Gå til innhold

Andre arter i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

hehehe, ja med litt av det "vannet", kaffe fra svartkjelen og jeg har jo god tid til å spare til bart :-X, så har jeg

kanskje en god mulighet til å få joine en bindekveld.. En bli kjent kveld :P

Sånn seriøst så hadde jo det vært hyggelig med det om jeg blir med på lasset oppover...

Skremmende å tenke på å flytte til et nytt sted! Kan jo kanskje søke jobb hos Granbo da ;D ;D

Noen av dere som har tatt HA i trøndelag da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

PS. Morten, da med litt av det "vannet" som barna ikke får drikke, og send flaska rundt bortet. så er det bare å ta frem notisblokk og penn, så skal du nokk se at lista blir full etter få minutter  ;)

 

MB

 

eneste problemet der er at alle soldoer (altså min familie) tåler brennevin som russere tåler vodka. da blir det noen meget dyre tips ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Morten, da med litt av det "vannet" som barna ikke får drikke, og send flaska rundt bortet. så er det bare å ta frem notisblokk og penn, så skal du nokk se at lista blir full etter få minutter  ;)

 

MB

 

eneste problemet der er at alle soldoer (altså min familie) tåler brennevin som russere tåler vodka. da blir det noen meget dyre tips ;D ;D ;D

 

 

 

 

Informasjon om plasser med lyr på 8+ er vell nesten verdt å drepe for  :rolleyes:

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Morten, da med litt av det "vannet" som barna ikke får drikke, og send flaska rundt bortet. så er det bare å ta frem notisblokk og penn, så skal du nokk se at lista blir full etter få minutter  ;)

 

MB

 

eneste problemet der er at alle soldoer (altså min familie) tåler brennevin som russere tåler vodka. da blir det noen meget dyre tips ;D ;D ;D

 

 

 

 

Informasjon om plasser med lyr på 8+ er vell nesten verdt å drepe for  :rolleyes:

 

MB

 

 

tja......... verdt å drepe for å beskytte de store lyrene er det i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ja med litt av det "vannet", kaffe fra svartkjelen og jeg har jo god tid til å spare til bart :-X, så har jeg

kanskje en god mulighet til å få joine en bindekveld.. En bli kjent kveld :P

Sånn seriøst så hadde jo det vært hyggelig med det om jeg blir med på lasset oppover...

Skremmende å tenke på å flytte til et nytt sted! Kan jo kanskje søke jobb hos Granbo da ;D ;D

Noen av dere som har tatt HA i trøndelag da???

Du kan få tips om gode lyrkaker av meg når igor har gitt fra seg godplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eneste problemet der er at alle soldoer (altså min familie) tåler brennevin som russere tåler vodka. da blir det noen meget dyre tips ;D ;D ;D

 

Pappeskene med vodka er stua inn i bilen Igor, var så vidt plass til et par stangtuber, så nå håper jeg godplassa renner ut av deg, og at du viser meg noen hotspots på lørdag og søndag. ;D ;D

Gleder meg som en unge, vent... er jo en unge. ;D Trondheim og trøndermafian here we come. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eneste problemet der er at alle soldoer (altså min familie) tåler brennevin som russere tåler vodka. da blir det noen meget dyre tips ;D ;D ;D

 

Pappeskene med vodka er stua inn i bilen Igor, var så vidt plass til et par stangtuber, så nå håper jeg godplassa renner ut av deg, og at du viser meg noen hotspots på lørdag og søndag. ;D ;D

Gleder meg som en unge, vent... er jo en unge. ;D Trondheim og trøndermafian here we come. ;D

 

det blir bare godplassene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eneste problemet der er at alle soldoer (altså min familie) tåler brennevin som russere tåler vodka. da blir det noen meget dyre tips ;D ;D ;D

 

Pappeskene med vodka er stua inn i bilen Igor, var så vidt plass til et par stangtuber, så nå håper jeg godplassa renner ut av deg, og at du viser meg noen hotspots på lørdag og søndag. ;D ;D

Gleder meg som en unge, vent... er jo en unge. ;D Trondheim og trøndermafian here we come. ;D

 

det blir bare godplassene ;)

 

Sweet :D Ps  , piggdekka er montert så klarere kan jeg ikke bli. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå varmer jeg, robban og ørreten oss for storlyrfiske imorgen og søndag.

 

etter hjemmelaget fiskesuppe og hjemmebakt brød (og en del 6-paks) er alle god og klar for å dra noen storfisk ;D

 

raymond og cc stakk tidlig fra oppvarmingen, men de små jentene tåler ikke så mye da ;D

 

 

pog noen slipper jente-fiser..... (ROBBAN, han lo den på seg av alle ting ;D ;D ;D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gutter... har det blitt noe lyr på dere idag? Var en tur utpå berga igår, men sur vind, regn, brunt vann og ingen lyr. Men, dere klarer dere vel godt, etter å ha hørt oppakninga til Robban så.. ;D

 

ble en 6kgs på cc og en lyr og seg på 1,5 på ørreten, robban fikk og en sei på 1.5-2

 

ikke det beste fisket med andre ord, det brune vannet føkker for oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i hauger av torsk fra 1 til 3 kg. Gøy det også en gang i blant."

 

Og mye bedre matfisk en SØ  ;)

 

Av og til - når jeg drar til SØ-plasser, kan jeg være så heldig å få noe med størrelse på, men det blir mange bomturer (med billetter til ferje og bomstasjoner  >:().

 

Derfor er "bergene" mest besøkt - og da er det ganske stor sannsynlighet for å få fisk.

 

For noen uker siden - var det mye småfisk som vaket, og jeg fisket derfor til datterens katt med en 2`er.

 

SØ og mine 6-9`ere som jeg bruker (alt etter føreforholdene) - ble virkelig i skyggen  :) - etter å ha fått opp en lyr på over 7 kg med den.

 

Var forøvrig ute noen timer nå - og hadde på :) en bra fisk av et eller annet slaget i 30 sek  :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute i tåkehavet en tur idag jeg også. En utrolig opplevelse. Vadet godt ut for å nå marbakken og endte midt i tåkeheimen. Helt stille, ikke et vindpust, og med en tykk bommullsvegg rundt meg på alle sider. Så absolutt ingenting. Var bekymret for om jeg ville gå riktig når jeg skulle inn på land igjen. Greide såvidt å se snøret idet det ble strekt ut over vannflata. Egentlig en herlig følelse. Når jeg i tillegg kjenner draget av stor fisk er alt fullkomment. Fire torsk ble det. Minste 2kg. Største 5,5 kg. Dro herlig i 6´er stanga. Ingen SØ, men det gjør da ingenting når torsken var sånn på hugget.

 

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...