Gå til innhold

NYTT PÅ HJEMMESIDA www.mollanmedia.com


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ordet kjendis må du lave med staffan, ihvertfall for min del. ;D

Sikkert meningsløst for deg. men ordene fra en av de første fiskefilmene jeg så fra deg  på tv var følgende. Da jeg sto mutters alene lang lågens bredder med fluestang.

 

Sitat: Hei staffan ser du binder inn mange fibre i halen nå.(aurivilli nymfe)

Staffan svarer:  Som regel kaster vi av et par fibre og nå har jo ørreten en litt dårlig evne til å kunne telle.

Dette har prega meg i alle år, når det gjelder alt fluefiske, og jeg lever fortsatt etter den koden , med noen untak. :)

Så uansett hva det er værdt, tusen , tusen takk takk.

Mange har lært mye av deg gjennom åra, derfor viktig å holde denne tråden igang slik at andre får samme mulighet som meg. Lett å se gjenom dette som noe jeg kan fra før. men det kommer andre etter oss, det glemmer vi ofte.

I største respekt, Tusen hjertlig takk.

 

Hilsen Robert Sørvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erland fjell

En fin kunnskapskilde dette her, det beste med mannen er at han er så trygg på kunnskapene sine at det går an å være litt uenige om ting også - mye god inspirasjon å hente fra den kanten.  ;)

Legg ut mer om fisking hvis dere har, fant en artig en med baklengskast etter harr - ser gjerne mer av sånt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig trvelig med så mye skryt!!! alle synes om det, og jeg bukker og takker........

Det fortjener du  :)

Husker du foredragene du hadde på kafe ellevine i kristiansand  på slutten av 80 tallet ? 

Det var da vi begynte å snuse på imitasjonsfiske her nede

Det var du og lennart berqvist som gjorde inntrykk  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

veldig trvelig med så mye skryt!!! alle synes om det, og jeg bukker og takker........

Det fortjener du  :)

Husker du foredragene du hadde på kafe ellevine i kristiansand  på slutten av 80 tallet ? 

Det var da vi begynte å snuse på imitasjonsfiske her nede

Det var du og lennart berqvist som gjorde inntrykk  :)

 

husker det........men var det så tidelig????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Da overførte jeg og en liten slant. Folk som tar et slikt initiativ fortjener en oppmuntring :)

 

uten å vite det så tror jeg nå at arnt har fått inn mere penger enn på de to siste årene på salg av cd....men oppsettet på cd platene er mye finere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig trvelig med så mye skryt!!! alle synes om det, og jeg bukker og takker........

Det fortjener du  :)

Husker du foredragene du hadde på kafe ellevine i kristiansand  på slutten av 80 tallet ? 

Det var da vi begynte å snuse på imitasjonsfiske her nede

Det var du og lennart berqvist som gjorde inntrykk  :)

 

husker det........men var det så tidelig????

Hmm , det kan ha vært litt ut på 90 når jeg tenker etter ca rundt 90 -91 tipper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erland fjell

Fikk lyst til å komme med fjær i hatten for fin kameraføring, klipp og sånt på sekvensen om harrfiske.

Ser gjerne mer sånt, hvis dere har. Savner gode fiskefilmer uten hyl og skrik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å komme med fjær i hatten for fin kameraføring, klipp og sånt på sekvensen om harrfiske.

Ser gjerne mer sånt, hvis dere har. Savner gode fiskefilmer uten hyl og skrik. :)

 

Har du sett " Intro Renaprosjektet" ? :) Der er den kuleste fiskesekvensen :)

Perfekt vak, perfekt kast og perfekt tilslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å komme med fjær i hatten for fin kameraføring, klipp og sånt på sekvensen om harrfiske.

Ser gjerne mer sånt, hvis dere har. Savner gode fiskefilmer uten hyl og skrik. :)

 

Har du sett " Intro Renaprosjektet" ? :) Der er den kuleste fiskesekvensen :)

Perfekt vak, perfekt kast og perfekt tilslag :D

 

 

har ikke sett den nei :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å komme med fjær i hatten for fin kameraføring, klipp og sånt på sekvensen om harrfiske.

Ser gjerne mer sånt, hvis dere har. Savner gode fiskefilmer uten hyl og skrik. :)

 

Har du sett " Intro Renaprosjektet" ? :) Der er den kuleste fiskesekvensen :)

Perfekt vak, perfekt kast og perfekt tilslag :D

 

 

har ikke sett den nei :rolleyes:

 

Gå inn på siden og se den da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erland fjell

Fikk lyst til å komme med fjær i hatten for fin kameraføring, klipp og sånt på sekvensen om harrfiske.

Ser gjerne mer sånt, hvis dere har. Savner gode fiskefilmer uten hyl og skrik. :)

 

Har du sett " Intro Renaprosjektet" ? :) Der er den kuleste fiskesekvensen :)

Perfekt vak, perfekt kast og perfekt tilslag :D

 

 

ja, fin den, litt trollkasting også, kunne gjerne sett fortsettelseen og hva det var som tok uti der. Syns kanskje musikken var litt pompøs, men det har sikkert med bruksområdet å gjøre.

 

..vel - pompøs, på grensen i hvert fall, akkurat så vidt på den riktige siden...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har jeg overført mitt lille bidrag til "fluebrødrene" (analogt til slumsøstrene) de tar seg bare av trengende og nødstilte fluefiskervrak. Det dere driver med burde egentlig vært betalt av det offentlige på blå resept :D

 

Hilsen Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk så mye for alle bidrag. Vi håper at flere hiver i en liten slant.

Siden har fått mange brukere etter hvert.

 

NYTT:

Nå er også Streking Caddies, Superpuppan og VAGvingen oppe og går,

så snart jeg har lastet ferdig.

Starter nå med "Andre Insekter"

 

-arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...