Gå til innhold

Kabbes Sjøørretfilm


Stig Vivelid-Nilssen

Anbefalte innlegg

Sjøørretfilm av Runar Kabbe som kommer ut i februar har jo vi ventet på med stor spenning siden bass filmen ifjor-

Her er en liten smakebit....

 

http://www.youfish.no/video/130/Smakebiter-fra-SALT-SJØØRRET-PÅ-FLUE-kun-i-dag-16desember

 

Må si jeg gleder meg hemningsløst, siden vi også her ute på Askøy har klart å få Runar til praktisk fiskekurs i midten av Mars.

Og det er full booket for lenge siden.

Utrolig gøy skal det bli å få filmen i hus først, så Runar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det er en ting som bekymrer meg veldig.......hvorfor synes folk det er så morsomt å kjøre fisken......det er jo den mest skadelige delen av fisket.....det er den perioden som bør være raskest......rett inn....rett ut....unngå hopping......ja full konsentrasjon på å gjøre det så humant som mulig............ellers er det jo bare leik.......hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en ting som bekymrer meg veldig.......hvorfor synes folk det er så morsomt å kjøre fisken......det er jo den mest skadelige delen av fisket.....det er den perioden som bør være raskest......rett inn....rett ut....unngå hopping......ja full konsentrasjon på å gjøre det så humant som mulig............ellers er det jo bare leik.......hmmm

 

Er det ikke like skadelig om man kjører den hardt som f*** ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på noen turer med Hr. Kabbe og det skal sies at det er få jeg kjenner som har tilsvarende flex i klingen når fisken kjøres. 

 

Filmen blir nok enda en høydare fra Kabbe & Co! Bare å gratulere Gutta bak produksjonen!!

 

 

Synd min kone fyller 30 i mars/april slik at jeg ikke har muligheter til å bli med på den årlige Bornholmturen i 2009.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig ;D

må si jeg gleder meg som en unge til både film og kurs :D

 

kurs? :o ^^

 

Ja, selvsagt.  :)

For noen år siden hadde vi kurs i desember, 2 år på rad med Staffan.

Knall festlige helger ;)

Inviterte ham til foreningstur med fiske og fluebinding i Juni...fulle hus :)

 

Det er da bare rett og rimelig at profilerte og flinke mennesker reiser rundt å holder kurs på sine fagfelt ;)

Det er kanon gøy, og ikke noe problem å samle folk ihvertfall.

Tror ikke en gang arrangøren Aktiv A/S i Florvåg rakk henge opp påmelding før sms påmelding til meg viste fulle hus etter kun 2 døgn :D :D

Og nå har vi opprettet venteliste....i tilfelle frafall, nesten like mange der som på selve kurset.

Slike ting som Runar her gjør skaper glede for mange, mange mennesker.

Likt det Staffan bedriver på Rena campene sine.

Og jeg selv på mine nymfekurs. I elv og vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en underholdende og informativ film fra herr Kabbe, men hvorfor feste så mange SLIPS på videotape?

Hvilke signaler gir en film som dette unge, fremadstormende ungdommer som dyrker profiler alá Kabbe som en gud?

 

Må si at jeg er litt skuffet!

Men slikt har jo etter hvert blitt allment akseptert i enkelte kretser....

 

Edit: Den siste ørreten var jo derimot et prakteksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en underholdende og informativ film fra herr Kabbe, men hvorfor feste så mange SLIPS på videotape?

Hvilke signaler gir en film som dette unge, fremadstormende ungdommer som dyrker profiler alá Kabbe som en gud?

 

Må si at jeg er litt skuffet!

Men slikt har jo etter hvert blitt allment akseptert i enkelte kretser....

 

Edit: Den siste ørreten var jo derimot et prakteksemplar.

 

 

Slips??

Likevel minst like etisk å fiske etter sjøørret i dens matfat, enn å dunke løs på den i Sexmodus (Når den strever seg utmattet oppover langs elvene med ett mål for øye).

Men tror likebel vi holder etikk utenfor dette herlige temaet; skape fiskeglede ;D

 

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet begeistret! Men jeg håper filmen er mer mangfoldig enn teaseren. Det er begrenset hvor gøy det er å se kjøring, kjøring og kjøring. Ble faktisk litt lei i teaseren.

 

Men jeg skal ikke dømme på forhånd. Har tro på at Kabbe & Co lager en bedre film enn teaser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Så var den endelig kommet i butikk, og jeg ble oppringt, løp avgårde, har rukket å se den allerede :D

 

Filmen er bedre enn forventet :)

utrolig flott stemning gjennom hele filmen.

Meget informativ, og filmen er et meget "ærlig" produkt som ikke bærer preg av "klipp og lim"  :D

 

Jeg er mer glad for denne produksjonen enn Havabbor filmen, og den var jeg også glad i å se om att og om att :).

 

Synest Runar og hans fiskekompiser er behagelig å lytte til...og de viser frem flott fiske, på flotte steder.

 

Grattis gutter med knall produksjon, dette hadde jeg ventet lenge på, ble bare glad...fikk voldsomt lyst ut å fiske ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtale av filmen er lagt ut!

 

Sjekk her: http://www.fluefiskesiden.no/index.php?option=com_content&view=article&id=237:salt-sjoorret-pa-flue-dvd&catid=51:fiskefilm&Itemid=146

 

Vi kjører også en quiz hvor vi trekker ut 5 riktige besvarelser.

Svarene finnes på denne siden og nettet  :)

Happy Hunting!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...