Gå til innhold

mest damer!


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Her er bildet fra facebook. Så fint var det at jeg hadde lagret det i 'div bilder'-mappa mi på desktopen.

♥♥♥ ;D

[attachimg=1]

Mildt sagt nydelig hun der, ja  :o

Tror jeg hadde slitt med å få til noe som helst fluefiskerelatert med henne som guide  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig Øyvind, hun er pen. Noen sjanse for at hun har vært med i "women in waders"?

Neppe. Hun her stiller nok i en annen klasse. Women in waders er jo bare sånne innleide billigmodeller, a la nosrke blog-glam-berter, som poserer på panseret på blodsenka asconaer på rånetreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig Øyvind, hun er pen. Noen sjanse for at hun har vært med i "women in waders"?

Neppe. Hun her stiller nok i en annen klasse. Women in waders er jo bare sånne innleide billigmodeller, a la nosrke blog-glam-berter, som poserer på panseret på blodsenka asconaer på rånetreff.

Det er jeg hinsides enig i! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu var litt pen ja. Skulle vært litt fønny hvis hu dykka opp på Renatreffet. Tror fort den herlige ørretslo og svettelukta hadde blitt bytta ut med oldspice før Henning hadde rukket å stemme gitaren ;D

He he :) Gitar slår så dårlig an hos jenter, at jeg tror jeg hadde gitt gitaren til deg (huff) og tatt en tur i teltet ditt og stjelt Old Spice i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu har sagt ja til bardutreffen 19 - 25 juli ;D

Hadde så vært tilfelle så vil jeg tro påmeldingen til bardutreffen hadde skutt fart, og overgått oppmøte på tidligere renatreff med god margin  ;D

Er forresten ikke så mye å stå etter . . . Kjenner henne igjen nå, og hun hang i hæla på meg i hunnselva i hele sommer.

Var mer hypp på å sitte på land å kose enn å lete etter baetis-nymfer, så jeg spleiset henne med Magnus istedet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og samtlige som har svart til nå er for ikke ekte fluefiskere å regne. Tenk å la seg distrahere på en så enkel måte.

Total avsporing og rett i dusteklubben!

Ha ha ha.

Jævla posører!

Ikke Lars da... han prøvde jo å bli kvitt dyret...

Hehe!! Posører!! Tror noen skal gå i tenkeboksen før de mener at menn i vadere og fiskevest, med eller uten Simms logo, er sæksy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fin dame.

DÆVEN, hu fisker også!

ÅÅÅ NEIIIIIIIII, hun fisker med to-hånds!!! Der dreit hun seg ut også. Jaja, synd for henne.

Hun hadde faktisk sjansen til å få bli med meg på tur, men den gang ei. Når skal de forstå???

;D Innse det, du vil egentlig ikke ha dame, og da blir alle hindere du finner egentlig en lettelse  ;D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...