Gå til innhold

inspirasjonstråd: Døgnfluer, døgnflueklekkere og døgnfluenymfer


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

Flott gråtrost, Roy Ole  :)

...nå skuffet du stort Lars.....virkelig stort. Greit at du kan kaste langt -- men du ser da vel at dette er måltrost ?????

Syntes alle disse uglene ser like ut, jeg . . . Det viktigste er uansett at flua er festet til kroken  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av Robert. Han er så ivrig på å lære bort , men samtidig så lar han deg få fritt spillerom, og bedømme selv. Lag en cripple dun sa han  :D Dette skal du kopiere, se an form proporsjoner osv.

Første forsøk på cripple fra meg, med lånte fjær og litt veiledning. Han var ikke helt fornøyd, men nesten ;) . Jeg er fornøyd :D Ok da, han var fornøyd <<l Kålhue lllove lllove

Hva synes du sa han.

Jeg sa at jeg ikke var fornøyd med lengden og tykkelse hackle, sa det underveis, men han sa fortsett. Ser det nå sjøl på ferdig flue, veldig fornøyd , men ikke helt. Neste blir bedre.

Litt rart , men trur han hadde en tanke bak at jeg skulle fortsette, selv om jeg ikke var enig. Nå trur jeg at jeg ser det selv, selv om det ikke har noen betydning. Han var nøye på det at det har ikke så mye betydning.

Takk for fin kveld Robban. Nå er'n trøtt gitt <<l

[attachimg=1]

post-5442-1394989203118_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av Robert. Han er så ivrig på å lære bort , men samtidig så lar han deg få fritt spillerom, og bedømme selv. Lag en cripple dun sa han  :D Dette skal du kopiere, se an form proporsjoner osv.

Første forsøk på cripple fra meg, med lånte fjær og litt veiledning. Han var ikke helt fornøyd, men nesten ;) . Jeg er fornøyd :D Ok da, han var fornøyd <<l Kålhue lllove lllove

Hva synes du sa han.

Jeg sa at jeg ikke var fornøyd med lengden og tykkelse hackle, sa det underveis, men han sa fortsett. Ser det nå sjøl på ferdig flue, veldig fornøyd , men ikke helt. Neste blir bedre.

Litt rart , men trur han hadde en tanke bak at jeg skulle fortsette, selv om jeg ikke var enig. Nå trur jeg at jeg ser det selv, selv om det ikke har noen betydning. Han var nøye på det at det har ikke så mye betydning.

Takk for fin kveld Robban. Nå er'n trøtt gitt <<l

Den var kanon-fin, Erik  :)

Går an når man kan lære av de beste i gamet  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dy har trylla fram mye snæcks i det siste Geir <<l

Nå er jaggu sesongen snart i gang her i området også.Jeg var og sjekka ut vannet "mitt" på søndag

og nå lå det kun is i skyggesiden,så da får de fluene jeg har kopiert fra FFS snart bein å gå på 8!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...