Gå til innhold

HVILKEN FILM SKAL DU SE ?


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 783
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Irriterer meg at folk ikke ble mer forvetne på hvilken film jeg så teaseren til ....... Nå er jeg sur for at dere ikke ble nyskjerrige >:(

Tror jeg har en anelse om hvilken film du sikter til, og isåfall har jeg sett teaseren selv  ;D

Gleder meg stort til det ferdige resultatet  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at folk ikke ble mer forvetne på hvilken film jeg så teaseren til ....... Nå er jeg sur for at dere ikke ble nyskjerrige >:(

Tror jeg har en anelse om hvilken film du sikter til, og isåfall har jeg sett teaseren selv  ;D

Gleder meg stort til det ferdige resultatet  :D

Snakker vi Svensk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at folk ikke ble mer forvetne på hvilken film jeg så teaseren til ....... Nå er jeg sur for at dere ikke ble nyskjerrige >:(

Tror jeg har en anelse om hvilken film du sikter til, og isåfall har jeg sett teaseren selv  ;D

Gleder meg stort til det ferdige resultatet  :D

Snakker vi Svensk? ;)

Nei, ikke i filmen jeg sikter til ihvertfall . . .

Svenskene fisker vel bare harr, gjør de ikke ?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere nå, fluehuer. Prøv å skifte fokus i en ENESTE tråd. Jeg lasta ned en gammal klassiker igår som jeg fikk lyst til å se omigjen. Nemlig Rushmore.

Jævla morsom liten sak. Med Bill Murray. ALT av Wes Anderson er egentlig 6'ere, når jeg tenker meg om.

 

Akkurat denne filmen her tror jeg faktisk det ikke er noen som ikke vil like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Nå gleder jeg meg. Hjem og se på Rushmore og prøve å holde meg edru til helgens påfølgende knallharde fysiske regime (Nei, riktig, ikke fisking. Ikke det midtlivskrise-rittet heller, dersom noen skulle tro dét).

 

Kjøpte en Douro på anbefaling av Staffan, en Ázeo Tinto 2004, så detta skal bli kos. To glass må vel være greit...

 

Sideways er forøvrig en must see for vininteresserte  ;D  "I will not drink Merlot!" ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lastet ned skremselspropagandaklassikeren Himmel og Helvete av Wam og Vennerød, som jeg ikke har sett siden jeg gikk på barneskolen. Lasse og Geir er også på vei ned via en torrent.

 

En liten teaser fra Lasse og Geir  ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=MTDGvxtOQ5E

 

 

Helt Konge ! Helt Konge! Lasse og Geir for alle penga!

 

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at folk ikke ble mer forvetne på hvilken film jeg så teaseren til ....... Nå er jeg sur for at dere ikke ble nyskjerrige >:(

 

Nope Henning. Ikke interessert. Har sett nok fluefiskefilmer for en stund. Leser heller bøker om fluefiske eller ser filmer om noe helt annet. Begynner å bli lei av alle karene som drar enorme ørretgriser iført Simms fra innerst til ytterst for deretter å koseklemme, klapse og stå i. Kjøpte et par amerikanske fluefiskefilmer i sommer og de holder mål først og fremst på grunn av soundtracket. Greit å hvile øya på hvis jeg er så full at jeg ikke klarer å konse på en film eller en bok, men faren er likevel overhengende for at jeg da heller setter på en musikkvideo - Bruce Springsteens Live in Barcelona f.eks. :D Greit å få fiskestyret litt på avstand innimellom, minte meg på noe forresten. Leggetid med bok nå.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med JB. For øyeblikket ihvertfall. Men nå er det jo forskjell på fiskefilmer, da - heldigvis. Hvor interessant er det egentlig å se folk dra ørretgriser på stripende attractorfluer på Kola? ??? ??? En god og reflektert story rundt kan gjøre underverker. Bl.a synes jeg Flemming og co kom godt iland med sin "Ørretjakt". Der var det rom for både kontemplasjon og kjøring av pen fisk, samt interessante faktaopplysninger.

 

Men, faen, dette er vel ikke en jævla fiskefilm-tråd heller!

 

Ble'kke tid til Rushmore på fredag allikevel, men så den igår istedet. Kjempefilm. Skikkelig feel-good.

 

Det kvalifiserer kanskje ikke som film, men jeg lasta ned "Nissene på låven" for en stund siden. DÉT er ganske bra underholdning ;D

"Du har vært naken inni Max Mekker?! Jaha..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at folk ikke ble mer forvetne på hvilken film jeg så teaseren til ....... Nå er jeg sur for at dere ikke ble nyskjerrige >:(

 

Nope Henning. Ikke interessert. Har sett nok fluefiskefilmer for en stund. Leser heller bøker om fluefiske eller ser filmer om noe helt annet. Begynner å bli lei av alle karene som drar enorme ørretgriser iført Simms fra innerst til ytterst for deretter å koseklemme, klapse og stå i. Kjøpte et par amerikanske fluefiskefilmer i sommer og de holder mål først og fremst på grunn av soundtracket. Greit å hvile øya på hvis jeg er så full at jeg ikke klarer å konse på en film eller en bok, men faren er likevel overhengende for at jeg da heller setter på en musikkvideo - Bruce Springsteens Live in Barcelona f.eks. :D Greit å få fiskestyret litt på avstand innimellom, minte meg på noe forresten. Leggetid med bok nå.  ;)

 

Denne filmen er IKKE SIMMS reklame  :)

Skikkelig Jordnær og fin film ;) Tipper du kommer til å kjøpe den JB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at folk ikke ble mer forvetne på hvilken film jeg så teaseren til ....... Nå er jeg sur for at dere ikke ble nyskjerrige >:(

 

Nope Henning. Ikke interessert. Har sett nok fluefiskefilmer for en stund. Leser heller bøker om fluefiske eller ser filmer om noe helt annet. Begynner å bli lei av alle karene som drar enorme ørretgriser iført Simms fra innerst til ytterst for deretter å koseklemme, klapse og stå i. Kjøpte et par amerikanske fluefiskefilmer i sommer og de holder mål først og fremst på grunn av soundtracket. Greit å hvile øya på hvis jeg er så full at jeg ikke klarer å konse på en film eller en bok, men faren er likevel overhengende for at jeg da heller setter på en musikkvideo - Bruce Springsteens Live in Barcelona f.eks. :D Greit å få fiskestyret litt på avstand innimellom, minte meg på noe forresten. Leggetid med bok nå.  ;)

 

Denne filmen er IKKE SIMMS reklame  :)

Skikkelig Jordnær og fin film ;) Tipper du kommer til å kjøpe den JB ;)

 

Vedder ikke i mot. Det er utrolig hva fiskeabstinensene gjør med meg sånn mot midten av januar. Terskelen her høy, men at den er jordnær lover godt. Men om jeg er nysgjerrig? Nei. Klarer meg nok uten også ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...