Gå til innhold

Filmtrailer - Fluefiske til Fjells


Fjellfiskar

Anbefalte innlegg

noen som har ett tips hvor man får bestilt denne filmen nå?

 

jeg meldte meg ut av bokklubben for en stund siden så får ikke handlet der nå :-\

 

kan melde deg inn igjen da ;)

 

nei aldri...glemmer bestandig og avbestille bøker...så koster det 100 norske fjelldollar og sende tilbake boka,aner ikke hvor mange ganger dette har skjedd...så da blir det dyrere og være medlem enn de stakkars kronene man sparer på den ene boka eløler filmen man kjøper i året :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har ett tips hvor man får bestilt denne filmen nå?

 

jeg meldte meg ut av bokklubben for en stund siden så får ikke handlet der nå :-\

 

kan melde deg inn igjen da ;)

 

nei aldri...glemmer bestandig og avbestille bøker...så koster det 100 norske fjelldollar og sende tilbake boka,aner ikke hvor mange ganger dette har skjedd...så da blir det dyrere og være medlem enn de stakkars kronene man sparer på den ene boka eløler filmen man kjøper i året :(

 

 

Ja takk!! Støtter den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

nei aldri...glemmer bestandig og avbestille bøker...så koster det 100 norske fjelldollar og sende tilbake boka,aner ikke hvor mange ganger dette har skjedd...så da blir det dyrere og være medlem enn de stakkars kronene man sparer på den ene boka eløler filmen man kjøper i året :(

 

 

 

Flere som har vært der. Men orket ikke å sende dem inn igjen engang jeg da. Hehe. Latskap. Så nå har jeg en haug med bøker om norske fjell og daler og et par andre eksotiske steder jeg enda ikke har bladd i. Hehe. Meldte meg ut tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Det går bra for min del. Når jeg får en mail fra bokklubben om ny hovedbok, går jeg bare rett inn og avbestiller den med en gang. Etter å ha vært medlem ett år, melder jeg meg ut igjen. Venter en stund, og melder meg inn igjen med full velkomstilbudspakke. Du må lage deg rutiner for sånt serru  ;);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Det går bra for min del. Når jeg får en mail fra bokklubben om ny hovedbok, går jeg bare rett inn og avbestiller den med en gang. Etter å ha vært medlem ett år, melder jeg meg ut igjen. Venter en stund, og melder meg inn igjen med full velkomstilbudspakke. Du må lage deg rutiner for sånt serru  ;);D

 

hehe...når jeg meldte meg ut så fikk jeg en masse gode tilbud serru...

 

synd man ikke kan velge hvilke bøker, eller sjanger man vil ha egentlig... :-\

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erot!

 

Bokklubb medlem eller ikkje? Som det vart skreve tidlegare i tråden vil filmen bli å få kjøpt i ein rekke sportsbutikkar som sel fiskeutstyr :D

I tillegg kan du etter kvart få bestille den direkte frå Scanout.com :)

Det beste er jo om du kjem på Bar 1 den 22. oktober. Det er fyrste dag den er i salg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har ett tips hvor man får bestilt denne filmen nå?

 

jeg meldte meg ut av bokklubben for en stund siden så får ikke handlet der nå :-\

 

kan melde deg inn igjen da ;)

Det eneste du kan være sikker på om du kjøper filmen gjennom bokklubben er at den har vært til salgs i div. butikker i ukesvis før du mottar den.

Har brent meg på dette et par ganger, og opplevd at filmene allerede fåes til nedsatt pris andre steder når jeg omsider har mottatt mitt eksemplar fra bokklubben.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har ett tips hvor man får bestilt denne filmen nå?

 

jeg meldte meg ut av bokklubben for en stund siden så får ikke handlet der nå :-\

 

kan melde deg inn igjen da ;)

Det eneste du kan være sikker på om du kjøper filmen gjennom bokklubben er at den har vært til salgs i div. butikker i ukesvis før du mottar den.

Har brent meg på dette et par ganger, og opplevd at filmene allerede fåes til nedsatt pris andre steder når jeg omsider har mottatt mitt eksemplar fra bokklubben.

 

Lars

 

Ja det er mulig :)

 

Takk for tipset fjellfiskar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har ett tips hvor man får bestilt denne filmen nå?

 

jeg meldte meg ut av bokklubben for en stund siden så får ikke handlet der nå :-\

 

kan melde deg inn igjen da ;)

Det eneste du kan være sikker på om du kjøper filmen gjennom bokklubben er at den har vært til salgs i div. butikker i ukesvis før du mottar den.

Har brent meg på dette et par ganger, og opplevd at filmene allerede fåes til nedsatt pris andre steder når jeg omsider har mottatt mitt eksemplar fra bokklubben.

 

Lars

 

Det står på min ordre fra bokklubben at den sendes ut 21. oktober. Gjør de det, har jeg den 22 eller 23 oktober. I følge "fjellfiskar" er første salgsdag 22. oktober, så da kan i så fall ikke andre butikker ha hatt den på tilbud i ukesvis  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig på året, men seint utpå dagen. Tidlig ettermiddag....Fordel for dem som er trøtte om morgenen. Egentlig mange muligheter her til lands. Det er jo mange åpne elver/utos/innos på den tiden. Mye bedre enn å sitte på isen å pilke.

Bruk av steinfluer er ganske utbredt i vårt naboland, Finland. Vi har noe å lære av dem på det området. Der er det mange som starter i april i  elvestubbene mellom alle innsjøene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...