Gå til innhold

Dagfinn Thorkildsen


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Henning

Det er seint. Gå å legg deg. Heretter driter du i hvilken bilder jeg bruker. >:( >:(>:(

 

dt

 

Folk har vel lov å ha en mening vel ? :) . Jeg for min del synest et par av de siste trådene er klin idiotiske, og at du har et idiotisk bilde :)

Jeg sier bare min mening, slik som andre gjør, men det betyr ikke at du må mene det samme som oss :)

Kjør på, og kos deg med bildene dine du, men ikke forvent at alle skal synest at de er like vannvittig morsomme som andre synest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Öringen

Nu fick du mye dritt DF :(

Komm dej upp i dalen vet ja här blir du mottagen med öppna armar.

Hör av dej när du kommer upp så ska jag visa dej  fin fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har vel lov å ha en mening vel ? :) . Jeg for min del synest et par av de siste trådene er klin idiotiske, og at du har et idiotisk bilde :)

Jeg sier bare min mening, slik som andre gjør, men det betyr ikke at du må mene det samme som oss :)

Kjør på, og kos deg med bildene dine du, men ikke forvent at alle skal synest at de er like vannvittig morsomme som andre synest :)

 

Forventer heller ikke det Henning. ;D ;D ;D, men da er det jo bare å klikke seg videre. Trenger ikke å skrive. Heller bare riste på hode å tenke at: Jaja, det er en del tullinger der ut.

 

Snart 3 sider. Stå på. Hehe

 

Dagfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har vel lov å ha en mening vel ? :) . Jeg for min del synest et par av de siste trådene er klin idiotiske, og at du har et idiotisk bilde :)

Jeg sier bare min mening, slik som andre gjør, men det betyr ikke at du må mene det samme som oss :)

Kjør på, og kos deg med bildene dine du, men ikke forvent at alle skal synest at de er like vannvittig morsomme som andre synest :)

 

Forventer heller ikke det Henning. ;D ;D ;D, men da er det jo bare å klikke seg videre. Trenger ikke å skrive. Heller bare riste på hode å tenke at: Jaja, det er en del tullinger der ut.

 

Snart 3 sider. Stå på. Hehe

 

Dagfinn

 

 

3 sider... skal bli ;D

Stort sett klikker jeg meg forbi 99,99% av alt "søppel og spam" uten og bry meg ,ellers hadde jeg vel blitt gal :rolleyes:.Men siden denne tråden , som var egnet for formålet ,og du absolutt vil ha mer "oppmerksomhet", benyttet jeg sjansen til å gi deg et hint.Du ber selv om det, tror du virkelig at du kan gjøre hva som helst på et forum ,før en eller annen reagerer.... :rolleyes:..hvor naiv går det ann å bli.

 

 

Lag så mye dumme tråder du vil ...dem kan jeg overse , men "syke"avatarer som skjemmer store deler av forumet er jeg i mot.

Som sagt, når det det gjelder humor.....ikke alt er like hylende morsomt gang på gang og blir ikke annet enn patetisk i lengden.

 

lykke til med side 3... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lag så mye dumme tråder du vil ...dem kan jeg overse , men "syke"avatarer som skjemmer store deler av forumet er jeg i mot.

 

lykke til med side 3... ;D

 

Er det "så" mange "syke" avatarer her. Synes det stort sett bare er bilder av capsbekledde gutter/menn her. Hadde det selv tidligere.  ;D ;D ;D

 

Tror du erter på deg endel forumsmedlemmer nå, det var vel ikke meningen. ;D ;D

 

På god vei mot side 4.

 

Stå på.

 

Dagfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lag så mye dumme tråder du vil ...dem kan jeg overse , men "syke"avatarer som skjemmer store deler av forumet er jeg i mot.

 

lykke til med side 3... ;D

 

Er det "så" mange "syke" avatarer her. Synes det stort sett bare er bilder av capsbekledde gutter/menn her. Hadde det selv tidligere.  ;D ;D ;D

 

Tror du erter på deg endel forumsmedlemmer nå, det var vel ikke meningen. ;D ;D

 

På god vei mot side 4.

 

Stå på.

 

Dagfinn

 

Ærlig talt har jeg snakket om andres avatarer her.... trekk inn årene Dagfinn,og ikke prøv å samle deg "allierte" her ved å tillegge meg meninger om andres avatarer som jeg ikke har. :rolleyes:

 

Men hvis det interesserer deg synes jeg det er mange dyktige folk her og mye svært godt lesestoff på fluefiskesiden , spesielt med tanke på ørretfiske  og det er kanskje ikke min sterkeste side. Miljøet og humoren er det heller ikke noe å si på ;).Følgelig leser jeg mest og skriver ikke så mye her på forumet.

Desto bedre et forum fremstår desto verre føles det når en enkelt :rolleyes: "spammer" forumet bare fordi de har en særegen holdning til avatarer som stadig "popper" opp i matnyttige tråder.

 

Antar at det også er deg som har en puppesvingene ungjente springene på avataren sin på Fluefiske.net......kan du ikke heller finne deg et forum i tillegg, hvor du fritt kan få utbrodere den type interesser.....alle ting har sine faste plasser vet du.....

"man driter ikke i godstolen ...det gjør man i dass"

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du da når du sier: men "syke"avatarer som skjemmer store deler av forumet er jeg i mot.

 

dt

 

Så langt har du 352 inlegg på forumet...og flere følger åpenbart ;D

Å påstå at dine innlegg m/avatar dekker..."Store deler av forumet"... er selvfølgelig relativt. "syke"...skulle kanskje vært "syk" i entall.....Greit nok det. :-\

 

men...du har jo skifta avatar så... og bra er det. takker så mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagfinn; du må tåle å få kommentarer når du har slike avatarer. Jeg synes ikke at den siste der var spesielt morsom.

Delvis for at der var en snakkeboble som ikke var mulig å tyde, som sikkert ga mening til bildet.

 

Det er greit å smi mens jernet er varmt, men det går grenser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, Dagfinn - egen tråd og greier. Nå står ikke verden til påske.. ;D Må si at det er veldig få som får et festskrift av denne typen. Vi bøyer oss i støvet.  ;)

 

Forresten, jeg har en Toyota Carina 95 model, hvis det skulle være noen flere hendvendelser om kjøp. Alle bud vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, Dagfinn - egen tråd og greier. Nå står ikke verden til påske.. ;D Må si at det er veldig få som får et festskrift av denne typen. Vi bøyer oss i støvet.  ;)

 

Forresten, jeg har en Toyota Carina 95 model, hvis det skulle være noen flere hendvendelser om kjøp. Alle bud vurderes.

 

ska do sellge Toiota??  jai kjope med en gang!!  Koster mang penger?

 

 

"man driter ikke i godstolen ...det gjør man i dass"

 

Dette er f*** meg dagens sitat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei.. Den kostet 119 000, men jeg skulle få den for 110 000. Så var det en lakkskade som vi oppdaget og den måtte de ha 1800 for å fikse.

 

En annen ting som ikke er postet i denne tråden er da Dagfinn og meg skulle på fisketur med min forrige bil. Den tror jeg DT har mareritt om ennå. Det var en Taunus og den hadde en tendens til å koke.. ;D Vi brukte 3 timer på 6 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 sider. Dette liker jeg. La tråden leve mens jeg er i Ungarn.

 

Dagfinn Thorkildsen!

(intellektuell)

 

Jøss, har du fått billetter til VM i bunnmeite etter sovende malle som går av stabelen i Ungarn i disse dager?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han nå er på reise så får jeg gå inn å svare; Jepp JB, det har han. Han hadde garasjesalg på alt flueutstyret her forleden, solgt hele rasket med fluebindersaker og det hele. Igår kjøpte han inn solseng og sprettert for penga og dro idag  ;D

 

Ja det glemte jeg nesten, han kjøpte også en vanntett spesialvekkeklokke for sovende maler. Den kostet bare... kr. 11.700, ja det vil si at han fikk prutet den opp fra kr. 11000 på rein kverrulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...