Gå til innhold

Dagfinn Thorkildsen


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

sannheten er at unge lovende Thorkildsen begyner å bli gammel...

 

så når det ringer en "pakistaner" 4 ganger á 5 minutter og tappert prøver å kjøpe en Toyota som riktignok DT ikke kjenner noe til, så begynner dette å irritere DT.

 

Vi utveksler finn koder, telefon nummer, navn bil modeller og mye annet som på svært dårlig norsk.

 

DT aner ingen ting, så jeg kunne dratt dette virkelig langt,m en jeg klarer ikke å holde meg lenger!

 

Er nok det beste jeg har gjort på lenge!  Kanskje med unntak av den gangen jeg lurte en god kamerat på Luringen på Radio1, eller kona mi på luringen, muligens den på en annen kopis kan måle seg også.

 

Har snart lurt hele gjengen så jeg har sovet med ett øye åpent det siste året.  Begynner vel egentlig å se alvoret i humoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke lese tråden  ;D ;D ;D

 

dt

 

Mulig det ...trenger du å forsvare slikt som avatar sier det vel mere om deg enn meg ;D ;D ;D....for øvrig.. hva med andre tråder din "over puppefikserte" avatar....dukker opp i :P

 

Gjør som du vil ...i mine øyne er slike avatarer like dumt som å fortelle den samme vitsen om og om igjen....enkelte ting er bare morsomt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...