Gå til innhold

Fluefiske til Fjells - DVD


Anbefalte innlegg

Sånn....Nå har jeg svart riktig på alle, og venter til mailen kommer.

Jeg har også lagt inn en tekst som gir meg et veldig bra fortrinn i trekningssammenheng.

Gleder meg til å vinne filmen, og gleder meg enda mer til å se den. Veldig kjekt å vinne sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før dere ferskinger kan kreve noe som helst må dere se forskjell på skogsmaur og bibio.  ;D

Hvem som vinner skal jeg la dere avgjøre. Dvs. gi meg tall mellom x og xxx... Time will show.

Jo men da får du for faen ta bilder som en ikke trenger å forstørre 100 ganger for å se at det er noe der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før dere ferskinger kan kreve noe som helst må dere se forskjell på skogsmaur og bibio.  ;D

Hvem som vinner skal jeg la dere avgjøre. Dvs. gi meg tall mellom x og xxx... Time will show.

Jo men da får du for faen ta bilder som en ikke trenger å forstørre 100 ganger for å se at det er noe der!

 

tok du den for og være en maur eller ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før dere ferskinger kan kreve noe som helst må dere se forskjell på skogsmaur og bibio.  ;D

Hvem som vinner skal jeg la dere avgjøre. Dvs. gi meg tall mellom x og xxx... Time will show.

Jo men da får du for faen ta bilder som en ikke trenger å forstørre 100 ganger for å se at det er noe der!

 

tok du den for og være en maur eller ??

Det har du ingenting med  >:(

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å vinne denne. Er nemlig som den gamle dama som ved hver trekning på basaren i bygda møtte opp for å høre om hun hadde vunnet. Til slutt var det en som spurte om hun hadde tatt mange lodd. "Neei, jeg har ikke tatt noen lodd, men jeg kan vel vinne for det?"  :-\ :-\

 

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...