Gå til innhold

RÅ/VAKRE/UVANLIG SNELLER TRÅDEN!


fluedengern

Anbefalte innlegg

Røyk på en sånn en på Villmarksmessa og jeg må bare si at den er virkelig digg og står ikke tilbake for noen av de andre snellene jeg har :D

Genialt at man kan bruke 3 forskjellige spolestørelser i et og samme hus :D

Gleder meg som en unge til å kjøre noen flotte Rena ørreter på Eikre fly Varius :D

7100015941_b77b8b8af4_c.jpg

7100015667_f8b127051e_c.jpg

Terje

Når kommer lakseutgaven Eirik? Da ryker jeg på en!

Har du noen demoer på tohåndsstengene dine? Skulle gjerne testa dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Usikker på hvor uvanlig disse er, men synes det ble en godt match med Scott G2 og S4 :)

Hatch Finatic 3+ (sort) og 4+ (sølv)

Nice!

Har roeket paa en 4plus selv. Hatch snellene har blitt betydelig lettere siden de foerste utgavene. Snella til Erik har vaert hovedsnella i over et aar naa. Begge er topp kvalitet tvers igjennom.

Disse havner ihvertfall i 'uvanlig' kategorien:

flyreel-WillowLaser.jpg

flyreel-TightLineSimplicit3-O.jpg

flyreel-Drop1.jpg

flyreel-JmcGalaxy1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore.

Hvor finner jeg mer opplysninger om den nederste snella?

Kult hvis du har en link.

Tom.

Svarer for Tore siden jeg har vært inne og snoket litt på egenhånd ;)

JMC Galaxy.

Fransk sak som du kan se på side 33 i denne katalogen:

http://flipflashpages.uniflip.com/3/22419/140177/pub/

:)

Alle snellene er forøvrig hentet fra denne siden: http://flyreelmania.free.fr/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Svarer for Tore siden jeg har vært inne og snoket litt på egenhånd ;)

JMC Galaxy.

Fransk sak som du kan se på side 33 i denne katalogen:

http://flipflashpages.uniflip.com/3/22419/140177/pub/

:)

Alle snellene er forøvrig hentet fra denne siden: http://flyreelmania.free.fr/

Så svaret ditt først nå Lars Vegas.

Takk for linken. :)

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Snelle igjen, ikke den jeg kommer til å bruke mest dessverre. Men kjekt å ha...

Har jo en drøm om Sailfish på flue

[attach=1]

Misunnelig nå ja :-D

Ja , ganske lavt Nummer på den også . Danielsson beholder jo noen sneller selv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Synes dette var vakkert. Sage one med gammel litespeed i bronsefarge...  Siden sage one har bronse snellefeste og bronse skrift, ble dette helt porr...

Fikk denne snella i posten i dag. Har aldri sett Litespeed i bronse før, så da var det bare å handle ! :-\

[attach=1]

post-0-13949892678673_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Står det ikke i tittelen rå/vakre/uvanlige sneller, så kommer folk med Danielsson og Litespeed? ???;D

Smaken er forskjellig vet du Raymond. Det finnes noen som fremdeles tror at glassfiberrajer er tingen  ;)

Og hvis du tar deg tid til å lese teksten er budskapet at Litespeedsnella var bronsefarget, altså under kategorien uvanlig (se tittel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Står det ikke i tittelen rå/vakre/uvanlige sneller, så kommer folk med Danielsson og Litespeed? ???;D

Smaken er forskjellig vet du Raymond. Det finnes noen som fremdeles tror at glassfiberrajer er tingen  ;)

Og hvis du tar deg tid til å lese teksten er budskapet at Litespeedsnella var bronsefarget, altså under kategorien uvanlig (se tittel)

Hva har din manglende smak for gode fiskestenger med denne tråden å gjøre? ???;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Står det ikke i tittelen rå/vakre/uvanlige sneller, så kommer folk med Danielsson og Litespeed? ???;D

Smaken er forskjellig vet du Raymond. Det finnes noen som fremdeles tror at glassfiberrajer er tingen  ;)

Og hvis du tar deg tid til å lese teksten er budskapet at Litespeedsnella var bronsefarget, altså under kategorien uvanlig (se tittel)

Hva har din manglende smak for gode fiskestenger med denne tråden å gjøre? ???;)

Du starta det ved å moderere mine innlegg.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...