Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat unnet meg en Waterworks Vanquish snelle og Patagonia RiverRocks vadesko på kjerringas regning, og er i så måte i mål med julegavene til meg selv :-D

Men ei Scott Radian og ekstraspole til Vanquishen hadde gjort seg :-)

• Lik 2
Skrevet

Man kan ønske seg vanvittig mye, med de lystene en har. Men jeg har innsett, at exotisk fisketur, eller 3 uker til New Seeland, ikke havner under treet i år heller.....

Så for ikke å ta ting helt ut av perspektiv, så har jeg følgende liste til den rødkledde kameraten fra nord:

* Spole til Vanquish`n.

* Ny snelle til #3`er stanga.

* Ny line til sjøørreten.

* Ny gordonsettervalp.

* Ferdigmåka snø i hele vinter

* Tidlig vår............

• Lik 1
Skrevet

Sånne spørsmål kan jeg egentlig ikke fordra, men ok, here we go:

Fluefiskeutstyr og bindeutstyr har jeg det jeg ønsker av, men 1 uke med en himla god fluefisker som kunne fulgt meg langs elva for å korrigere meg på feil jeg ikke ser selv hadde vært drømmen :)

Så for all del, er det noen som føler "kallet" er det bare å rope ut og innvilge mitt julegaveønske ;)

• Lik 3
Skrevet

Sånne spørsmål kan jeg egentlig ikke fordra, men ok, here we go:

Fluefiskeutstyr og bindeutstyr har jeg det jeg ønsker av, men 1 uke med en himla god fluefisker som kunne fulgt meg langs elva for å korrigere meg på feil jeg ikke ser selv hadde vært drømmen :)

Så for all del, er det noen som føler "kallet" er det bare å rope ut og innvilge mitt julegaveønske ;)

du som bor på elverum kan vel bare ta deg en tur til Rena der burde det være flust av folk som kan lære deg en ting eller to :P  rena fluefiskecamp skal ha en hyggelig atmosfære, jeg skal opp dit til sommeren, men er såpass ubrukelig til og fiske selv att jeg kommer nok til og stå i elva og skremme fisken som vanlig :D

• Lik 1
Skrevet (endret)

Håper jeg får Orvis-blanksen jeg bestilte (og betalte) i mai, mye bedre nattesyn, bedre tid.

Men før det, håper jeg at det er en elektriker i en av lukene i adventskalenderen.

He-he . . . Er redd du kan avskrive den Orvis-blanksen Brumund, på lik linje med meg ;-)

Bedre nattsyn, ja . . . Det ønsker jeg meg noen hekto av, også :-)

Endret av -Lars-
  • Lik 1
Skrevet (endret)

Noen Hends 454 BL str 14. Var tomt på GERO da jeg bestilte sist. Ellers har jeg alt jeg trenger av ting&tang. Ganske deilig, egentlig, å være materielt fornøyd!

Men jeg ønsker meg sjøørreten tilbake på Vestlandet. Drømmer om Ytre- Oslofjord-tilstander i Hardangerfjorden når det gjelder sjøørretfiske. Er sååååå misunnelig på østlendingene.

Endret av GeirD
Skrevet

Har allerede unnet meg to julegaver jeg ønsket meg. En backwinder og en hardy cls snelle.

I tillegg har jeg kjøpt to stangdeler til godstanga mi som har knekt... Blir et stort julegaveønske å få brukt den igjen!

En ting jeg ønsker meg er en Beulah platinum klinge å bygge på, og masse korkblokker (Burl) og striper så jeg kan få prøvet å lage noen spesielle håndtak. Det medfører nok bare flere ønsker om diverse klinger osv...

• Opprett ny...