Gå til innhold

Tette tråkk


Anbefalte innlegg

Den skotten var heldig... Ble filmet i drift av en kammerat som la filmene ut på youtube... Ble random sett av visse selskaper og fikk da sponsorer.... Griseflaks  8)

MB

Vil ikke kalle det der for griseflaks, det er SKILLS så det holder.

Og med sånne skills så er det bare snakk om tidsspørsmål før sponsorer dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skotten var heldig... Ble filmet i drift av en kammerat som la filmene ut på youtube... Ble random sett av visse selskaper og fikk da sponsorer.... Griseflaks  8)

MB

Vil ikke kalle det der for griseflaks, det er SKILLS så det holder.

Og med sånne skills så er det bare snakk om tidsspørsmål før sponsorer dukker opp.

I et intervju med han, så var det ikke i hans tanker at han skulle prøve å komme i kontakt med slike folk og få kontrakt... Det skjedde helt tilfeldig... Derfor griseflaks  8)

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke poenget mitt :)

Når man har sånne skills så er det bare tidsspørsmål før man blir snappa opp...

Klart jeg skjønte poenget ditt, men tenk på hvor mange som er like gode der ute, eller bedre som ikke har kontrakt... Jeg velger og kalle det griseflaks. Kall det hva du vil for min del  8)

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke veldig avansert dette, i forhold til trixene jeg imponerte damene med på 70 tallet, med min gamle Apache-sykkel  ;D

Var du SÅ god Lars, så bør det sitte litt igjen i beina ennå. Show me!! ;D ;D.

Tror ikke det er så veldig mange som er like gode som han kameraten der. Skjønner godt han ble sponset. Vanvittig balanse og teknikk.

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Magnus Bakken er det visst en del som er på nivå med Danny Macaskill.

Jeg er tviler sterkt på at det så mange som er på hans nivå, og å kalle det griseflaks at han ble sponsa er også helt på jordet synes jeg.

triksing med spesialbygde sykler er noesom bedrives i hele verden... Hvert år er det hundrehvis av festivaler som er TV sendt i store deler av amerika. Det var lassehvis med slikt materiale på extreme sports før det byttet til wrestlingmøl og greier. Før det var det bare skateboard, bmx, trail, surfing og slikt.... Hadde du da sett hvordan de like lett lekte seg med ramper og allslags greier, ville du sett at det er hundrehvis av kopier av Danny Macaskill.....

Det jeg mener er griseflaks, er at kompisen hans la filmene ut på youtube.... Det hadde han ikke noen grunn til, og det skjedde helt tilfeldig... Derfor mener jeg det er flaks

Det ligger tross alt tusenvis av klipp med likt materiale, noen gode, noen dårlige

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Har alltid vært nogenlunde oppdatert på "ekstremsport"-siden av aktiviter,og det er ikke mange,om noen,som slår Dannyboy i denna sporten.Hadde nok blitt sponsa,Uansett...Eneste grunn jeg ser for at gutten ikke skulle blitt oppdaga,da måtte han kun sykle hjemme i stua, eller rett og slett sagt nei.

Men, som -Lars- sier,han var nok kvass på indianern sin i gamle dager,undertegnende var derimot konge på sølvgrå Bmx ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfattes vell som en skikkelig kverulant her nå. Sier bare det jeg mener, og jeg prøver absolutt ikke å starte en het diskusjon.

Mannen er jævlig flink, ingen tvil om det... Men tenk dere "hele verden"...

MB

Ja, du oppfattes som en kverulant, ingen tvil om det.

Danny er i verdensklasse i det han driver med, og det er ikke mange over han (hvis det er noen som er over han) og få ved siden av.

Det blir nesten samme som å si at "Magnus Carlsen er helt grei i sjakk. Mange gode der ute, men tenk dere alle som ikke spiller turnering. Men tenk dere "hele verden"..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfattes vell som en skikkelig kverulant her nå. Sier bare det jeg mener, og jeg prøver absolutt ikke å starte en het diskusjon.

Mannen er jævlig flink, ingen tvil om det... Men tenk dere "hele verden"...

MB

Ja, du oppfattes som en kverulant, ingen tvil om det.

Danny er i verdensklasse i det han driver med, og det er ikke mange over han (hvis det er noen som er over han) og få ved siden av.

Det blir nesten samme som å si at "Magnus Carlsen er helt grei i sjakk. Mange gode der ute, men tenk dere alle som ikke spiller turnering. Men tenk dere "hele verden"..."

Hvem er kverulanten nå  :rolleyes:

Magnus Carlsen er unik, det synest jeg... Det synest jeg imidlertidlig ikke om Danny Macaskill

Min mening, og ferdig med det... Har ikke interesse av å kaste bort med tid på en slik tullete meningsløs diskusjon

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kverulert i fra den tredje posten din i denne tråden.

Hadde du dokumentert det du sier med å poste linker til de som er bedre enn Danny så skulle jeg ikke sagt noe, det finnes jo tross alt tusenvis av videoer på youtube (i følge deg) som er like bra som den trådstarter har postet.

Synes ikke at Magnus Carlsen er unik akkurat, tenk på alle som ikke spiller turneringer og ikke er ranka sammen med han. Verden er stoooor og det er mange av de på Carlsen sitt nivå.

(Ser du hvor poengløst argumentert det er?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kverulert i fra den tredje posten din i denne tråden.

Hadde du dokumentert det du sier med å poste linker til de som er bedre enn Danny så skulle jeg ikke sagt noe, det finnes jo tross alt tusenvis av videoer på youtube (i følge deg) som er like bra som den trådstarter har postet.

Synes ikke at Magnus Carlsen er unik akkurat, tenk på alle som ikke spiller turneringer og ikke er ranka sammen med han. Verden er stoooor og det er mange av de på Carlsen sitt nivå.

(Ser du hvor poengløst argumentert det er?)

Den var vel rimelig spot on,nå er tråden slutt,ikke bli uvenner nå,vinteren er lang :(

Trådstarter slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sattan :o :o :o Dette burde alle se for dette var sykt!! Flaks eller ikke.

Ps: Lars: Jeg hadde gir på ramma og sal på min apache 8) 8)

Jeg hadde selvfølgelig også gir på ramma, hele 3 av dem, men kan ikke huske noen sal  ;D

Dro du også vanvittig med damer ?

Mener å huske at jeg dreit meg ut med å bytte den mot en kamerats Tomahawk-sykkel, for den hadde enda råere sete, med skikkelig høy rygg.

De samme damene som ville i buksa på meg tidligere syntes plutselig ikke jeg var noe til kar lenger med Tomahawk'en  :-[  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MODERATOR*

Så så gutter, denne tråden handlet om tette tråkk!

Må ikke bli uvenner for dette her.

Nå skriver vi neste innlegg ON TOPIC  :)

Jan

Nei men godeste moderator,

-Lars- sine tilbakeblikk til Hiawhata-sykkel,damer og utallige ustø runder rundt rundkjøringa i Raufoss må vel karaktiseres som særs tette tråkk,og således være sterk sammenhengende med denne tråd..Om enn kanskje litt sjenerende for sarte sjeler; en beskrivelse av Raufoss-guttas "bedriveri" i hine hårde dager kan lage mange sår :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MODERATOR*

Så så gutter, denne tråden handlet om tette tråkk!

Må ikke bli uvenner for dette her.

Nå skriver vi neste innlegg ON TOPIC  :)

Jan

Nei men godeste moderator,

-Lars- sine tilbakeblikk til Hiawhata-sykkel,damer og utallige ustø runder rundt rundkjøringa i Raufoss må vel karaktiseres som særs tette tråkk,og således være sterk sammenhengende med denne tråd..Om enn kanskje litt sjenerende for sarte sjeler; en beskrivelse av Raufoss-guttas "bedriveri" i hine hårde dager kan lage mange sår :o

Slik snakker bare en som selv har vært på raufoss, og har fått oppleve den beinharde biker-kulturen på nært hold  ;D

Men nå ender vel straks denne tråden på 1 snau side, istedet for 2  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...