Gå til innhold

RÅ/VAKRE/UVANLIG SNELLER TRÅDEN!


fluedengern

Anbefalte innlegg

En aldri så liten Backwinder/Danielsson mix, det der  ;D

Ja-ja, er de som Scierra-sneller ellers så er de ikke velegnet for lette ørret-stenger . . . Syntes Scierra snellene har en tendens til å være for tunge og klumpete til mitt bruk.

105g for den i klasse 5/6 og 115g i klasse 7-9 er vel ikke så tungt akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke kan prioritere Harley i år, så måtte jeg trøstekjøpe denne snella akkurat nå  ;D

Syns rett og slett at den er vakker..!!

Bare å glede seg til den ligger i postkassa :P

den er ufyselig!

send den snarest til meg for "destruksjon" ;D

jeg og vil ha............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ok, om den er rå og vakker får være opp til hver og en, men at den er uvanlig er det ingen tvil om. Selv syns jeg den har alle kvalitetene i trådtittelen...min nye Ari 't Hart!

Den har jeg aldri sett før! Rå, uten vil. Litt usikker på vakker..jo muligens.. Uansett. KUL var den!!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om den er rå og vakker får være opp til hver og en, men at den er uvanlig er det ingen tvil om. Selv syns jeg den har alle kvalitetene i trådtittelen...min nye Ari 't Hart!

Den har jeg aldri sett før! Rå, uten vil. Litt usikker på vakker..jo muligens.. Uansett. KUL var den!!  :)

Helt ny kreasjon fra Ari dette. Han laget 6 stykker i fargen jeg har og 6 som er orange og sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke denne var gratis, kjenner jeg blir blakk bare av å se på bildene ;D

Du er inne på noe  ;D ;D

Forhåpentligvis er det en god investering. Med den prisøkningen det har vært på enkelte Ari modeller i det siste, får jeg håpe at det er tilfelle. Fyren er jo 77 år gammel, får grabbe til seg mens man kan. Det begynner å bli umulig dyrt å samle på disse snellene  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så uvanlig med en Abel Super 5N i olivenfarge og en Haze V2 snelle. Men disse er ihvertfall såpass spesielle at det kun er disse her som har disse sveivene, for de er lagd i verkstedet her.

Kjell

LIKER! Alt for mange snelle produsenter som ikke tar seg tid nok med sveiven etter min mening... Her oppgraderer du "vanlige" sneller sin utseende betraktelig etter min mening!

Du lager ikke på bestilling a? Send gjerne pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Røyk på en sånn en på Villmarksmessa og jeg må bare si at den er virkelig digg og står ikke tilbake for noen av de andre snellene jeg har :D

Genialt at man kan bruke 3 forskjellige spolestørelser i et og samme hus :D

Gleder meg som en unge til å kjøre noen flotte Rena ørreter på Eikre fly Varius :D

7100015941_b77b8b8af4_c.jpg

7100015667_f8b127051e_c.jpg

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...