Gå til innhold

Det råeste av det råeste


Stian38

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

jeg for min del har aldri prøvet en Hardy canestang som har vært god å kaste med.....da mener jeg virkelig god. og dersom noen sier "det er jeg ikke enig i" jår jeg til sengs igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

ja, der aar det mye godtteri av sneller......undrer meg over hvorfor nedelenderene lager så fine sneller med så høy kvalitet?!

Ja i hvert fall da det andre produktet de er kjent for er tresko i hel ved.... :-)

 

Uansett. Syntes det er unødvendig av fluedenger`n å ha så mye snadder liggende. Kunne ha solgt noe veldig billig til oss andre her inne slik at det ble brukt  8) 8) ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen.

Dæven døtte  8) 8)      for noen sneller. Hvor får jeg tak i noe sånt henne da. ???

Må ha til min første cane stang............ :o

 

 

Noen flere som har bilder av "SNELLENE" sine........... ;D ;D ;D

 

 

MVH

Ronny Johnrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dutch reels sneller (ala de to titangrå på bildet) får du kjøpt på www.dutchreels.com. Ari sneller må du nok leite litt rundt etter på diverse forum. Det ligger jo en ATH Gallatin 2 ute på forumet nå som sikkert er mulig å få kjøpt. Fin snelle selv om det er den danskproduserte varianten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de få  Bamboo jeg har fisket med må jeg ærlig talt si at Knut Tautra sin 7.6 #4-5 er favoritten. Har den i 3-delt, og prøvd den også i 2-delt. Begge like bra. Har også sansen for Young parabolske tapere, men de er mer sære. Kastet innendørs med en Garison 206 som var nydelig, men har ikke hatt sjansen å fiske den. De er på høyden og vel så det med Hardy Marvel Graphite 7'11'' som vel er fullbyrdelsen av "plastikk" stenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det allerraaeste?

Fluorcarbonstang, ekstraultrakjapp, selvsagt, usynlig. For den kresne snikfisker... Det jobbes med usynlige ringer naa...kommer paa vaaren, rundt 1. april

 

hehe....ja det må være det råeste!! I hvert fall hvis de i tillegg klarer å gjøre korken usynlig  ;D ;D

 

Men...en tankevekker om utstyrshysteri og oss som lar oss bli påvirket av den er det jo også  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi vanlig dødelige her inne er så heldig å være på samme forum som en del usedvanlige flinke og produktive typer..... Burde vel ha skrevet ingen nevnt, ingen glemt, men må allikevel ta frem noen:

 

Vidar og Wolfram da det gjelder cane-stenger. Tørrfluepuristen, Lasse 17, Staffan og mange flere da det gjelder fluebinding.

Staffan en gang til da det gjelder erfaring og kunnskap om alt fra insekter, kasteteknikker, stenger, liner osv... til at tynne ullvanter under oppvaskhansker er gull nå på vinteren  ;D

 

Men så har vi denne mannen da...  Kalle.... Dette syntes jeg var rått!!!! Og la det derfor inn på denne tråden... :D

 

http://www.tafjor.com/#category3

 

Jeg er i hvert fall takknemlig for alle flinke folk på dette forumet. Slutter aldri å bli imponert over hvor mange flinke og produktive mennesker det finnes!!!  ;D

 

PS. Glemte Henning. Fine fluer og fantastisk på gitar!!! Gleder meg til Renatreffen jeg  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har vi denne mannen da...  Kalle.... Dette syntes jeg var rått!!!! Og la det derfor inn på denne tråden... :D

Synd det er så vanskelig å legge inn innlegg i bloggen hans :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har vi denne mannen da...  Kalle.... Dette syntes jeg var rått!!!! Og la det derfor inn på denne tråden... :D

Synd det er så vanskelig å legge inn innlegg i bloggen hans :-[

Skjønner kke helt hva du mener her Claus.

Jeg måtte slå av komentar delen på grunn av mange spreke linker :-\

Det er mobilbloggen jeg stort sett bruker når jeg poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har vi denne mannen da...  Kalle.... Dette syntes jeg var rått!!!! Og la det derfor inn på denne tråden... :D

Synd det er så vanskelig å legge inn innlegg i bloggen hans :-[

Skjønner kke helt hva du mener her Claus.

Jeg måtte slå av komentar delen på grunn av mange spreke linker :-\

Det er mobilbloggen jeg stort sett bruker når jeg poster.

 

Var innom bloggen din og tenkte jeg skulle kommentere snellene dine, men fikk ikke frem noe kommentarfeil  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...