Gå til innhold

Den store fluefisketreffen....Rena 2009


Gjest staffan@epost.no

Renatreffen 2009  

175 stemmer

  1. 1. Renatreffen 2009

    • helt klart, jeg kommer!!!
      81
    • nei, dette gidder jeg ikke!!!
      14
    • for langt å reise.....
      23
    • for dårlig fiiskeelv
      11
    • liker ikke så mye folk
      64


Anbefalte innlegg

  • Svar 770
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ikke si det Terje....Hele ffs kommer til å se ut som et eneste stord kardemommebytreff!! :)

hehe du kan slappe helt av. Kommer ikke til å bruke de. Eller kansje litt for å irritere deg ;D

Finner de nok hvis jeg vil. Har desuten ei jente på 11 her i huset. Hun vet i vært fall hvor jeg finner de ;)

 

edit: burde være fint for deg i kardemommeby oliver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si det Terje....Hele ffs kommer til å se ut som et eneste stord kardemommebytreff!! :)

hehe du kan slappe helt av. Kommer ikke til å bruke de. Eller kansje litt for å irritere deg ;D

Finner de nok hvis jeg vil. Har desuten ei jente på 11 her i huset. Hun vet i vært fall hvor jeg finner de ;)

 

edit: burde være fint for deg i kardemommeby oliver

 

confused0024.gif

 

haha endelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hva slags utgifter har dere med at man ligger i telt ved Kvarven?????

Absolutt ingen utgifter. Noen grunn til at du spør om akkurat det?

Du er hjertlig velkommen ned til Kvarven, Den lokale :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Så bare at Staffan nevnte at det kunne koste 150 kr pr pers

 

Det er en sum vi har satt  til eventuelle sanitære forhold og andre praktiske ting.

Vi hadde det samme i fjor, men da ordna alt seg uten at det kostet en krone. Regner med at det ikke blir noe kostnad i år heller, men

skulle det bli det så regner jeg med at alle kan bla opp 150 kroner til dekke av fellesutgifter.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare at Staffan nevnte at det kunne koste 150 kr pr pers

Å nei huff så dyrt a gitt....  ;) Hallo...

 

Var vel ikke selve summen, den lokale tenkte på her, var vel heller et spørsmål om det eventuelt skulle tas betalt for at du og andre skulle få campere på noe som er utmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare den lokale i form av og finne noe å krangle om som insinuerer at Terje og Staffan hadde tenkt til å ta betaling for telting i utmark..  :rolleyes:

 

Vi andre, hvertfall jeg, betaler gjerne 150 kr for å slippe å drite i hockey stilling, samt få vaska av seg litt svette andre steder en i selve elva ;)

 

Bare det at Staffan bruker en uke av sommeren for å stå 3- 4 timer om dagen å instruere i kasting synns jeg er beundringsverdig ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare at Staffan nevnte at det kunne koste 150 kr pr pers

Å nei huff så dyrt a gitt....  ;) Hallo...

 

Var vel ikke selve summen, den lokale tenkte på her, var vel heller et spørsmål om det eventuelt skulle tas betalt for at du og andre skulle få campere på noe som er utmark.

Ok, for jeg tolket det som sutring... beklager  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Ja, det var om noen skulle ta seg betalt for at man ligger i telt i utmark jeg lurte på. Utedass på Kvarven har det jo vært i mange år...

 

Nei vi skal ikke ta betaling for telting på Kvarven. Vi stiller etter all sannsynlighet plassen til disposisjon for treffen helt gratis, noe vi strengt tatt kunne latt

være å gjort da vi har råderett over et visst antall meter til hver side for hytta da vi faktisk betaler 10000 kroner i året for å leie Kvarven området.

Men fordi treffen er et særdeles hyggelig arrangement og fordi man møter så til de grader hyggelige mennesker så velger vi å åpne plassen for folk som måtte ønske å ligge der både under og etter treffen.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer selvfølgelig. Nogen skal jo holde den danske fane højt :D

Håber på lidt varmere nætter. -4 grader uden hue er koldt uden hår ;)

 

Hvis man nu ser mere til dig i år Bo, kan vi jo være to som holder Dannebrog højt. To danskare må jo være dobbelt så fint som en dansker. Det kommer at blive mindst ligeså hyggeligt som sidste år, er jeg sikker på. Jeg frøs også sidst, så jeg det bli'r extra med tøj denne gang.

Godt Nytår, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg har vært uten nettdekkning noen dager........det ser ut for at det ear seg til og at vi sansynligvis får oppleve et gost besøkt arrangement

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...