Gå til innhold

Kilosfisken 2008 - Brunørret


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Etter sterkt press og under særdeles sterk tvil legger jeg ut ett par bilder av en ørret jeg tok i Rena for noen dager siden ;D ;D

Dette er brunørret i ordets rette forstand ;D ;D ;D......kan ikke noe for det men jeg synes Renaørreten er vakker ;D ;D

 

Terje!

 

 

 

Gratulerer Terje! Dette var velfortjent.

 

Aldeles nydelig fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Takker igjen, Gutta ;D...........men du må gi meg noen flere hint angående Tang-Torsken, Per. Varmen har gjort meg treg i hue så den tok jeg ikke ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott fangst Terje, står respekt av slike Fisk.

Men hvor er "etterpå" bildet????

Hadde det vært meg hadde du sett en kar sitte ved elvebredden med en "skarp en" i koppen og en "innabords" samt et salig glis, og et drømmende utrykk i fjeset ;D ;D ;D

Nå i disse agurktider må jeg bare spørre "Hvordan føltes det Terje, hvordan føltes det???" ;D ;D

 

ps."Tang-Torsk" tror jeg er sleng for "Tare Torsk" også kalt "Paprika Torsk" av enkelte, grunnet farven ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Gratulerer med flott fangst Terje, står respekt av slike Fisk.

Men hvor er "etterpå" bildet????

Hadde det vært meg hadde du sett en kar sitte ved elvebredden med en "skarp en" i koppen og en "innabords" samt et salig glis, og et drømmende utrykk i fjeset ;D ;D ;D

Nå i disse agurktider må jeg bare spørre "Hvordan føltes det Terje, hvordan føltes det???" ;D ;D

 

ps."Tang-Torsk" tror jeg er sleng for "Tare Torsk" også kalt "Paprika Torsk" av enkelte, grunnet farven ;)

 

 

Tro meg......det salige gliset og det drømmende utrykket du snakker om var der til fulle mon ;D ;D ;D.......og for å henge meg på agurk spørsmålet ;D ;D.....så føltes det helt sykt godt :D :D :D............fludium derimot ble det ikke, jo forresten Cola i bøtter og spann.......det er stort sett det eneste jeg drikker :D :D

 

Terje!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fy faen for en nydelig fisk Terje :)

Grattis så mye, dette fortjente du :D

 

 

Takker så mye min gode venn :D :D.......jeg følte at jeg fortjente det selv også ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmepuppene har vært aktive i Barduelva en stund, men da før klokka 5. fra midnatt til kl. 4 ca. Gjelder så og si hele elva. 2 fisk på kiloen og en turboørret på 1,3 er de siste "skuddene på stammen". Sistnevnte måtte jeg springe nedover elva etter for ikke å slippe opp for snøre. Linker til YouTube kommer om ikke lenge. Seansen ble filmet av en kompis. Har ikke bilder av disse pga filmingen og at de ble satt ut så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig satt den første kilosen i år. ;D

fisket helt øst i Tinnhølen (vidda) i god vind og kraftige regnbyger. fikk to fine rett over kiloen samt noen mindre.

fiskene tok etter noen uvanlig lange kast til meg å være (må ha fått hjelp fra oven ;)) og ett par trekk så satt de.

 

fiskene tok på oliven/sort wolly bugger og Dynamitt. :) :)

post-2709-13949857165445_thumb.jpg

post-2709-13949857166058_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig satt den første kilosen i år. ;D

fisket helt øst i Tinnhølen (vidda) i god vind og kraftige regnbyger. fikk to fine rett over kiloen samt noen mindre.

fiskene tok etter noen uvanlig lange kast til meg å være (må ha fått hjelp fra oven ;)) og ett par trekk så satt de.

 

fiskene tok på oliven/sort wolly bugger og Dynamitt. :) :)

 

 

 

 

 

 

 

Grattis med ny pers!!!! 8) 8)

Er nok ikke lenge før det kommer en på meg også håper jeg ;) ;) ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars M

Flott fisk Jk!

Utrolig mye russeflue i år, til tross for surt og trasig vær.

Holder på å sette ut fortøyninger til O-anlegg ved Seiland. Flettatrossene er fulle av bibio ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...