jonnyS Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Nå er ganske mye mygg her Skal prøve å rekke en tur i løpet av uka. På tide å skrive litt i kilostråden nå Eg glede meg allerede til og lesa den storyen og skitt fiske :D Blåser noe jævlig her også :'( Ikkje berre blese da, men da regne KANON!! Og den stakars myggen som la godviljen til for oss flogefiskara, blir dermed SLÅTT IHJEL akuratt no :'( :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Nå er ganske mye mygg her Skal prøve å rekke en tur i løpet av uka. På tide å skrive litt i kilostråden nå Eg glede meg allerede til og lesa den storyen og skitt fiske :D Blåser noe jævlig her også :'( Ikkje berre blese da, men da regne KANON!! Og den stakars myggen som la godviljen til for oss flogefiskara, blir dermed SLÅTT IHJEL akuratt no :'( :'( Ser dårlig ut denne uka Blir nok ut i neste uke, isen slipper ikke helt enda Men bare vent, story kommer (en gang) Har vært mildt og fint en god stund nå, med fjærmygg i lufa. Vi trenger vind, masse vind et par dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Willis Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Er visstnok noen åpne råker hvor det vaker i ogge området Ruffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Kjærstad Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Er visstnok noen åpne råker hvor det vaker i ogge området Ruffen Hvordan er det å komme til med belly'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Willis Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Sikkert greit om du har meier på den.. . Ligger nok fortsatt mye is, men er vel sjangs i innløpet/utløpet tenker jeg. Skulle gjerne ha vært der igår, null vind godt og varmt, og garantert mygg .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnyS Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 No e da begynnt her på Vestlandet for fullt, og fisken har vært VEEELDIGT bitevillig i dag på mygg klekkare Største på 8 hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rennestraum Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Sør vestlandet også! Her er det i full gang...så kryper sikkert temperaturen oppover på sørlandet snart også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Sør vestlandet også! Her er det i full gang...så kryper sikkert temperaturen oppover på sørlandet snart også! Hadde ikke tid til å fiske i dag men jeg stoppet ved ei lita kjønn og kikket litt. Å ja da en god del mygg Så ingen vak på 2-3 min jeg sto der. Det er igang nå :) Skal ta meg en tur så for jeg får sjangsen og da kommer det lystige rapporter i sør og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Tore Holvik Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Er observert en del i mygg i stjørdal og nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnyS Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Eg tok ein ganske stor mygg i handa i dag, for og visa ein eg stod og snakka med ka da e me prøve og etterligna. Da såg sikkert ut som at eg hadde funne GULL. Og når han såg den iveren i augene mine, so berre lo han :-\ lure på korfor ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asseladden Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Mygg i mengder og 15 varmegrader om dagen. Men er det fiskbart? Neidaneidaneida.. :-\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts