Gå til innhold

Brunørret-fiske i Agder


Anbefalte innlegg

Noen som har prøvet i det siste ?. Hadde med ungene på kanotur i Ogge sist helg, mye mygg og bra med marginata enkelte plasser, bra med vak. :) Det ble ikke noe særlig fisking på meg. Må vel være en del vespertina nå?. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og "Tøfflus" karlsen gjør følgende: leie lanke, lanke, lanke og lanke.....

 

Synes igrunn synd på Karlsen jeg ;) Jeg også savner mye av de flittige og flotte rapportene fra det blide Sørland ;D Ser ut til at alle er "gift".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også savner mye av de flittige og flotte rapportene fra det blide Sørland ;D Ser ut til at alle er "gift".

 

En ting som er felles for "Sørlandsgjengen" er at når vi fisker så fisker vi. Da kommer desverre nettaktiviteter langt nede på prioritereringslisten. Hadde jeg ikke holdt på med vedlikehold av hus og heim hadde jeg neppe vært foran PC'n heller.  ;)

 

male, male, male, male, male ;D

 

For meg er det enda verre for her går det i grav,grave,grave :P :P

 

Mark? ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banditten: Fotograferer du alltid kun de små? Og forteller røver historier uten håndfast bevis om de STOOORE?  ;D ;D ;D ;D

 

Riktignok Karlsen som fikk de store på forrige tur. Jeg lever bare opp til navnet ;D ;D ;) Ser Karlsen er på hugget her, så håndfaste bevis har du der :P

 

Vi snakker Sørlandet ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi snakker sørlandet her og samme elv, så kommer det noen bilder av Mr.Willis som kjører "stooooooooooor" fisk ;D ;D ;D

Skal sies at Mr.Willis fikk en på ca.kiloen senere på dagen, men da var ikke fotografen til stedet å kan bevitne episoden, så vi får ta det med en klype salt ;)

 

 

 

 

-Ole Erik-

post-912-13949855939082_thumb.jpg

post-912-13949855939812_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi snakker sørlandet her og samme elv, så kommer det noen bilder av Mr.Willis som kjører "stooooooooooor" fisk ;D ;D ;D

Skal sies at Mr.Willis fikk en på ca.kiloen senere på dagen, men da var ikke fotografen til stedet å kan bevitne episoden, så vi får ta det med en klype salt ;)

 

 

 

 

-Ole Erik-

 

Hmpffffføy!!!! For en fin fiske kompis du er! Du hadde nok lyktes med å få litt pen fisk denne dagen du også, om det ikke hadde vært for "æ-må-hjæm-å-nusse-kose-dulle-dille-dalle-med-dama" innstillingen

din!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Jan Thomas er og slenger med leppa, og føler at jeg må avkrefte tøflus-ryktene 8)

 

Bøyer meg i støvet for det blide sørland, dere leverer ;) Meget imponert!

Det går an å kombinere stor fisk og dame Tøflus, å vise et bilde av en stor fisk har ingenting med

din Tøflus holdning å gjøre. Du må nok dessverre komme med flere bevis din "snik".

 

Grattis med flott fisk forresten, kanon :)

 

Legger ved et bilde av en fisk fra turen igår, ikke så verst eller hur? Tatt av min kompis Micke ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi snakker sørlandet her og samme elv, så kommer det noen bilder av Mr.Willis som kjører "stooooooooooor" fisk ;D ;D ;D

Skal sies at Mr.Willis fikk en på ca.kiloen senere på dagen, men da var ikke fotografen til stedet å kan bevitne episoden, så vi får ta det med en klype salt ;)

 

 

 

 

-Ole Erik-

 

Hmpffffføy!!!! For en fin fiske kompis du er! Du hadde nok lyktes med å få litt pen fisk denne dagen du også, om det ikke hadde vært for "æ-må-hjæm-å-nusse-kose-dulle-dille-dalle-med-dama" innstillingen

din!!

 

 

Vel, jeg ofrer litt fiske her nede med litt sånn "dulle å dalle" som du kaller det, når jeg vet jeg skal på finnmarksvidda i sommer. Husker jeg ikke helt feil så fikk vel du også tilbudet om å være med, men hva var det igjen, fikk du ikke disp hjemme fra?? :P :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Har hørt det skal blåse hatter og høy hele Juli der oppe.. Var vel ikke hjemme det var vanskelig å få disp, var verre med jobb.  >:(

 

Det blir nok flaut for deg å komme hjem fra same land uten ny pers ! ;)

 

Jobb du liksom ;D ;D  Var ikke det jeg hørte.

Flaut nei, skal ta det som en mann om så skjer.

 

-ole erik-

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Å som jeg savner gode gamle sørlandet når jeg ser slike bilder. Ingen ting er som ørretfiske på sørlandet på våren.

Skal ut i elven som Dr.Fishmen løper løpsk i en elv for å fange en liten døgnflue.

Det blir spennende! Men fangster som har kommet fram her på siden klarer jeg nok ikke å mache.

Gleder meg til å flytte hjem til Sørlandet om noen år til, men for all del slipp ut fisken dere får for dere må ikke tømme elvene der sør for stor fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg savner gode gamle sørlandet når jeg ser slike bilder. Ingen ting er som ørretfiske på sørlandet på våren.

Skal ut i elven som Dr.Fishmen løper løpsk i en elv for å fange en liten døgnflue.

Det blir spennende! Men fangster som har kommet fram her på siden klarer jeg nok ikke å mache.

Gleder meg til å flytte hjem til Sørlandet om noen år til, men for all del slipp ut fisken dere får for dere må ikke tømme elvene der sør for stor fisk!

 

Bare for å strø litt salt i såret. Det er bedre en noensinne :D;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg savner gode gamle sørlandet når jeg ser slike bilder. Ingen ting er som ørretfiske på sørlandet på våren.

Skal ut i elven som Dr.Fishmen løper løpsk i en elv for å fange en liten døgnflue.

Det blir spennende! Men fangster som har kommet fram her på siden klarer jeg nok ikke å mache.

Gleder meg til å flytte hjem til Sørlandet om noen år til, men for all del slipp ut fisken dere får for dere må ikke tømme elvene der sør for stor fisk!

[/quote

 

neida, bare tuller ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg savner gode gamle sørlandet når jeg ser slike bilder. Ingen ting er som ørretfiske på sørlandet på våren.

Skal ut i elven som Dr.Fishmen løper løpsk i en elv for å fange en liten døgnflue.

Det blir spennende! Men fangster som har kommet fram her på siden klarer jeg nok ikke å mache.

Gleder meg til å flytte hjem til Sørlandet om noen år til, men for all del slipp ut fisken dere får for dere må ikke tømme elvene der sør for stor fisk!

 

Det er jo bare å flytte det. Må være bedre det enn å løpe rundt på salg hos Prima Villmarksliv på Alnabru. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke mye liv i denne tråden for tiden  ??? Kansje ikke så rart med denne varmen.

Fikk faktisk en fin en onsdag kveld i det ble mørkt på en cdc caddis ;D Det gjorde godt ;D

Veide den ikke men den var 49cm lang så den var over kiloen ikke så veldig feit og litt stort hode. Så ut som en gammel fisk.

Var ikke i indre agder men heller ikke ytre agder  :D :D ;D ;D

Faktisk ny pers i dette vannet men det går noen virkelige griser der  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...