Gå til innhold
  • 0

Min første!!


Bjørn Erik Øvrelid

Spørsmål

25 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Det er helt fantastisk herlig - finnes knapt nok ord... men, han som glapp i går - som så fin og feit ut... aww... han skulle vært min første. Jaja, gleden er stor uansett. ;D

Den er der sikkert ennå ;) Er bare å prøve igjen, god trening med små fisk ;D ;D ;D

Tenker du er hekta ja 8);D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Det der var oppe ved sunnan i Steinkjer, vassdraget sør i snåsavatnet. Det er veldig mye groms og møkk helt inne med land - lenger ut er det ganske fin bunn... Jeg vasser 2m ca. ut med støvler :P Det er skikkelig fancy.. men det får duge mens jeg venter på at posten skal ta vaderne mine hjem :)

 

Ser no slik ut på dagtid iallefall:

post-2938-13949857336101_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Tormod har no stått der mer enn meg, så han vet kanskje hva det er. Tror det er et godt stykke til nærmeste åker som går ned mot vannlinja. Vi har hytte kanskje 1 km. fra elva... og det er enda et stykke derifra - og vi har ingen lignende planter\groms i nærheten. Tror ikke det er no farlig.., lukter vondt gjør det heller ikke.. Ser bare litt stygt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Gratulerer! Greit å starte i det små, og slå persen hver gang den første sesongen!  ;) Etterhvert får du ørrett i veldig mange vann og vassdrag på mellom 300 gram og 1,5 kilo- og det er feiende flott fisk alt sammen. Blir du bitt av "må ha større" så havner du oppe på Kola og betaler mer for å fiske enn det laksefiskerne gjør. Vulgært, usunt og for lettvint vei til storfisk synes nå jeg. Folk som knapt har fisket med flue før får tokiloser... Men sponser noen en tur på meg så blir jeg med ;D ;D  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Disse algene har vært dere så lenge jeg kan huske. De oppstår gjerne ut på sommeren nå reguleringen av vassdraget har gått opp og ned, samt tempen stiger.

 

Det samme vannet ender opp som drikkevann til Steinkjers befolkning, og med tanke på at Steinkjer angivelig har noe av det beste drikkevannet i Norge så tror jeg nok dette bare er good stuff. Ja, det er en del landbruk rundt Snåsavannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Gratulerer med den første. Det kommer garantert større...... ;D

 

 

Sett inn sitat

Gratulerer! Greit å starte i det små, og slå persen hver gang den første sesongen!  Etterhvert får du ørrett i veldig mange vann og vassdrag på mellom 300 gram og 1,5 kilo- og det er feiende flott fisk alt sammen. Blir du bitt av "må ha større" så havner du oppe på Kola og betaler mer for å fiske enn det laksefiskerne gjør. Vulgært, usunt og for lettvint vei til storfisk synes nå jeg. Folk som knapt har fisket med flue før får tokiloser... Men sponser noen en tur på meg så blir jeg med   

 

Tror du er klar for Kola nå JB ;);D

 

Må ikke reise for å perse, man kan reise for å oppleve noe også (innrømmer riktignok at jeg håper å perse når jeg drar i uke 35.... ;) men det blir en utrolig opplevelse også, så får en vurdere etterpå om det var verdt prisen :)

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Jo takk til alle... nå jobber jeg 3 kveldsvakter på rad,... og jeg sliter. Trodde ikke det skulle være værre enn fraværet av snus...

 

Jeg er solgt...

 

 

 

Jeg begynte også med fluefiske i år, kjenner meg igjen i masse av dette som er sagt i denne posten. Et tygg og du er hekta!

 

Har vel fått 10-15 stk i år, men ingen over 0,5 kg. Gleder meg til å få en på 700g-1000g. Da skal det skrikes av glede!

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...