Gå til innhold

Hva føler du deg naken uten?


ziggy

Anbefalte innlegg

Se for deg følgende:

Du står ved elva eller vannet, du har gått lang og skal være her lenge. Det er en perfekt dag, men du har glemt et eller annet. Det er ikke stanga, snella eller vaderene, men det er viktig nok til at du nesten ikke klarer deg uten.

Hva er denne ene tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tøy!! Hvis jeg plutselig ser at jeg har glemt å kle på meg så føler jeg meg ikke helt vel.

Ellers har jeg merket at jeg blir litt stresset hvis jeg ikke har med tlf,en. Og det er slett ikke bra at en blir stressa av det.

Burde jo vel egentlig legge den hjemme konsekvent......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solkrem!

For nesten-albinoer som undertegnede (se avatar) er det svært ugunstig å glemme solkrem på en langtur på snaufjellet.

Tøy!! Hvis jeg plutselig ser at jeg har glemt å kle på meg så føler jeg meg ikke helt vel.

Ellers har jeg merket at jeg blir litt stresset hvis jeg ikke har med tlf,en. Og det er slett ikke bra at en blir stressa av det.

Burde jo vel egentlig legge den hjemme konsekvent......

Personlig oppsøker jeg systematisk fiskeplasser uten GSM-dekning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polabrillene er vaerst! Deretter hatten. Forutsatt at vesten er med da. Der er alt jeg trenger av ting og tang. Fjerner aldri noe fra den. Naar jeg "oppdaterer" saa legger jeg ALLTID ting tilbake umiddelbart, saa ingenting glemmes.

Pga min frykt for aa glemme briller og hatt har jeg alltid 3 briller i bilen. Samt et par capser. Selv om cap er en daarlig erstatning for fiskehatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...