jonnyS Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Skrevet 9. mars 2009 Nå er ganske mye mygg her Skal prøve å rekke en tur i løpet av uka. På tide å skrive litt i kilostråden nå Eg glede meg allerede til og lesa den storyen og skitt fiske :D Blåser noe jævlig her også :'( Ikkje berre blese da, men da regne KANON!! Og den stakars myggen som la godviljen til for oss flogefiskara, blir dermed SLÅTT IHJEL akuratt no :'( :'(
Ruffen Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Skrevet 11. mars 2009 Nå er ganske mye mygg her Skal prøve å rekke en tur i løpet av uka. På tide å skrive litt i kilostråden nå Eg glede meg allerede til og lesa den storyen og skitt fiske :D Blåser noe jævlig her også :'( Ikkje berre blese da, men da regne KANON!! Og den stakars myggen som la godviljen til for oss flogefiskara, blir dermed SLÅTT IHJEL akuratt no :'( :'( Ser dårlig ut denne uka Blir nok ut i neste uke, isen slipper ikke helt enda Men bare vent, story kommer (en gang) Har vært mildt og fint en god stund nå, med fjærmygg i lufa. Vi trenger vind, masse vind et par dager.
Trond Willis Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Skrevet 11. mars 2009 Er visstnok noen åpne råker hvor det vaker i ogge området Ruffen
Trond Kjærstad Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Skrevet 11. mars 2009 Er visstnok noen åpne råker hvor det vaker i ogge området Ruffen Hvordan er det å komme til med belly'n
Trond Willis Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Skrevet 12. mars 2009 Sikkert greit om du har meier på den.. . Ligger nok fortsatt mye is, men er vel sjangs i innløpet/utløpet tenker jeg. Skulle gjerne ha vært der igår, null vind godt og varmt, og garantert mygg ..
jonnyS Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Skrevet 18. mars 2009 No e da begynnt her på Vestlandet for fullt, og fisken har vært VEEELDIGT bitevillig i dag på mygg klekkare Største på 8 hk
Rennestraum Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Skrevet 18. mars 2009 Sør vestlandet også! Her er det i full gang...så kryper sikkert temperaturen oppover på sørlandet snart også!
Ruffen Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Skrevet 18. mars 2009 Sør vestlandet også! Her er det i full gang...så kryper sikkert temperaturen oppover på sørlandet snart også! Hadde ikke tid til å fiske i dag men jeg stoppet ved ei lita kjønn og kikket litt. Å ja da en god del mygg Så ingen vak på 2-3 min jeg sto der. Det er igang nå :) Skal ta meg en tur så for jeg får sjangsen og da kommer det lystige rapporter i sør og
Bjørn-Tore Holvik Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Skrevet 18. mars 2009 Er observert en del i mygg i stjørdal og nå
jonnyS Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Skrevet 18. mars 2009 Eg tok ein ganske stor mygg i handa i dag, for og visa ein eg stod og snakka med ka da e me prøve og etterligna. Da såg sikkert ut som at eg hadde funne GULL. Og når han såg den iveren i augene mine, so berre lo han :-\ lure på korfor ;D
Asseladden Skrevet 24. april 2009 Rapporter Skrevet 24. april 2009 Mygg i mengder og 15 varmegrader om dagen. Men er det fiskbart? Neidaneidaneida.. :-\
Anbefalte innlegg