Gå til innhold

Flyttet- HAVABBOR PÅ FLUE - PREMIERE


Gjest AndreBrun

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

Jepp, har kommet hjem fra premieren på den nye filmen Havabbor på flue med Runar Kabbe, og må bare si at selv for en innbitt ørretfisker, så var dette knakende moro! Jeg fikk faktisk lyst til å begynne å fiske havabbor!!  :) Og for noen takes... huff, den havabboren så vill ut  ;D

 

Veldig bra film hvor Runar himself viser et engasjement, glede og kunnskap det lyser av. Og med Lars Nomme sin stødige og stilsikre filming så er dette et must have for alle. Løp og kjøp! En god og fornøyelig film.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke gått på premieren... :-[

Måtte være med å se på datteren min sitt juleshow på skolen, og vi har jo øvet inn replikkene hennes i lengre tid, så... Morro med juleshow, men.. liksom ikke helt det samme... :-\

 

Selvfølgelig prioriterer jeg min datter, men enkelte ganger ønsker jeg at hun var 18 år og kunne henge på slep inn i fluefiskefilmvisende ølkneiper i byen.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte i en annen tråd, men må si at dette var rått!

 

Spesielt hugg-scenene med medfølgende lydeffekter var helt ville!!!

 

Ellers var det tilogmed gode humoristiske innslag ;D

 

Gratulerer til de som har laget filmen, dette var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en råsjans jeg, og innrømmer at denne filmen ikke traff helt hos meg  ;)

Dvs, jeg fikk lyst til å prøve å fiske havabbor med flue, det ser helt rått ut når den tar, men det ble for mye repetisjoner på det samme for min del !

Men jeg fikk definitivt lyst til å kjøpe meg pontong-båt og elektrisk motor  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også sett filmen. Jeg synes den var fin og hadde en rolig hyggelig tone. Massevis med gode tips og pene fisker. Den må da være midt i blinken for de som skal begynne med dette fisket eller få dreisen på det. Jeg har avtalt med Scanout at vi kjører en quiz her på ffs. Kommer tilbake til dette sammen med en omtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett filmen nå , og må bare si at den var knallbra. Flott filma ,god info og en fin naturlig stemmning hele veien.Vanskelig å lage film av fisk som ikke vaker og kan prikkes ut og "planlegges" sånn som ørretfiske, må derfor ta meg hatten for mange flotte "takes" . Ligger sikkert mer arbeid bak dette enn de fleste trur. Hadde gleden av å prøve havabbor for første gang sjøl i sommer, med hell, og den filmen her minsker ikke sjansen for at enda en "idiot" kommer til å trave ned fjæresteina neste sommer. Sikkert noe å sette fingra på for de som er ute etter det, men jeg tar ihvertfall av meg hatten for Kabbe og Co. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders80

Enda en butikktur i håp om og finne denne filmen i dag,var innom 2 fiske/sportsbutikker i vestfold men nei.Burde forhåndsbestilt ja  :)

 

 

Intersport på Downtown har den:)

Takk :)filmen står i spilleren nå,veldig bra film synes jeg.Den blir nok snurret endel ganger i vinter,håper jeg og får sjansen til og få en ''bass'' neste år :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...