Gå til innhold

ØRRETBOMS 4


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Hei! Vil bare minne om releasen på den nye filmen.

Ta gjerne med deg en fluefiskekompis eller to og møt opp på Fugazi Bar (Oslo) klokka 19:00 for filmvisning og en trivelig kveld.

Vi tar det litt som en tidlig start på sesongen  :)

Releasefesten er selvsagt åpen for alle, så velkommen! Og det er gratis inngang.

 

Bladet FLUEFISKE stiller også opp, og deler ut den rykende ferske 2009- utgaven til de 40 første frammøtte!

 

=======================

RELEASE ØB4 - JURASSIC LAKE

STED: FUGAZI BAR

1. APRIL, KLOKKA 19.00

KART:

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6643009.77872%26lon%3D597093.97825%26zoom%3D15%26layers%3D000B0%26id%3Dc_Z0GZ40NP%26offset%3D0%26tab%3Dyellow/]KART

=======================

TRAILER

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Ønsker deg og resten av gutta en strålende førpremiere, Andrè :D

Desverre får jeg ikke blitt med denne gangen, da det koliderer med et fluebindingskurs samme kveld.

 

Ha en hyggelig filmkveld, jeg håper det blir stinn brakke og full pakke :D

 

De beste ønsker for kvelden.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, når jeg ser datoen blir jeg veeeldig skeptisk  ;D

Da er det lov å lyge på størrelsen  ;D

 

Seeing is believing, Oddbjørn  :)

 

Filmen er å få på releasen! 

Vi er glade for å ha inngått samarbeid med Sherpa Distribution for hele Skandinavia denne gangen, så det blir moro.

 

Hilsen,

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, når jeg ser datoen blir jeg veeeldig skeptisk  ;D

Da er det lov å lyge på størrelsen  ;D

 

Seeing is believing, Oddbjørn  :)

 

Filmen er å få på releasen! 

Vi er glade for å ha inngått samarbeid med Sherpa Distribution for hele Skandinavia denne gangen, så det blir moro.

 

Hilsen,

André

Hvorfor bare i oslo? Reis litt rundt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer, så lenge jeg ikke blir kastet ut siden jeg er under 21. vi var en gjeng som skulle gå på premieren til salt sjøørret på flue på den baren der. da var vi 7 stykker og 5 av oss ble nesten kastet ut siden vi ikke var over 21. 3 av oss, inkludert meg er 18 og vi fikk ikke med det første kjøpt pils en gang. først ble det bestemt av vi som var over 18 kunne være der, men de som var under 18, det vil si 2 av mine fiskekamerater måtte gå. etter mye om og men fikk heldigvis hele gjenden være der. det skulle bare mangle. 

 

så spørsmålet mitt er om alle er velkommen denne gangen? er også mange fluefiskere som er under 18 år som syns det er stas med premierer av sånne filmer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer, så lenge jeg ikke blir kastet ut siden jeg er under 21. vi var en gjeng som skulle gå på premieren til salt sjøørret på flue på den baren der. da var vi 7 stykker og 5 av oss ble nesten kastet ut siden vi ikke var over 21. 3 av oss, inkludert meg er 18 og vi fikk ikke med det første kjøpt pils en gang. først ble det bestemt av vi som var over 18 kunne være der, men de som var under 18, det vil si 2 av mine fiskekamerater måtte gå. etter mye om og men fikk heldigvis hele gjenden være der. det skulle bare mangle. 

 

så spørsmålet mitt er om alle er velkommen denne gangen? er også mange fluefiskere som er under 18 år som syns det er stas med premierer av sånne filmer.

 

 

Jeg tar meg friheten å svare på spm ditt.

 

Det at dere ble kastet ut har nok ingenting med at dere ikke er velkommen å gjøre. Skjenkeloven sier at dersom det serveres sprit på ett utested så er aldersgrensen 20 år. Dersom det bare serveres øl/vin så er aldersgrensen 18 år.

noe hvert enkelt utested selv bestemmer, utifra hvilken aldersgruppe utestedet ønsker å ha.

 

Da Fugazi er ett skjenkested med full bevilgning så er det nok 20 års aldersgrense som gjelder. At de har 21 års aldersgrense er Dette betyr at dersom dere får "lov" til å komme inn, så risikerer innehaveren av stedet å miste skjenekbevilgningen. Dette vil resultere i at flere arbeidsplasser går tapt.

 

Myndigheten har hyppige kontroller på alt fra overskjenking, alderskontroll, arbeidsforhold og svart arbeid om dagen, og jeg hadde nok aldri tillatt at personer som ikke var gamle nok hadde sluppet inn.

 

Dette går ikke på at dere ikke er velommen som sagt, men å overholde norsk lov.

 

Send PM til Mr. (kram) Bruun og be han komme ut med en film til dere. kjøp noen øl og stikk hjem og kos dere ;D

 

hilsen gammel restauranteier...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer, så lenge jeg ikke blir kastet ut siden jeg er under 21. vi var en gjeng som skulle gå på premieren til salt sjøørret på flue på den baren der. da var vi 7 stykker og 5 av oss ble nesten kastet ut siden vi ikke var over 21. 3 av oss, inkludert meg er 18 og vi fikk ikke med det første kjøpt pils en gang. først ble det bestemt av vi som var over 18 kunne være der, men de som var under 18, det vil si 2 av mine fiskekamerater måtte gå. etter mye om og men fikk heldigvis hele gjenden være der. det skulle bare mangle. 

 

så spørsmålet mitt er om alle er velkommen denne gangen? er også mange fluefiskere som er under 18 år som syns det er stas med premierer av sånne filmer.

 

 

Jeg tar meg friheten å svare på spm ditt.

 

Det at dere ble kastet ut har nok ingenting med at dere ikke er velkommen å gjøre. Skjenkeloven sier at dersom det serveres sprit på ett utested så er aldersgrensen 20 år. Dersom det bare serveres øl/vin så er aldersgrensen 18 år.

noe hvert enkelt utested selv bestemmer, utifra hvilken aldersgruppe utestedet ønsker å ha.

 

Da Fugazi er ett skjenkested med full bevilgning så er det nok 20 års aldersgrense som gjelder. At de har 21 års aldersgrense er Dette betyr at dersom dere får "lov" til å komme inn, så risikerer innehaveren av stedet å miste skjenekbevilgningen. Dette vil resultere i at flere arbeidsplasser går tapt.

 

Myndigheten har hyppige kontroller på alt fra overskjenking, alderskontroll, arbeidsforhold og svart arbeid om dagen, og jeg hadde nok aldri tillatt at personer som ikke var gamle nok hadde sluppet inn.

 

Dette går ikke på at dere ikke er velommen som sagt, men å overholde norsk lov.

 

Send PM til Mr. (kram) Bruun og be han komme ut med en film til dere. kjøp noen øl og stikk hjem og kos dere ;D

 

hilsen gammel restauranteier...

 

 

 

Detter er vel ikke helt riktig? Man kan da som 18 åring, eller yngre være på en pub selv om det blir servert sprit der? bare tenkt på alle sportsbarene der smågutter ser fotball.. 21 årsgrense erksisterer ikke i Norge og det er tøvete av et utested å hevde det. En kompis av meg holder konserter hvor noen av kriteriene han legger for utestedet er at folk under 18 skal komme inn. De har da tross alt like mye rett til å se en konsert (eller en fiskefilm for den saks skyld) som noen andre. Da de hadde konsert på Garage for et par uker siden så måtte gutta på 13-15år komme ifølge med "verge" som vil si noen som går god for at de ikke drikker. Dette funker greit. Men for å slippe alt detta maset ville jeg heller hatt premierevisning på en sted på østkanten, der alle var velkommen og uansett alder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer, så lenge jeg ikke blir kastet ut siden jeg er under 21. vi var en gjeng som skulle gå på premieren til salt sjøørret på flue på den baren der. da var vi 7 stykker og 5 av oss ble nesten kastet ut siden vi ikke var over 21. 3 av oss, inkludert meg er 18 og vi fikk ikke med det første kjøpt pils en gang. først ble det bestemt av vi som var over 18 kunne være der, men de som var under 18, det vil si 2 av mine fiskekamerater måtte gå. etter mye om og men fikk heldigvis hele gjenden være der. det skulle bare mangle. 

 

så spørsmålet mitt er om alle er velkommen denne gangen? er også mange fluefiskere som er under 18 år som syns det er stas med premierer av sånne filmer.

 

 

Jeg tar meg friheten å svare på spm ditt.

 

Det at dere ble kastet ut har nok ingenting med at dere ikke er velkommen å gjøre. Skjenkeloven sier at dersom det serveres sprit på ett utested så er aldersgrensen 20 år. Dersom det bare serveres øl/vin så er aldersgrensen 18 år.

noe hvert enkelt utested selv bestemmer, utifra hvilken aldersgruppe utestedet ønsker å ha.

 

Da Fugazi er ett skjenkested med full bevilgning så er det nok 20 års aldersgrense som gjelder. At de har 21 års aldersgrense er Dette betyr at dersom dere får "lov" til å komme inn, så risikerer innehaveren av stedet å miste skjenekbevilgningen. Dette vil resultere i at flere arbeidsplasser går tapt.

 

Myndigheten har hyppige kontroller på alt fra overskjenking, alderskontroll, arbeidsforhold og svart arbeid om dagen, og jeg hadde nok aldri tillatt at personer som ikke var gamle nok hadde sluppet inn.

 

Dette går ikke på at dere ikke er velommen som sagt, men å overholde norsk lov.

 

Send PM til Mr. (kram) Bruun og be han komme ut med en film til dere. kjøp noen øl og stikk hjem og kos dere ;D

 

hilsen gammel restauranteier...

 

 

 

ok, ja skjønner hvorfor det er sånn, men da er ikke alle velkommen til premieren ;) skjønner at det kan medfører problemer for baren, og det respekterer jeg. men det finnes så mange fluefiskere og vanlige fiskere som er under aldersgrensen som kunne ha tenkt seg å se filmen på storskjerm. 

 

skjønner at det ikke kan bli lagt på et annet sted der det ikke blir servert alkohol, det vil jo medfører mindre folk til premieren, som igjen medfører til mindre utsalg av filmen. men det går ann å få lage en bedre ordning der alle er velkommen, sånn som "lassekr" skriver. skal ikke lage noe debatt og sure minner her, skal uansett se den filmen, men det blir så mye bedre opplevelse av å se den på storkjerm.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer, så lenge jeg ikke blir kastet ut siden jeg er under 21. vi var en gjeng som skulle gå på premieren til salt sjøørret på flue på den baren der. da var vi 7 stykker og 5 av oss ble nesten kastet ut siden vi ikke var over 21. 3 av oss, inkludert meg er 18 og vi fikk ikke med det første kjøpt pils en gang. først ble det bestemt av vi som var over 18 kunne være der, men de som var under 18, det vil si 2 av mine fiskekamerater måtte gå. etter mye om og men fikk heldigvis hele gjenden være der. det skulle bare mangle. 

 

så spørsmålet mitt er om alle er velkommen denne gangen? er også mange fluefiskere som er under 18 år som syns det er stas med premierer av sånne filmer.

 

 

Jeg tar meg friheten å svare på spm ditt.

 

Det at dere ble kastet ut har nok ingenting med at dere ikke er velkommen å gjøre. Skjenkeloven sier at dersom det serveres sprit på ett utested så er aldersgrensen 20 år. Dersom det bare serveres øl/vin så er aldersgrensen 18 år.

noe hvert enkelt utested selv bestemmer, utifra hvilken aldersgruppe utestedet ønsker å ha.

 

Da Fugazi er ett skjenkested med full bevilgning så er det nok 20 års aldersgrense som gjelder. At de har 21 års aldersgrense er Dette betyr at dersom dere får "lov" til å komme inn, så risikerer innehaveren av stedet å miste skjenekbevilgningen. Dette vil resultere i at flere arbeidsplasser går tapt.

 

Myndigheten har hyppige kontroller på alt fra overskjenking, alderskontroll, arbeidsforhold og svart arbeid om dagen, og jeg hadde nok aldri tillatt at personer som ikke var gamle nok hadde sluppet inn.

 

Dette går ikke på at dere ikke er velommen som sagt, men å overholde norsk lov.

 

Send PM til Mr. (kram) Bruun og be han komme ut med en film til dere. kjøp noen øl og stikk hjem og kos dere ;D

 

hilsen gammel restauranteier...

 

 

 

Detter er vel ikke helt riktig? Man kan da som 18 åring, eller yngre være på en pub selv om det blir servert sprit der? bare tenkt på alle sportsbarene der smågutter ser fotball.. 21 årsgrense erksisterer ikke i Norge og det er tøvete av et utested å hevde det. En kompis av meg holder konserter hvor noen av kriteriene han legger for utestedet er at folk under 18 skal komme inn. De har da tross alt like mye rett til å se en konsert (eller en fiskefilm for den saks skyld) som noen andre. Da de hadde konsert på Garage for et par uker siden så måtte gutta på 13-15år komme ifølge med "verge" som vil si noen som går god for at de ikke drikker. Dette funker greit. Men for å slippe alt detta maset ville jeg heller hatt premierevisning på en sted på østkanten, der alle var velkommen og uansett alder. ;)

 

er ikke meningen å ødelegge denne tråden, så resten vedr. skjenkeloven kan taes på PM eller i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj. hvorfor blir alle slike visninger lagt til feil side av by'n..?

 

BYN... prøv landet.

 

Men er litt enig med tideligere innlegg, om å legge turen til rundt i Norge. Koster ikke all verden det :)

Hva med største by i hver landsdel :)

Kunne også vert lakt rundt en fredag ;) Men om jeg er den veien rundt den 1. så dukker jeg opp :D

 

ps.ot:

 

Det er lov å slippe in ka du vil på en uteplass, men i sjenkesøknaden, så stadfester du kor du spør etter legitimasjon. Dem fleste vil jo føre opp i Baren, men alikevell utføre kontrollen utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger bare et svar på om jeg kan komme eller ikke. om jeg er velkommen eller ikke rett og slett ;) hehe

 

Hei. Som jeg skrev i starten: Alle er velkommen  :)

Har sjekket med Fugazi, og de sier at de sjekker legetimasjon i selve baren, så

selv en far og en liten sønn kan komme inn. Og også da selvsagt folk under aldersgrensen for skjenking.

Og det er kjempefint, for det er tross alt en del yngre folk også som fisker med flue.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger bare et svar på om jeg kan komme eller ikke. om jeg er velkommen eller ikke rett og slett ;) hehe

 

Hei. Som jeg skrev i starten: Alle er velkommen  :)

Har sjekket med Fugazi, og de sier at de sjekker legetimasjon i selve baren, så

selv en far og en liten sønn kan komme inn. Og også da selvsagt folk under aldersgrensen for skjenking.

Og det er kjempefint, for det er tross alt en del yngre folk også som fisker med flue.

 

 

 

 

ok, det er supert da kommer vi ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...