Gå til innhold

R.I.P loopen min


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

Har noe jeg er fornøyd med,gudskjelov..

Ang Fli`n,mener jeg å huske noe rykter om at den var noe ujevn fra midten til tuppen,en noe brå overgang.Som sagt,bare hørt,ingen aning,aldri prøvd,men prøvd Launch som er noe rimeligere,og det var god stang for pengene...

Hvorfor ikke sende inn Loopen?

Er det krise kan jeg sende opp en Sage Ds2 for en billig penge:)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gidder ikke sende den inn. betalte 600 for den, det var en balck line. så den er utgått av produksjon så vitt jeg vet.

å yellow line stanga mi har jeg selt. så jeg får bruke pappa sin stang fram til jeg har fått en ny stang.

 

så vist jeg får dbestil i løpet av morgen dagen er den  vel kommet fram til  helga :)

 

 

http://shop.nfisk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=17_69&products_id=1766

kansje denne hadde vert noe da da?

 

tenkte at jeg skulle prøve ett nytt merke no,, har hatt 3 loop stenger ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig tema siden folk er så forskjellige :rolleyes: Jeg har en streemdance #5 som jeg bruker mye. Det er den beste 5,ern jeg har prøvet.

Det er jo ei stang som er veldig popis å hate. Ellers bruker jeg mye scierra som er ganske utskjelt ;D

Er i samme situasjon selv (har ikke knekt noe) Skal ha ei ny stang i sommer tenkte jeg. Jeg bestemmte meg for å ikke ha noen forhåndsbestemte meninger, åpent sinn for nye impulser. Har nesten alltid bare hatt loomis og fenvick og hardy i starten. Ser ut som det faller på zxl #4 som er helt i andre enden av skalaen i forhold til det jeg er vant med. Ikke lett å bestemme seg :rolleyes: Lån av kompiser å test ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott A2 er nok ei stang de fleste vil kunne trives med.

Men om du skulle vurdere Loop igjen så prøv Multi-stengene  ;)

Rimelige og veldig gode stenger, ikke minst til underhåndskast.

 

kordan nettbuttikk kan eg få kjøpt de loop multi stengern??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott A2 er nok ei stang de fleste vil kunne trives med.

Men om du skulle vurdere Loop igjen så prøv Multi-stengene  ;)

Rimelige og veldig gode stenger, ikke minst til underhåndskast.

 

kordan nettbuttikk kan eg få kjøpt de loop multi stengern??

 

 

Sikkert flere, men bla Gero, som det er link til på forsiden her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordisk er kjappe, i hvertfall har jeg vært fornøyd, og jeg er ikke verdens mest tålmodige person heller.  Launch som du nevner har jeg fisket en del med, i og med at både den ene sønnen min og kona har denne stanga.  En god stang til en grei pris.  I og med at jeg har SLT og Z-axis som mine favoritter, er det vel rett å nevne at jeg opplever disse stengene i en litt annen klasse, noe de burde være pga prisforskjellen.  Du får mye stang for pengene ved å kjøpe Launch, og dersom du er ute etter en "litt" stiv stang, kan den funke..

 

red:  kan jo legge til at jeg har kastet med Launchen i mye vind, og lange kast, og den tåler at man legger press, samtidig som at den ikke føles som kjepp når småørret på 300 gr skal taues i håven.

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør påstå at det nesten ikke finnes noen stenger som er direkte dårlige på markedet nå. Det hele bunner ut i hva du liker og er mest komfortabel med selv. Raskt, mykt , dyp osv.. Finn ut hvilke kvaliteter du liker, og som du setter mest pris på, søk så etter stenger som er i den kategorien du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halaisen,hvis jeg kan komme med noen forslag så vil det være Redington Redfly(lokal pris 1350.-), medium aksjon stang og masssse stang for penga. Hvis du har mulighet for å få testa den en eller annen plass bør du absolutt gjøre det. I andre enden av prissjiktet (lokal pris 4950.-) har vi Winston Boron II X som jeg tror vil være en stang som kan passe til deg ut i fra de du allerede har sett på ;) Men igjen se om du får mulighet til å prøve :P

 

I alle fall lykke til med valg, er jo kjempekult å handle nytt utstyr ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her va det kommet mye nye inlleg mens eg har vert på jobb..

 

eg va så livredd før å være stqanglaus alt for lenge så eg jikk på det første å førhåpetligvis beste. ei sage fli #5. så får eg håpe eg blir førnøyd med den. vist ikke har eg jo ei unskyldning før å kjøpe meg ei til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...