Gå til innhold

Den store fluefisketreffen....Rena 2009


Gjest staffan@epost.no

Renatreffen 2009  

175 stemmer

  1. 1. Renatreffen 2009

    • helt klart, jeg kommer!!!
      81
    • nei, dette gidder jeg ikke!!!
      14
    • for langt å reise.....
      23
    • for dårlig fiiskeelv
      11
    • liker ikke så mye folk
      64


Anbefalte innlegg

  • Svar 770
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Æsj. Når det for to dager siden ble sikkert at jeg ikke skal til statene under renatreffen, bestemte jeg meg for at jeg skulle bli med Fiskekamerat Victor på renatreffen. MEN det jeg ikke visste var at han hadde ombestemt deg, og skal ikke til rena, som da førte til at jeg ikke får lov til å reise, siden jeg ikke hadde noen å dra med. FA*N!! :'( :'(

 

Ta med stanga til Palmekysten istedet. Vi har fantastisk fiske om dagen. ;D

 

Bilder på fast sted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Når det for to dager siden ble sikkert at jeg ikke skal til statene under renatreffen, bestemte jeg meg for at jeg skulle bli med Fiskekamerat Victor på renatreffen. MEN det jeg ikke visste var at han hadde ombestemt deg, og skal ikke til rena, som da førte til at jeg ikke får lov til å reise, siden jeg ikke hadde noen å dra med. FA*N!! :'( :'(

 

Ta med stanga til Palmekysten istedet. Vi har fantastisk fiske om dagen. ;D

 

Bilder på fast sted:

Stikker til sørlandet i stedet :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Renatreff deltakerne:

 

Husk å ha noen kontanter med til den store utloddningen vi skal ha.

 

Hovedpremien er et klenodium av en Canestang fra Vidar Steimler.

I tillegg har vi mange spennende premier som jeg er sikker på at en fluefisker vil få stor glede av :D

 

Nå reiser jeg på ørretjakt :D

 

Terje!

Mitt premiebidrag er nå i ferd med å bli ferdig. Om det er et klenodium vet jeg ikke, men vinneren bør helst ikke være redd for å skille seg ut i stangveien ;)

Skal få lagt ut noen bilder så snart lakken tørker.

Jeg vil være på plass ved Kvarven på lørdag. Premien blir da overlevert til HFF/Terje, og kan beskues der.

 

Kjenner at jeg gleder meg til Renaelven, Aurivilli, og å møte "familien" :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Nå er det bare noen timer til avreise til Rena....min reisevei er  Hurtigbåt fra svolvær.....går klokken 0630    ankomst  10 00 fikk ikke tog vider før klokken 22 00 ankomst klokken 14 58 på Rena torsdag, togbytte i Trondheim og Røros.....ofrer litt for turen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser oppover onsdag 1 juli og blir til lørdag formiddag. Begynner å glede meg nå  :D

 

Reiser alene oppover og har med meg tomannsteltet. Kan ha folk i bilen, men i teltet ser jeg helst at jeg får ligge alene  :D  (reiser fra Årnes - Kongsvinger) Si ifra hvis noen trenger å sitte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er plass på kvarven, når jeg drar den 27  :)

 

Er det slik at jeg kan campe på kvarven der jeg vil, så lenge jeg ikke er  i veien for noen?, eller er det mange som har "reservert" plasser??!. Eller blir jeg tilvist plass??! Jeg har et tremannstelt. Håper det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer lakk, så er premiestangen klar.

Har du maken i skapet, så vil jeg gjerne se den ;)

Regner med at Terje sitter klar med loddboken på Kvarven.

 

Gjør, for ordens skyld, oppmerksom på at snellen ikke følger med.

 

Jøss, den var mildt sagt spesiell! Regner med denne kommer til å resultere i rystelser i etablerte bambusmiljøer over hele verden?

Vakker? Tror jeg trenger litt mer tid på å fordøye inntrykket. Uansett, kreativt og spennende! Hvordan kjøper jeg lodd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer lakk, så er premiestangen klar.

Har du maken i skapet, så vil jeg gjerne se den ;)

Regner med at Terje sitter klar med loddboken på Kvarven.

 

Gjør, for ordens skyld, oppmerksom på at snellen ikke følger med.

 

Hehe! Den stanga er rå!! Har aldri sett en Cane som har matchet Ari'en så godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Veldig morro å se bilder fra treffen....om ikke annet (detsverre), tusen takk for det!

Åsså må jeg jo kommentere premiestanga til Vidar litt, hadde ikke sett den før nå:....Noe av det mest herligeste og garantert mest sprøeste jeg har sett.....og det skulle ikke forundre meg om den var like sprøtt god å fiske med som den kansje ser ut også!  :)

 

PS: Hadde likt å sett noe slikt i glass eller karbon! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...