Gå til innhold

Bindekveld Oslo (Lysaker)


Anbefalte innlegg

Som nevnt på kastetrengin i Sandvika i dag, kan jeg herved invitere til bindekvled på Lysaker!

 

Jeg kan stille kontoret vårt til rådighet, med stort møtebord (plass til 8-10 bindere), godt lys, bra kaffemaskin og ikke minst en 50-tommers plasmaskjerm for fremvising av diverse inspirerende filmer. (Fiskefilmer, til dere koffert-tenkere... ;D)

 

Skulle det bli ekstrem påmelding har vi to møterom til!

 

Tenkte en kveld enten denne eller neste uke, fra 1800 og utover. Blir det en suksess, kan vi gjenta det så ofte vi gidder.

 

Det er gode parkeringsmuligheter, dog koster det noen kroner å parkere. Kontoret vårt ligger på Lysaker Torg, med masse busser og tog nesten rett utenfor døra. Peppes Pizza kjenner adressen godt, så vi kan sikkert ordne mat også!

 

 

Interessert? Send meg en PM. Når jeg vet mer om hvem som vil være med, setter jeg opp et tidspunkt.

 

Lars Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller også. Utfordringen blir å finne en dag, midt i en travel uke (jeg trener bl.a. vekter, som dere sikkert la merke til  ;D). Kan ikke på torsdag... Hva med ettermiddag/kveld på søndager? Pleier ikke å skje så mye da, med mindre man er av typen som ikke vil gå glipp av et eneste program av Søndagsåpent med Egil Svartdahl. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkret forslag:

Søndag 27.januar, fra 1600 og utover.

 

Adresse: Lysaker Torg 15, oppå "lokket" over E18 ved Lysaker Stasjon. Det er tvers over for en stor byggeplass rett oppå E18.

Parkering: Innkjøring fra Lysaker Torg, ikke i IF-bygget men i den andre garasjen.

 

Jeg vil gjerne vite hvem som kommer - og aller helst også at folk melder avbud hvis de har meldt seg på men ikke kommer!

 

Lars Erik

9070 8816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...