Gå til innhold

Inspirasjonstråd: Fjærmygg, fjærmyggklekkere


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

Tråd: Sort

Gjeller: Hvit antron eller lignende

Kropp: Flat tinsel, Clear micro stretch tubing og kalkun quill fiber

Surr tinssel og legg et tynt lag med uv lim. Surr tubingen over tinselet og surr quillfiberet i mellom tubingen. Tørk limet med uv lykta.

Cheeks: Orange spanflex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfine buzzere dette.

Ser du binder de røde kinna på skrå, det har kanskje ikke noe å si om de står rett eller skrått? Har ikke bundet buzzere sjøl før for noen dager siden, og de jeg har sett har hatt kinna mer vannrett på hodet, for å si det enkelt.

Ikke noe erfaring med buzzere altså, så del gjerne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfine buzzere dette.

Ser du binder de røde kinna på skrå, det har kanskje ikke noe å si om de står rett eller skrått? Har ikke bundet buzzere sjøl før for noen dager siden, og de jeg har sett har hatt kinna mer vannrett på hodet, for å si det enkelt.

Ikke noe erfaring med buzzere altså, så del gjerne erfaringer.

Det kommer ann på hva jeg bruker som cheeks. I dette tilfellet har jeg brukt spanflex og da fester jeg det på undersiden. Bruker jeg biot eller tinsel fester jeg det på siden.

takk for tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfine buzzere dette.

Ser du binder de røde kinna på skrå, det har kanskje ikke noe å si om de står rett eller skrått? Har ikke bundet buzzere sjøl før for noen dager siden, og de jeg har sett har hatt kinna mer vannrett på hodet, for å si det enkelt.

Ikke noe erfaring med buzzere altså, så del gjerne erfaringer.

Det kommer ann på hva jeg bruker som cheeks. I dette tilfellet har jeg brukt spanflex og da fester jeg det på undersiden. Bruker jeg biot eller tinsel fester jeg det på siden.

takk for tilbakemeldinger

Fint, takk for info. Må prøve å få de like fine som dine, men det blir nok noen stykker til <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...