Truls Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Enkelt og greit, hva fluefiskerelatert ønsker du deg til jul? (Får håpe deres eventuelle partnere leser her og får noen gode ideer)
-Lars- Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Har akkurat unnet meg en Waterworks Vanquish snelle og Patagonia RiverRocks vadesko på kjerringas regning, og er i så måte i mål med julegavene til meg selv :-D Men ei Scott Radian og ekstraspole til Vanquishen hadde gjort seg :-) 2
Bjørnar Luggens Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Fiskehell, medvind, bindeteknikk, klekkinger, egen elv. Må nok ha minst 3 av 5 for å bli fornøyd i år! 1
Sverre Finnerud Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Ønska meg og handla Scott radian 9'#5 og to stk lamson Liquid sneller, for og se om de snelle w er noe å ta vare på 1
Ronny Bjørklund Pettersen Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Man kan ønske seg vanvittig mye, med de lystene en har. Men jeg har innsett, at exotisk fisketur, eller 3 uker til New Seeland, ikke havner under treet i år heller..... Så for ikke å ta ting helt ut av perspektiv, så har jeg følgende liste til den rødkledde kameraten fra nord: * Spole til Vanquish`n. * Ny snelle til #3`er stanga. * Ny line til sjøørreten. * Ny gordonsettervalp. * Ferdigmåka snø i hele vinter * Tidlig vår............ 1
Iselin Sesseng Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Sånne spørsmål kan jeg egentlig ikke fordra, men ok, here we go: Fluefiskeutstyr og bindeutstyr har jeg det jeg ønsker av, men 1 uke med en himla god fluefisker som kunne fulgt meg langs elva for å korrigere meg på feil jeg ikke ser selv hadde vært drømmen Så for all del, er det noen som føler "kallet" er det bare å rope ut og innvilge mitt julegaveønske 3
Jan R. Abrahamsen Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Ønsker meg en sånn en :-) http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Chest--and--Backpack/Simms/Simms-Dry-Creek-Backpack-2014-modell-153790-p0000085218
-Lars- Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Ønsker meg en sånn en :-) http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Chest--and--Backpack/Simms/Simms-Dry-Creek-Backpack-2014-modell-153790-p0000085218 Det der er jo antakelig en sånn sekk nissen kommer med pakkene i Jan, så om han ikke legger den igjen frivillig så kan han sikkert overtales ;-) 2
Ronny Bjørklund Pettersen Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 (endret) Du er i Teamet til en av de aller beste, Iselin. Ofte er løsningen nærmere enn man tro ;-) Endret 18. november 2014 av Itte hackel 1
Iselin Sesseng Skrevet 18. november 2014 Rapporter Skrevet 18. november 2014 Det vet jeg Men det skal noe til å få ei hel uke, hehe 1
Sverre Finnerud Skrevet 19. november 2014 Rapporter Skrevet 19. november 2014 Sånne spørsmål kan jeg egentlig ikke fordra, men ok, here we go: Fluefiskeutstyr og bindeutstyr har jeg det jeg ønsker av, men 1 uke med en himla god fluefisker som kunne fulgt meg langs elva for å korrigere meg på feil jeg ikke ser selv hadde vært drømmen Så for all del, er det noen som føler "kallet" er det bare å rope ut og innvilge mitt julegaveønske du som bor på elverum kan vel bare ta deg en tur til Rena der burde det være flust av folk som kan lære deg en ting eller to rena fluefiskecamp skal ha en hyggelig atmosfære, jeg skal opp dit til sommeren, men er såpass ubrukelig til og fiske selv att jeg kommer nok til og stå i elva og skremme fisken som vanlig 1
Magne Fjellstad Skrevet 19. november 2014 Rapporter Skrevet 19. november 2014 At den rødkledde kan fortelle meg at jeg fortsatt har helse til at jeg kan få tatt noen turer med fluestanga. Magne Fjellstad. 7
lhegdal Skrevet 21. november 2014 Rapporter Skrevet 21. november 2014 Noen skikkelige store ørretter på Bornholm Ellers ønsker jeg meg en snelle og snøre (vet ikke hvilket enda) for min "nye " stang i klasse #9
tunhovdfiskeren Skrevet 21. november 2014 Rapporter Skrevet 21. november 2014 Ønsker meg ei Echo 3 sw....#7 ........hører du mor?
Kjell S. Rakkenes Skrevet 22. november 2014 Rapporter Skrevet 22. november 2014 (endret) En Regal Medallion, tålmodighet til buzzerfiske og bedre syn, takk Endret 22. november 2014 av Rakkenes
moby Skrevet 22. november 2014 Rapporter Skrevet 22. november 2014 Regal Medallion c-clamp har jeg just kjøpt, så da blir det vel truser og sokker
Vidar Langerud Skrevet 22. november 2014 Rapporter Skrevet 22. november 2014 Håper jeg får Orvis-blanksen jeg bestilte (og betalte) i mai, mye bedre nattesyn, bedre tid. Men før det, håper jeg at det er en elektriker i en av lukene i adventskalenderen. 2
-Lars- Skrevet 22. november 2014 Rapporter Skrevet 22. november 2014 (endret) Håper jeg får Orvis-blanksen jeg bestilte (og betalte) i mai, mye bedre nattesyn, bedre tid. Men før det, håper jeg at det er en elektriker i en av lukene i adventskalenderen. He-he . . . Er redd du kan avskrive den Orvis-blanksen Brumund, på lik linje med meg ;-) Bedre nattsyn, ja . . . Det ønsker jeg meg noen hekto av, også :-) Endret 22. november 2014 av -Lars- 1
Kjell Karlsen Skrevet 22. november 2014 Rapporter Skrevet 22. november 2014 Ønsker meg fremmedordbok så jeg lettere kan delta i diskusjoner om fluefiske. Kjellemann 5
Olav Haug Skrevet 22. november 2014 Rapporter Skrevet 22. november 2014 Godt sjøørretfiske i nærmeste framtid, og spesielt i romjula Videre god helse ville også blitt stor satt pris på 1
Mathias Østlie Skrevet 24. november 2014 Rapporter Skrevet 24. november 2014 Lurer på om det blir en Winston B3LS i julegave til meg selv i år, og en Nexus i etter-julegave :-)
GeirD Skrevet 24. november 2014 Rapporter Skrevet 24. november 2014 (endret) Noen Hends 454 BL str 14. Var tomt på GERO da jeg bestilte sist. Ellers har jeg alt jeg trenger av ting&tang. Ganske deilig, egentlig, å være materielt fornøyd! Men jeg ønsker meg sjøørreten tilbake på Vestlandet. Drømmer om Ytre- Oslofjord-tilstander i Hardangerfjorden når det gjelder sjøørretfiske. Er sååååå misunnelig på østlendingene. Endret 24. november 2014 av GeirD
Viktor Storelv Skrevet 24. november 2014 Rapporter Skrevet 24. november 2014 Har bestilt en fario 8'6" #5 i julegave til meg selv. Måtte jo nesten bare til den nette sum av 1999,-. Håper denne blir å dekke det behovet jeg har for fiskestenger til ørretfiske i 2015.
Truls Skrevet 28. november 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. november 2014 Har allerede unnet meg to julegaver jeg ønsket meg. En backwinder og en hardy cls snelle. I tillegg har jeg kjøpt to stangdeler til godstanga mi som har knekt... Blir et stort julegaveønske å få brukt den igjen! En ting jeg ønsker meg er en Beulah platinum klinge å bygge på, og masse korkblokker (Burl) og striper så jeg kan få prøvet å lage noen spesielle håndtak. Det medfører nok bare flere ønsker om diverse klinger osv...
Anbefalte innlegg