- 0
For å kunne lese detaljene om fluen, må du være medlem av Norske Fluefiskere. Det er en frivillig forening som drifter fluefiskesiden.no til glede for hele fluefiske-Norge.
Dersom du allerede er medlem, logger du først p forumet og så kan du g til basen og ha full tilgang.
Dersom du ønsker bli medlem kan du g hit og lese mer om hvordan du blir det.
Question
Robin Fjelldal 0
Har opprettet et eget nybegynnerforum her på fluefiskesiden. Her er ingen spørsmål for dumme, og vi vil forsøke å svare på alle spørsmål så godt vi kan. Håper alle vil hjelpe til å svare nye medlemmer av fluefiske "gamet".
Top Posters For This Question
7
5
5
Popular Days
Jan 10
8
Sep 13
7
Feb 16
6
Mar 30
5
Top Posters For This Question
kenijn 7 posts
hankFISK 5 posts
mickl 5 posts
Popular Days
Jan 10 2008
8 posts
Sep 13 2011
7 posts
Feb 16 2010
6 posts
Mar 30 2011
5 posts
Popular Posts
Tørrbjørn
Velkommen! Her er alle hjelpsomme (selv om jeg egentlig hater nybegynnere)! Dere vil nok oppdage at i løpet av: Første sesong får dere garantert ikke fisk. Andre sesong blir dere gode til å klatre i trær. Tredje sesong gir dere mange andre grunner til å slutte. Fjerde sesong, når dere er i økonomisk ruin, separert, tannløse og arrete, og med en liten dose skabb (alt dette har en uimotståelig tiltrekningskraft på løsaktige kvinner) begynner fluefisket endelig å falle på plass.
Elisabeth Sletten Berg
En selvmotsigelse, og avlevering av skarpt nedenfor kneskål, så presis at den understreker betydningen. Ler så jeg rister, you just made my day, Tørrbjørn.
Espen A
Hei. Ang kastekurset kan jeg dessverre ikke svare deg da jeg bor rimelig langt unna bergen. Minste vannet jeg har fått fisk i er vel ca 30x90 meter, men jeg fisker lite i stillevann. Om man kan bli sprø av å henge i kvister og trær- definitivt, men det blir bedre etterhvert. Mer effektivt enn sluk? Aner ikke, men det er ihvertfall mye mer artig/spennende. Verdt å lære? Heeelt klart.
57 answers to this question
Recommended Posts