Gå til innhold

Lars' fisketurer


Lars Mathisen

Anbefalte innlegg

Uff å uff! Ingenting er som en pillemissbrukende søvnfattig finnmarking med kveitehaill.... Vet ikke om jeg hadde turt å være i samme båt som deg.

Mvh

T

PS:

Har faktisk hørt at det går an å få kveilte på tørrflue. Det har seg slik at det faller en god del uheldige sjøfuglunger i havet ved typiske fuglefjell. Da oppdager kveita at det "klekker" og simpelten står og head and tailer på lomvi, lunde, alke, måse(måke -på sørings), krykkje, spurv og tenne(terne - på sørings), mfl.

Trixet er da en godt impregnert imitasjon av gangbar art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske kveitescener igjen, Lars :D Føler med deg ang. den tanna - det der er så djevelsk smertefullt. 

Uff å uff! Ingenting er som en pillemissbrukende søvnfattig finnmarking med kveitehaill.... Vet ikke om jeg hadde turt å være i samme båt som deg.

Mvh

T

PS:

Har faktisk hørt at det går an å få kveilte på tørrflue. Det har seg slik at det faller en god del uheldige sjøfuglunger i havet ved typiske fuglefjell. Da oppdager kveita at det "klekker" og simpelten står og head and tailer på lomvi, lunde, alke, måse(måke -på sørings), krykkje, spurv og tenne(terne - på sørings), mfl.

Trixet er da en godt impregnert imitasjon av gangbar art.

Jepp, har også hørt rykter om dette. Hadde vært utrolig artig å oppleve dette en gang. Er det noen bra lokaliteter i nærheten av Tromsø? Yttersida av Ringvassøya, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff å uff! Ingenting er som en pillemissbrukende søvnfattig finnmarking med kveitehaill.... Vet ikke om jeg hadde turt å være i samme båt som deg.

Mvh

T

PS:

Har faktisk hørt at det går an å få kveilte på tørrflue. Det har seg slik at det faller en god del uheldige sjøfuglunger i havet ved typiske fuglefjell. Da oppdager kveita at det "klekker" og simpelten står og head and tailer på lomvi, lunde, alke, måse(måke -på sørings), krykkje, spurv og tenne(terne - på sørings), mfl.Trixet er da en godt impregnert imitasjon av gangbar art.

Da begynner vi å snakke interessante saker  ;D Det hørtes skikkelig rocka ut  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...