Gå til innhold

Dagfinn Thorkildsen


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

4 sider. Dette liker jeg. La tråden leve mens jeg er i Ungarn.

 

Dagfinn Thorkildsen!

(intellektuell)

 

Jøss, har du fått billetter til VM i bunnmeite etter sovende malle som går av stabelen i Ungarn i disse dager?

 

 

;D ;D

Fy pokker jeg gliser mye av de mange småkommentarene dine JB  :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Snart 5 sider nå, så da får jeg bidra her også, sånn som Dagfinn så raust bidrar om sine erfaringer om harrfiske  8)

 

Hilsen

Ørreten (Stolt uintellektuell med 3er i norsk og harrfisker i tilleg til mye annet)  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at vi nå er i gang med å baksnakke forummedlemmer åpent på forumet - det har ikke vært gjort før tror jeg.  :P Vi kan jo fortsette med det, og overraske Dagfinn med at tråden om ham selv har kommet opp i 15 sider den stunden han har vært på ferie. Alle innlegg mottas med en viss takk  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet Dagfinn skulle lage en reiseskildring her inne med bilder av alt de drev med. Små reisebrev på en måte som kunne gledet oss som satt hjemme i varmen.

 

Fikk en melding i dag, og han lovte å poste et bilde og litt mer info imorgen. Han hadde visst våknet i campingsenga si, av en voldsom pipelyd på interkommen da en av de virkelig store mallene hadde blitt vekket av vekkerklokken hans. Den hogg til og dro ut over en km i et voldsomt utras, før den snudde og kom opp på land og tok campingsenga også hans og dro ut på nytt. Da røyk visst fortommen hans og jeg tror han var litt skuffa over at 06 ikke holdt  ;D

 

Dagfinn fyller på med mer info etterhvert  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at vi nå er i gang med å baksnakke forummedlemmer åpent på forumet - det har ikke vært gjort før tror jeg.  :P Vi kan jo fortsette med det, og overraske Dagfinn med at tråden om ham selv har kommet opp i 15 sider den stunden han har vært på ferie. Alle innlegg mottas med en viss takk  ;D ;D

 

Tror han er med på det meste for 15 sider  ;D  ;D  ;D og skål og god natt fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere forbannede tullinger ;D ;D ;D Selv om det er ferietid, og jeg har kvalitetstid med familien, i et land med usedvanlig trege linjer, saa har jeg snust opp en pc med internett. Jeg foelger med ;D ;D ;D

 

Garasjesalg og gjeddefiske. Er bare misunnelig forde jeg er i et land med latterlig billig oel og et godt utvalg av thai masage. Begge deler noe jeg tror flere av forumets medlemmer kunne trenge. Blir nok ikke noe bilder fra det her i gaarden. Men for all del, bare fortsett deres sjikanoese innlegg dere. ;D ;D ;D Akurat som om jeg skulle bry meg om det.

 

5 sider like om hjoernet, Staa paa gutter, Fortsatt god sommer.

 

Dagfinn Thorkildsen!!!

(intellektuell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere forbannede tullinger ;D ;D ;D Selv om det er ferietid, og jeg har kvalitetstid med familien, i et land med usedvanlig trege linjer, saa har jeg snust opp en pc med internett. Jeg foelger med ;D ;D ;D

 

 

Høres unektelig trivelig ut :P

Kvaltetstid er vel relativt skjønner jeg, siden DT er nødt til å tråkke gatelangs nede i slumkvarterene for å finne en sliten skitten PC-bule, slik at han kan tilbringe enda mer tid på dette forumet!

 

god sommer!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere forbannede tullinger ;D ;D ;D Selv om det er ferietid, og jeg har kvalitetstid med familien, i et land med usedvanlig trege linjer, saa har jeg snust opp en pc med internett. Jeg foelger med ;D ;D ;D

 

Garasjesalg og gjeddefiske. Er bare misunnelig forde jeg er i et land med latterlig billig oel og et godt utvalg av thai masage. Begge deler noe jeg tror flere av forumets medlemmer kunne trenge. Blir nok ikke noe bilder fra det her i gaarden. Men for all del, bare fortsett deres sjikanoese innlegg dere. ;D ;D ;D Akurat som om jeg skulle bry meg om det.

 

5 sider like om hjoernet, Staa paa gutter, Fortsatt god sommer.

 

Dagfinn Thorkildsen!!!

(intellektuell)

 

Gjeddefiske? Det har vi ikke startet på enda  ;D  ;D Er det derfor du er der nede?

 

Du nevner øl og billige thailandske damer.... kjipt da at du ikke liker øl og at hele familien er med ;D  ;D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...