Gå til innhold

Vinterens siste - Para 15


Sigve

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Da nærmer stangen seg ferdig. Gjenstår litt lakering på wet toppen. Det er den med 2 kantsurringer. Skal blant annet pusse litt på surringene for å få den flatere. Blir alltid litt bølger som sjenerer litt. Og så må jeg lage et trekk. Så da blir det tur til kjerringbutikken igjen  :)

Jeg er veldig fornøyd denne gangen særlig av at jeg klarte å lakke alle surringenen uten å få bobler ved guidene.

post-969-13949877951658_thumb.jpg

post-969-13949877952182_thumb.jpg

post-969-13949877952795_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er de siste detaljene på plass. Våget meg blant annet ut på tynn is med å skrive på stangen. Litt sånn blandet følelser med resultatet. Jeg hadde øvd en del på forhånd og syns selv at jeg hadde startet å få dreisen på skrivinga, men under premiæren gikk det galt og jeg ble sittende i 1 1/2 time å banne høyt til husokkupanters fasinasjon. Til slutt endte jeg opp med noen jeg kan leve med. Litt i det enkleste laget men som kjent det "enkleste er ofte det beste."

Beklager bilde kvaliteten.

Sigve

post-969-1394987903619_thumb.jpg

post-969-13949879036698_thumb.jpg

post-969-13949879037236_thumb.jpg

post-969-13949879037846_thumb.jpg

post-969-13949879038437_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de siste detaljene på plass. Våget meg blant annet ut på tynn is med å skrive på stangen. Litt sånn blandet følelser med resultatet. Jeg hadde øvd en del på forhånd og syns selv at jeg hadde startet å få dreisen på skrivinga, men under premiæren gikk det galt og jeg ble sittende i 1 1/2 time å banne høyt til husokkupanters fasinasjon. Til slutt endte jeg opp med noen jeg kan leve med. Litt i det enkleste laget men som kjent det "enkleste er ofte det beste."

Beklager bilde kvaliteten.

Sigve

Skjønner du har trent lenge på den skriften der for den var virkelig vakker  ;D

Resten av stanga ser prima ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de siste detaljene på plass. Våget meg blant annet ut på tynn is med å skrive på stangen. Litt sånn blandet følelser med resultatet. Jeg hadde øvd en del på forhånd og syns selv at jeg hadde startet å få dreisen på skrivinga, men under premiæren gikk det galt og jeg ble sittende i 1 1/2 time å banne høyt til husokkupanters fasinasjon. Til slutt endte jeg opp med noen jeg kan leve med. Litt i det enkleste laget men som kjent det "enkleste er ofte det beste."

Beklager bilde kvaliteten.

Sigve

Skjønner du har trent lenge på den skriften der for den var virkelig vakker  ;D

Resten av stanga ser prima ut!

For å si det sånn. Det er mye verre enn du tror og det hjelper lite at jeg så å si aldri skriver med hånd lengre :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det var jeg som kjøpte denne stangen og vil bare benytte andledningen til å berømme det arbeidet som var gjort av Sigve.

Den er vakrere enn det som kommer fram av bildene.

Velfortjent skryt til Sigve og har ingen bekymringer med å spørre denne mannen om å lage fler stenger til meg.

Hans Marius!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...