Gå til innhold

kastestil


Random

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tatt i bruk en helt ny stil ikveld etter og ha sett Mel Krieger film. nå kaster jeg baksleng med kun underarm, og framslengen kan sammenlignes med et økshogg. Kaster 70 % mere stabilt med denne stilen.

 

Har du testet stilen i praksis? Eller har du skiftet stil mens du såg på filmen ? :)

 

Testet det i praksis! :) Det er kanskje litt goran andersson stil? Men det funker så mye bedre. er lettere å holde en rett linje. Buktene varierer litt. Nå har jeg funnet en stil jeg liksom kan utvikle videre!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erland fjell

Tatt i bruk en helt ny stil ikveld etter og ha sett Mel Krieger film. nå kaster jeg baksleng med kun underarm, og framslengen kan sammenlignes med et økshogg. Kaster 70 % mere stabilt med denne stilen.

 

Se der ja....prøv med fast håndledd også, og lette hammerslag istedet for øksehogg. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Langt verre enn selve kastinga er selve oppførselen i elva  :o

Greit nok hvis ingen av dem har vært ute i naturen før, man han ene karen prøver faktisk å gi uttrykk for at han er erfaren  ;D

Artig kommentar fra hu ene dama der, noe sånt som : Det er ikke noe som et vakkert fluekast, jeg kunne sitte å se på dette hele hele dagen !", hvorpå kameraet fokuserer på disse tullingene som ikke helt skjønner om det er fluestang eller slukstang de har fått utdelt  ;D Estetisk er ihvertfall ikke det første som slår meg . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Langt verre enn selve kastinga er selve oppførselen i elva  :o

Greit nok hvis ingen av dem har vært ute i naturen før, man han ene karen prøver faktisk å gi uttrykk for at han er erfaren  ;D

Artig kommentar fra hu ene dama der, noe sånt som : Det er ikke noe som et vakkert fluekast, jeg kunne sitte å se på dette hele hele dagen !", hvorpå kameraet fokuserer på disse tullingene som ikke helt skjønner om det er fluestang eller slukstang de har fått utdelt  ;D Estetisk er ihvertfall ikke det første som slår meg . . .

 

Fikk du ikke med deg at han såkalt erfarne hadde vært ute engang i 7 dager uten å få noe særlig med fiske :D, ....... det var skikkelig BIG SURPRISE ;D ;D

..... men du verden for et godt stykke vadearbeid de la ned, tror nok heller den snutten var fra VM i Vading, og at det var vinnerlaget vi så  ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...