Gå til innhold

loop long distance


Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Jeg har vurdert å lage en profil på Facebook bare for å kreve Loop distance og long distance tilbake på markedet :)

 

Heldigvis har jeg to Loop Distance snører liggende som fortsatt funker som bare det ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tacklebargains heter sjappa,ei uke så er den fremme.de har desverre ikke mange str igjen,men også vanlig loop distance+noen synkvarianter

Ikke noen som passet mitt behov der dessverre

 

Loop har også en egen clearance-shop på ebay. Der har de en del av lina igjen ;)

Er feil line, er bare vanlig Distance det der

 

Jeg har vurdert å lage en profil på Facebook bare for å kreve Loop distance og long distance tilbake på markedet :)

 

Heldigvis har jeg to Loop Distance snører liggende som fortsatt funker som bare det ;D

 

Terje!

 

Har heldigvis to som virker enda jeg også , men tør jo knapt å bruke dem  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev til loop for noen måneder siden. Spurte om de hadde noen liggende i en skuff. Har hørt et rykte om at de vurderer å lage dem igjen.

 

En finner dem slengende i en og annen butikk på nettet. Skulle nesten drept for et i klasse 4 :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANGE av loop sine liner er knallgode spør du meg.. Long distance har jeg ikke fått testa! Hva gjorde detta snøret så spesielt? Null problem å kaste 35meter? Får håpe dem begynner å lage dem igjen sånn at jeg får testa det, og ikke minst, svidd av noen kroner på flere snører.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Nå er loop-snører blitt klassikere! Syns de begynte å produsere snører i forfjor.

 

Loop har vært flinke på snører så lenge jeg kan huske.

Man kan egentlig si hva man vil om Loop, men de har faktisk i mine øyne vært en viktig bidragsyter på utstyrsfronten. Loop var de første som introduserte virkelige storspolesneller, made in Sweden.

Loop hadde også tidlig et godt samarbeid med Sage på tohåndsstenger.

Loop var tidlig ute med å skreddersy ulike snøreprofiler.

Og ja... Loop Long Distance er/var et godt snøre.

En av de få Loop-produktene jeg har hatt, bortsett fra et par andre snører, samt et Loop Adventure stangbyggesett som jeg mekket sammen tidlig på nittitallet...

Kan jo skyldes at det har vært vrien beskaffenhet i mitt distrikt, samt at de hadde noe tungvint serviceapparat.

Det går visst likar no... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Nå er loop-snører blitt klassikere! Syns de begynte å produsere snører i forfjor.

 

Loop var de første som introduserte virkelige storspolesneller, made in Sweden.

 

 

Tja. Loop har vel aldri laget sneller. Heller synes jeg de skal få kred for det. Det var vel Danielson som laget snellene til Loop, men nå er det samarbeidet over :'(

 

Sjur. I disse moderne tider blir ting "klassikere" dagen etter det kom ut på markede. Det må i middlertid være mer enn 10 år siden jeg fikk min første loop stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Nå er loop-snører blitt klassikere! Syns de begynte å produsere snører i forfjor.

 

Loop var de første som introduserte virkelige storspolesneller, made in Sweden.

 

 

Tja. Loop har vel aldri laget sneller. Heller synes jeg de skal få kred for det. Det var vel Danielson som laget snellene til Loop, men nå er det samarbeidet over :'(

 

 

Er det noen som produserer snellene sine selv, bortsett fra de som mekker håndlagde saker ???

Hvor mange produserer snørene sine selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen Loop evt bestemmer seg for å lage disse igjen kan dere banne på at de har "forbedret" både coating og tapering og det er et helt annet produkt. Prisen ligger på 899 for Distance og 1399 for Long Distance. Da får du Loops spesialløkker på kjøpet - de samme du finner i butikken bare en annen farge.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg har sent mail til Loop og spurt om de ikke kan begynne å produsere Loop Distance og Loop Long Distance igjen.

Hakke fått noe svar men det er jo lov å prøve seg :D

 

Kanskje hvis flere gjør det samme så øker sjansen....... hvem vet :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

terje.....vet ikke om et eneste sted enn osøra at du trenger et long distancesnøre i rena ---- et godt speysnøre er hva du trenger til fiske i den elva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

terje.....vet ikke om et eneste sted enn osøra at du trenger et long distancesnøre i rena ---- et godt speysnøre er hva du trenger til fiske i den elva!

 

Jeg er mest interessert i Distance snøre, Staffan.

Deilig snøre til presentasjoner på korte avstander.

 

Gode spey snører har jeg allerede :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm . . . Tror jaggu jeg har et slik Long Distance snøre eller to liggende i skapet her selv.

G-Sport på Strandtorget, Lillehammer hadde lagt en bunke med slike i ei "skrotkasse" for et par år siden, og de gikk vel for 150kr pr stk.  :)

Har ihvertfall et i #3, vet jeg . . .

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sent mail til Loop og spurt om de ikke kan begynne å produsere Loop Distance og Loop Long Distance igjen.

Hakke fått noe svar men det er jo lov å prøve seg :D

 

Kanskje hvis flere gjør det samme så øker sjansen....... hvem vet :D

 

Terje!

 

Etter det jeg har hørt er long distance brukt som mal for opti stillwater snøret. En garvet kollega som har kastet mye med begge påstår de er temmelig like. Har selv kun kastet med long distancen èn gang for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg har sent mail til Loop og spurt om de ikke kan begynne å produsere Loop Distance og Loop Long Distance igjen.

Hakke fått noe svar men det er jo lov å prøve seg :D

 

Kanskje hvis flere gjør det samme så øker sjansen....... hvem vet :D

 

Terje!

 

Etter det jeg har hørt er long distance brukt som mal for opti stillwater snøret. En garvet kollega som har kastet mye med begge påstår de er temmelig like. Har selv kun kastet med long distancen èn gang for lenge siden.

 

.... og stillwater snøret kommer i postkassa i løpet av de nærmeste dagene......nå ble det enda mer å glede seg til spenolsen :D

Takker for info :)

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sent mail til Loop og spurt om de ikke kan begynne å produsere Loop Distance og Loop Long Distance igjen.

Hakke fått noe svar men det er jo lov å prøve seg :D

 

Kanskje hvis flere gjør det samme så øker sjansen....... hvem vet :D

 

Terje!

 

Etter det jeg har hørt er long distance brukt som mal for opti stillwater snøret. En garvet kollega som har kastet mye med begge påstår de er temmelig like. Har selv kun kastet med long distancen èn gang for lenge siden.

 

.... og stillwater snøret kommer i postkassa i løpet av de nærmeste dagene......nå ble det enda mer å glede seg til spenolsen :D

Takker for info :)

 

Terje!

 

Kult om du kunne bekreftet om informasjonen stemmer eller ikke, har som sagt ikke kastet begge opp mot en annen selv :)

 

Stillwateren er uansett helt rå! Har en helt ny en i klasse 5 til salgs om noen er interessert forresten...har ikke 5`er stang lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg har sent mail til Loop og spurt om de ikke kan begynne å produsere Loop Distance og Loop Long Distance igjen.

Hakke fått noe svar men det er jo lov å prøve seg :D

 

Kanskje hvis flere gjør det samme så øker sjansen....... hvem vet :D

 

Terje!

 

Etter det jeg har hørt er long distance brukt som mal for opti stillwater snøret. En garvet kollega som har kastet mye med begge påstår de er temmelig like. Har selv kun kastet med long distancen èn gang for lenge siden.

 

.... og stillwater snøret kommer i postkassa i løpet av de nærmeste dagene......nå ble det enda mer å glede seg til spenolsen :D

Takker for info :)

 

Terje!

 

Kult om du kunne bekreftet om informasjonen stemmer eller ikke, har som sagt ikke kastet begge opp mot en annen selv :)

 

Jeg har kun Distance snøret (to eksemplarer) så det må i såfall bli utgangspunktet......... så får vi se :)

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...