Gå til innhold

Fluefiskefest på Månefisken


Thorstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Synd ikke filmen blir vist på en Fredag. Torsdag blir helt håpløs med tanke på å reise til Oslo i og med at det er jobbdag på fredag.

Skulle vært topp å kunne reise til Oslo for å få med seg denne premieren.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Selfølgelig mener jeg ikke det. Helt enig med Staffan.

 

hehe...skjønte det Frode..måtte bare være litt vanskelig :P

 

men det er mye sånn dritt rundt omkring...ikke bare i byer men ute på bygdene rundt omkring...

 

fort gjort og komme borti dette på fester og lignende >:(

 

Ja synd dette ikke er på en fredag som du sier terje :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hvis jeg finner på å reise til Oslo på Torsdag har jeg følgende spørsmål:

Hvis jeg må ta toget til Oslo og går på Oslo S. Hvordan tar jeg med videre for å finne igjen Månefisken?

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er jo å følge elva oppover, men pass opp, det er ikke like trivelig miljø langs Akerselva som det er i Renaelva. Enkleste, og tryggeste, er nok å ta buss eller trikk. F.eks. buss 83 mot tårnåsen, fra jernbanetorget til Sagveien, eller trikk nr 12 (hopp av på Biermanns gate). Trafikanten.no er din venn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det enkleste er jo å følge elva oppover, men pass opp, det er ikke like trivelig miljø langs Akerselva som det er i Renaelva. Enkleste, og tryggeste, er nok å ta buss eller trikk. F.eks. buss 83 mot tårnåsen, fra jernbanetorget til Sagveien, eller trikk nr 12 (hopp av på Biermanns gate). Trafikanten.no er din venn. :)

 

Takker Øyvind, da skal jeg sjekke litt :D

Hva om jeg tar med meg kajakken og padler opp Akerselva, da burde jeg vel være trygg ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helaften blir det etterhvert vettu Tore ;) Hehe. Også kan du jo bli med på torsdag du også. Kan sitte på med meg. Magnus blir med også så da blir vi jo en liten gjeng. :)

hehe...

Ja jeg tror jeg skal klare og få meg fri torsdag så satser på det :D

Jaha. Stiller når det er fyll og spetakkel ja :-\ Jeg er glad dette forgår så langt unna meg at jeg ikke kan reise dit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helaften blir det etterhvert vettu Tore ;) Hehe. Også kan du jo bli med på torsdag du også. Kan sitte på med meg. Magnus blir med også så da blir vi jo en liten gjeng. :)

hehe...

Ja jeg tror jeg skal klare og få meg fri torsdag så satser på det :D

Jaha. Stiller når det er fyll og spetakkel ja :-\ Jeg er glad dette forgår så langt unna meg at jeg ikke kan reise dit :P

 

Hehe selfølgelig.... ;D

'Send på en pm til Amund...han kommer sikkert innom og henter deg også....det blir jo ikke store omveien det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helaften blir det etterhvert vettu Tore ;) Hehe. Også kan du jo bli med på torsdag du også. Kan sitte på med meg. Magnus blir med også så da blir vi jo en liten gjeng. :)

hehe...

Ja jeg tror jeg skal klare og få meg fri torsdag så satser på det :D

Jaha. Stiller når det er fyll og spetakkel ja :-\ Jeg er glad dette forgår så langt unna meg at jeg ikke kan reise dit :P

 

Hehe selfølgelig.... ;D

'Send på en pm til Amund...han kommer sikkert innom og henter deg også....det blir jo ikke store omveien det ;D

Hehe Nei det er jo ikke mange km å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...