Gå til innhold

Inspirasjonstråd: Fjærmygg, fjærmyggklekkere


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

En litt annen variant som vel er mere mot vanlig once&away. Fortsatt rusten bak stikka, og får øve som rakkarn nu :) Nytt bindelys har jeg kjøpt og goe greier :)

Eirik

Tja, syntes du er vel streng med deg selv om du ikke er fornøyd med denne og den forrige myggklekkeren du postet, Eirik  :o Begge er helt strøkne etter mitt syn  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, syntes du er vel streng med deg selv om du ikke er fornøyd med denne og den forrige myggklekkeren du postet, Eirik  :o Begge er helt strøkne etter mitt syn  <<l

Jojo, de fisker nok like bra som noen jeg er enda mer fornøyd med, så takk skal du ha :)

Her er en siste variant with legs, nå skal jeg over til noe annet.

Eirik

[attachimg=1]

post-2735-13949893644339_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra Hunk. jeg ville dog ikke klippet vingen, men prøvd ¨finne pene fjær og beregne lengden på vingen ved innbinding. Blir penere, men det har selvfølgelig ikke noe å si for fiskinga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra Hunk. jeg ville dog ikke klippet vingen, men prøvd ¨finne pene fjær og beregne lengden på vingen ved innbinding. Blir penere, men det har selvfølgelig ikke noe å si for fiskinga. :)

Takktakk. Vingen er ikke klippet bortsett fra noe fjon bak, men jeg er uansett ikke fanatisk mtp klipping av cdc. Blir det for langt, klippes det over en lav sko  ;)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik.. jeg ville benyttet to som du. Derimot ville jeg bruke fingrene og nappe av det som trengs ved bredden. Napping av cdcd synes jeg er tuden ganger vakrere enn klipp. Dessuten har man mye mere "følelse" av cdc mengden ved bredden enn ved stikka synes jeg.

Dermed er jeg enig med Staffan, men ville bundet den slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...