenbrødre, var det ikke akkurat det jeg så i dag. Har egentlig alltid funnet roen ved

dette oset. Vel fremme får jeg se et ordentlig nise vak, sannsynligvis på mygg. Tipper 1,5 kg. Har ikke sett så fint vak siden Kola i fjor. Hele ryggen fri fra vannet. Rett og slett vakkert.  Etter mye frem og tilbake, ble nok fisken skremt av en bever som padlet inn på arenaen. Gjett hvor jeg skal i morgen. I mellomtiden kjører jeg reprise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkerøye er vel greit selv om dette egentlig er en brunørretråd?

Vel, her er dagens største på 800g:

[attachimg=1]

For å få innlegget til å passe litt bedre inn i tråden så må jeg legge ved at jeg tok noen ørreter også. Største på ca. 4hg.

post-2892-13949887408156_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...