Gå til innhold

Den store fluefisketreffen....Rena 2009


Gjest staffan@epost.no

Renatreffen 2009  

175 stemmer

  1. 1. Renatreffen 2009

    • helt klart, jeg kommer!!!
      81
    • nei, dette gidder jeg ikke!!!
      14
    • for langt å reise.....
      23
    • for dårlig fiiskeelv
      11
    • liker ikke så mye folk
      64


Anbefalte innlegg

nope........dog vil vi ha en liten opsjon på at vi kan ta 150.- for hele arrangementet i tilfelle vi må legge ut noe av egen lomme......det hadde vi også sist sommer, men det ble ikke noe betaling......så jeg tror ikke det blir tilfelle iår heller

 

jeg regner med at jeg kommer :) jeg har ikke noe imot å betale 150 kr til opphold en hel uke  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 770
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Slik responsen er nå blir det vel snart nødvendig med korttrekning under treffet i Rena  ;D

Ser helt tydelig at dette er en happening jeg bør få med meg, om ikke annet for å servere Puristen noen "tørrfluer" med bly ;D ;D

 

 

Edit: Han er vel så sterk i troen at han får selv krabbeimitasjoner til å flyte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Edit: Han er vel så sterk i troen at han får selv krabbeimitasjoner til å flyte.....

 

Så hvis plutselig alle tsjekkernymfene mine begynner å flyte så bør jeg se meg rundt etter en mann som lyder navnet Terje og har langt hår, skjegg og stang av bambus som holdes som en hyrdestav?

 

Du kan være sikker på at jeg da vil be ham gå ut å peke ut hvor de største står. Burde jo være enkelt for ham...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Uff, det var kanskje dumt av meg.  :-[

 

Terje er jo bare en disippel. Eller er han ekte vare? Følg med, følg med... svaret kommer på den store fluefisketreffen...Rena2009.

 

Mvh

En tviler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var kanskje dumt av meg.  :-[

 

Terje er jo bare en disippel. Eller er han ekte vare? Følg med, følg med... svaret kommer på den store fluefisketreffen...Rena2009.

 

Mvh

En tviler...

 

Må innrømme at jeg merket meg at Terje solgte et par vadebukser for en tid tilbake..slikt er kanskje overflødig for en mann med så sterk tro ? Er puristfaktoren virkelig så høy at han til og med vader tørt  :o ??

 

Mvh

Rolf JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Uff, det var kanskje dumt av meg.  :-[

 

Terje er jo bare en disippel. Eller er han ekte vare? Følg med, følg med... svaret kommer på den store fluefisketreffen...Rena2009.

 

Mvh

En tviler...

 

En disippel og ikke noe annet, så svaret kom allerede nå :D........... så ta med dere blyloddene/tsjekkerene deres eller hva det kalles og la de synke dypere en dypest, i don`t care... bare hyggelig det :D..... for under Renatreffen er jeg super diplomat og godtar alt og alle og skal bidra til god stemninginnocent0006.gif ............. men uka etter Renatreffen derimot........ I`LL BE BACK evilgrin0041.gifevilgrin0003.gif...... as the "Dry fly purist".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var kanskje dumt av meg.  :-[

 

Terje er jo bare en disippel. Eller er han ekte vare? Følg med, følg med... svaret kommer på den store fluefisketreffen...Rena2009.

 

Mvh

En tviler...

 

En disippel og ikke noe annet, så svaret kom allerede nå :D........... så ta med dere blyloddene/tsjekkerene deres eller hva det kalles og la de synke dypere en dypest, i don`t care... bare hyggelig det :D..... for under Renatreffen er jeg super diplomat og godtar alt og alle og skal bidra til god stemninginnocent0006.gif ............. men uka etter Renatreffen derimot........ I`LL BE BACK evilgrin0041.gifevilgrin0003.gif...... as the "Dry fly purist".

hehe hvor finner du alle de morsomme smiley,ene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...