Gå til innhold

årets drømmestart på fluefiske


wobbern

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Fy faen i helvette!!!!!!!!!!!!!Fiska du ifra båt?Kor stor stang,fortom og flue brukte du ?????????fy faen for ein fisk he he he.Da e da jevligaste eg har sett......Gubba noa-Gratulerer....Den var rå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den største glede å få fisk av den kaliber selv, men også veldig kult å se andre får det. Kjempe artig om du kunne skrive litt mere om hendelsen, fra vakende fisk, til fisken var i båt. :) Det er en meget stor hannfisk, og en skikkelig villfisk, flotte tegninger og en stor rå hale, noen har gjort en god jobb med det vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa jeg og en kompis bestemte oss for å reise på en liten fisketur i kveld. hadde egentlig ikke så store forhåpningene men men jeg skulle i alle fall prøve den nye stanga og snella mi. joa vi rodde i vei kompisen min fisker ikke no særlig med flue så vi rodde drag det var veldig lite vak å se så vi ett så kastet jo selvfølgelig han sluken dit før jeg fikk uti flua. vannet lå helt blank så jeg fikk se en bitte liten vakring som han ikke så og kastet ut flua, det smalt med det samme. trodde først det var en liten fisk for den fulgte med så fint inn til båten, men så satte den bakbein første utrasen forsvant nesten all backingen turte ikke å presse den så hardt med firerstang og 0,16 tupp skal det ikke så mye til. men etter mange utras fikk vi se den fy faen for en fisk skrek kompisen min.nye utras fulgte har aldri vært så nærvøs før tror jeg. etter en tre kvarters tid begynte den å bli sliten hadde den intil båten men vi fant ut at håven ble for liten, heldigvis hadde jeg en klepp i båten etter en gjedde tur i helga så etter mye om og men og gode forslag så fikk jeg den til slutt opp i båten har aldri skreket ut i glede så høyt før tror jeg. laugh.png' alt=':lol:'>

 

stangen jeg tok den på er en slate spx klasse 4 med slate viper snelle brukte en palmermygg i str 16 med 0,16 fortom, og så er det første fisk på stanga fy faen for en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Gratulerer så mye!! Kjempeørret, og så som premierefisk, da!! :D

Pangstart på sesongen, Wobbern.

Keep up the good work :smt023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må begynne med no annet tror jeg fallskjermhopping eller no annen extreme sport. dere hadde nok tatt med dere en sånn fisk hjem dere også. er det noen som vet om noen som stopper ut fisk forresten :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars M

Hadde æ hadd to klæppa, og hækta på en sånn krabat... Da kann du førbanne dæ på at det har blitt to håll i djækeln :smt023

Storkjæfta kara har godt av det :smt066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med en Oslokar, på Villmarksmessen i Lillestøm, som stopper ut fisk. Utrolig bra resultat.

Tror ikke han har webside, men referer til visittkortet:

Jan Ivar Brynildsen

980 38 509

Ring for avtale om pris levering etc.

Pakk fisken usløyd i plast, og legg den hel i fryseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Først vil jeg gratulere med en fantastisk ørret, men jeg blir litt forbannet når jeg leser en del av svarinnleggene. Makan til surmaga kommentarer skal man lete lenge etter :twisted: . Her får en ung mann kanskje sin livs ørret og så skal man få sure kommentarer om hvordan den ble løftet opp av vannet. Jeg spyr [-o< . Skjerp dere! Sønn går det når misunnelsen er større enn kjønnsdrifta.

 

Når man har en slik ørret på kroken bruker man det som er tilgjengelig for å redde fangsten. Jeg regner med at ingen av dere som har svart har vært i nærheten av en slik fisk.

 

At man ønsker å sette tilbake fisk er helt ok og jeg gjør også det ofte, men har ikke dårlig samvittighet med å ta opp noen til mat.

 

Nok en gang gratulerer med en fantastisk fisk!

 

Botros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...