Gå til innhold

Dagens vits! Hahaha


Rennestraum

Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Enda mer;D

Lano for liten og lano for stor, Lano i rompa når far tar mor

 

To par er på ferie og blir enige om partnerbytte til natta. Mennene avtaler innbyrdes at de skal prikke antall ganger i smøret ved frokosten dagen etter, hvor mange ganger de hver fikk hatt seg med den andres kone. Den første mannen godter seg, idet hans kone hadde mensen. Neste morgen stikker han tilfreds 3 ganger i smøret og smiler. Smilet stivner dog, da den andre tar sin kniv og stikker 3 ganger i syltetøyet og 4 ganger i nugattien...

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forsjellen på ett batteri og en kvinne?

batteriet har en positiv side  ;D

 

Hvordan vet du at din kone er død?

Sæksen er den samme men oppvasken hoper seg opp 8)

 

Ny serie som er komt på TV.

2 hetrofile menn blir sendt til en øy med 50 kåte homser.

Den blir kald: TARMEN, KAMPEN OM FISERINGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom alle vitsene, og mer enn en gang har jeg ledd.  Mye bra.

 

Foreløpig er dette favoritten.  Ingen ved siden - ingen over.  Faktisk så klarer jeg ikke helt å slutte å le. 

 

Lasse ute og fisket, Lasse bombe fant, Lasse falt, bombe smalt, Lasse overalt!! :-*

 

Bra Lasse17!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom alle vitsene, og mer enn en gang har jeg ledd.  Mye bra.

 

Foreløpig er dette favoritten.  Ingen ved siden - ingen over.  Faktisk så klarer jeg ikke helt å slutte å le. 

 

Lasse ute og fisket, Lasse bombe fant, Lasse falt, bombe smalt, Lasse overalt!! :-*

 

Bra Lasse17!

 

 

 

jeg greier ikke slutte og le jeg heller!

 

jeg liker de litt mere grove jeg da lillevann....

 

En kåt liten lillevann på låven satt! Han venta på jenta han før hadde tatt. Men jenta var sein, og lillevann var klein! Han måtte ty til gårdsgutten Svein!

 

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom alle vitsene, og mer enn en gang har jeg ledd.  Mye bra.

 

Foreløpig er dette favoritten.  Ingen ved siden - ingen over.  Faktisk så klarer jeg ikke helt å slutte å le. 

 

Lasse ute og fisket, Lasse bombe fant, Lasse falt, bombe smalt, Lasse overalt!! :-*

 

Bra Lasse17!

 

 

 

jeg greier ikke slutte og le jeg heller!

 

jeg liker de litt mere grove jeg da lillevann....

 

En kåt liten lillevann på låven satt! Han venta på jenta han før hadde tatt. Men jenta var sein, og lillevann var klein! Han måtte ty til gårdsgutten Svein!

 

;D ;D ;D

 

Husker det der.  Det var så forbanna mørkt på låven den kvelden.

 

Siden dette har Maglite alltid vært en naturlig følgesvenn når Lillevann har vært på sjekkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom alle vitsene, og mer enn en gang har jeg ledd.  Mye bra.

 

Foreløpig er dette favoritten.  Ingen ved siden - ingen over.  Faktisk så klarer jeg ikke helt å slutte å le. 

 

Lasse ute og fisket, Lasse bombe fant, Lasse falt, bombe smalt, Lasse overalt!! :-*

 

Bra Lasse17!

 

 

 

jeg greier ikke slutte og le jeg heller!

 

jeg liker de litt mere grove jeg da lillevann....

 

En kåt liten lillevann på låven satt! Han venta på jenta han før hadde tatt. Men jenta var sein, og lillevann var klein! Han måtte ty til gårdsgutten Svein!

 

;D ;D ;D

Hahahaha! Den var go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis en legger i handlekurven og oppdaterer til 3 så blir det faktisk så dyrt også  ;D

 

Snakk om kvantumsrabatt. Kanskje det er en som synes det er like kjedelig å binde 3 like fluer som jeg gjør  ;D

 

Fluen i seg selv var jo verdt en god latter også:

 

mus-tai-aq-34-duza.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennetegn på finnmarkinger

Du vet du e langt oppifrå nord når:

 

du kalle orkan for middels klestørk.

 

du vet at Svalbard ikke ligg rett på yttersida av Kvaløya, selv om det ser sånn ut på værkartet.

 

du ikke gidd å kjøpe hagemøbla, men bare sitt litt på sparken når sola skinn!

 

du kan uttale fesk ordentlig (ikke fæsk).

 

du treff en anna norlænning i utlandet og dåkk oppfør dåkk som dåkk har kjent hverandre hele livet.

 

shorts, bikini og sandala ikke vis tegn te slitasje etter ti års 'bruk'.

 

du har sett at reparatøra ligg på rygg å skifte lyspæren på lyktestolpan! (Hammerfest 6 å 90).

 

du leve fint med at kollektivtrafikk begrenser sæ til en buss som går en gang for dagen unntatt mandagan.

 

du stopper bussen med å peive med armen.

 

du sir 'peive' i steden for å si 'vinke'.

 

blitt stukket av mygg så store at du måtte ha blodoverføring etterpå.

 

fint kan overdrive både på feske og myggstørrelsa!

 

alle som ska etterlign dialekten din høres fullstendig joker nord ut.

 

du omtale været som 'han' (f.eks HAN va sterk idag).

 

man forvente tropevarme om man bare skal litt lenger sør - og blir like skuffa kvær gang.

 

du e sørpå å sir du e fra Hammerfest og får spørsmål om du kjenne han Ivar i Narvik.

 

du automatisk holder for lighterflammen når du skal tenne på en sigarett - inne.

 

du ikke vil heng klesvasken ut, pga. du e redd for at vinden ska blås fargen av klærne.

 

du bor i Oslo, og bestiller billett hjem til juleferien i mai mnd, og det fortsatt koster en liten formue.

 

du er sørpå og folk synes du er mer eksotisk enn en pakistaner.

 

du kan fortelle folk sørpå at gjennomsnittstempraturen her oppe e -60 uten at nån reagere.

 

du får spørsmål som : unnskyld finnes det VG her oppe?

 

du forsvare det å bade i Nord-Norge med at 'det gjør bærre ondt de ti første minuttan'.

 

du ikke gidd å barbere leggan fordi du treng den ekstra varmen.

 

man må legg om ruta tel 17. mai toget pga. rasfare.

 

du legg vekk vinterklærn tel ongan, - å finn fræm sommarhua å sommarvottan.

 

du med stor forventning ser fram t di bestemors kleppmelk...og du faktisk veit ka d e førr nokka!

 

peiskos frem til juli blir ansett som helt normalt.

 

du anser 2-3 mil som en liten svipptur.

 

du får folk t å trur at det e obligatorisk å vær ett år på tråler etter ungdomsskola.

 

sommeren passerte mens du va på dass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...