Gå til innhold

Jeg vurderer....


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gode gamle Per, han hadde han gitt!  ;D ;D ;D  Jeg har ikke brukt denne på 4-5 år, til tross for at den flyter knallbra. Men tenkte å bruke den sammen med serafiltråden i løpet av vinter'n staffan, slik Terje beskriver.

 

Her er bilder....(Lasse17) m. fl.

 

 

 

Per M

post-1010-13949858662265_thumb.jpg

post-1010-13949858662629_thumb.jpg

post-1010-13949858662999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin dubbing ja :D:o

Det blir ambefalt voks eller skismøring. :)

 

Noen sier rød skismøring og andre sier blå skismøring er best...

Jeg trur den blå vill være bra.. men nå har ikke jeg så veldig peiling på smøring :P

Det er forskjellige tempratur grader på smøringene osv...Hva burde jeg kjøpe????:rolleyes:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Blå extra har jeg i hvertfall nok av, og er det eneste jeg bruker på langrennskia mine. Er det ikke føre for blå extra, så går jeg ikke på ski.

 

 

Ahhhhh.... En purist???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå extra har jeg i hvertfall nok av, og er det eneste jeg bruker på langrennskia mine. Er det ikke føre for blå extra, så går jeg ikke på ski.

 

 

Ahhhhh.... En purist???

 

Jeg bruker skifeller når det ikke er "blå extra-føre"... Hva er jeg da?

 

Uansett. Blå extra er førstevalg som fluebindevoks ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå extra har jeg i hvertfall nok av, og er det eneste jeg bruker på langrennskia mine. Er det ikke føre for blå extra, så går jeg ikke på ski.

 

 

Ahhhhh.... En purist???

 

Nja kanskje det! Når man må over på grønt og svart og alt det der så er det for kaldt å gå på ski. Når det blir sørpeføre, typisk påske, så foretrekker jeg å være i Vestfold eller Østfold på familiebesøk med fluefiskestang i bagasjen.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapok blir dyrket.....eier tre kapoktrær på madeira.......bærer dårlig fordi det er litt utav klimasonen....

Ikke alle som har eiendom på Madeira  ;) Synd de bærer dårlig 

Kansje Kristiansand er riktig klimasone Hmmmm Penger å tjene :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

kapok blir dyrket.....eier tre kapoktrær på madeira.......bærer dårlig fordi det er litt utav klimasonen....

Ikke alle som har eiendom på Madeira  ;) Synd de bærer dårlig 

Kansje Kristiansand er riktig klimasone Hmmmm Penger å tjene :-\

 

jeg har kjøpt rettighetene til kapoken.....kostet meg 100 euro.....morsom....har høstet 2 ganger side 2000....høstinga kosta meg 200 euro......

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...