Gå til innhold

FLUEFISKETREFF Fredag 23.04 - Søndag 25.04


Anbefalte innlegg

Halla gutter på gode vestlandet (og jenter)

Eg og StianM har tenkt på og mekke oss en pen liten camp ved et skikkelig godvann i slutten av april. Tenkte og se på interessen for dette. Da snakker vi fullt skenario, der vi holder bål, lavvo og eventuelt litt guiding.

Dette for og samle litt folk før elvene begynner for fullt. Kan garantere at dere vil like dette vannet. Stor fisk, med syk kondis!!

Vil desverre ikke gå ut med for mye informasjon om plassen før vi vet om hvor stor interesse det er for noe sånt ;)

Håper dere liker ideen og at så mangen som mulig vil vere med.. Blir noen timer fra Bergen, men er fullt mulig med samkjøring :)

PM for mere info, ingen spm er for dumme eller vanskelige :)

xx Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen spm er for dumme eller vanskelige :)

xx Eirik

Hvordan blir været?

Neida lykke til! Jeg for min del har nok ikke anledning til å komme dessverre. Kunne vært gøy dette.

Sikkert vært greit for folk å vist litt mer om hvor dette er. Noen timer nord-syd eller øst for bergen?

Bergen er jo langt fra alt og alle......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært morsomt å visst eksakt helg, og hvor ekstremt langt det kan dreie seg om å kjøre fra trøndelag. Tipper nemlig det dreier seg om før sesongstart her...

Pleier egentlig å ta helgeturer på hitra - frøya på den tiden.. Blir nok det i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så langt fra Haugesund dette. Er bare god norsk ekte brunørret i vannet. Belly kan vere lurt om vi blir mangen som kommer, og eg kommer til og ta med min egen selv!

Dato kom Stian med nå.

Vi har mulighet til og stille med 4 lavoer, ved til bål og fyrstikker  ;D

Om noen må sitte på, så kan vi sikkert ordne dette på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så langt fra Haugesund dette. Er bare god norsk ekte brunørret i vannet. Belly kan vere lurt om vi blir mangen som kommer, og eg kommer til og ta med min egen selv!

Dato kom Stian med nå.

Vi har mulighet til og stille med 4 lavoer, ved til bål og fyrstikker  ;D

Om noen må sitte på, så kan vi sikkert ordne dette på et vis :)

Jeg må i såfall sitte på fra Stavanger, kan du ordne det? ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...