Gå til innhold

Kommentarer til Fluebindecupen Runde 5 - Døgnflueklekker + Valgfritt mønster


Rune Stokkebekk

Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!  

81 stemmer

  1. 1. Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!

    • MrHunk
      4
    • Pete
      2
    • Kalle
      4
    • Bjørn Roar
      11
    • Magnum44
      5
    • Torben Berg-Sørensen
      2
    • Sigve
      6
    • Robban
      14
    • arvlar
      2
    • Torbjørn K Meløe
      8
    • Håkon Halvorsen
      2
    • espen_gunner
      2
    • dj pg
      7
    • Åboren
      3
    • joastro
      4
    • Rudix
      1
    • Rune D
      3
    • Lasse 18
      2


Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Pete:

Den Valgfrie flua likte jeg svært godt. Spesielt Hode med foamen. Genialt.

Det lukter en stemme fra meg ;)

Takk for det Magnum44 :)

Veldig hyggelig å høre fra en dyktig fluebinder som deg  :D

Jeg er rimelig fersk i gamet, så det er morsomt å høre !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Robban. Den mauren der var tøff! Bra bundet Bjørn Roar ;)

Takk for det Robban og Fettfinna! Hyggelig å høre. Jeg synes at Robban leder fortjent med så mange flotte og kreative mønstre. Det er mange dyktige fluebindere som er med, og det er veldig inspirerende.

Jeg anser ikke meg selv som veldig kreativ ved bindestikka, men det er utrolig hva man finner på "under press".  ;D Jeg må si at disse rundene har bidratt til at jeg eksperimenterer mer. Det er det jeg synes er mest positivt med hele greia. Jeg tror kanskje det var noe av selve grunnideen til Rune og co?  :rolleyes:

Og takk til Rune som har tatt glimrende foto av alle fluene mine!

Bjørn-Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi endelig ferdig med detta. Må få takke for hyggelige ord og en takk til dommerne for denne konkuransen, fått bindi mange fluer nå. Fått tilbake gnisten til ørretfluer og fått fylt opp boksa med mange fluer ;D Takk.

Nå er det endelig over til streamere igjen ;D Epoxy, store kroker, øyne og flash har vært savna ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nok en gang knallfine fluer fra deg Robban :D.

Digga den Renaflue-varianten din!!!

Ser ut som mine fluer blir bundet i tolvte time på fredag :o....

Takk for det Rune. Satt og tenkte litt på den valgfrie så kom jeg plutselig på helten min i startgropa, Staffan, og syntes den ble kuul. Men så fant jeg plutselig ut at den ligner jo på den myggen til Rune

I den videon, men nå er jeg litt lei åsså så det fikk bli med den. Denne gangen ble det noen rare greier åsså som ikke egner seg for massene ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ett spørsmål angående bruk av materialer.  ;D Om jeg vil bruke gullfasan som ekstra materiale. Kan jeg da bruke, f.eks. topping, vinge og div.? Samtidig? Eller vil gullfasan Topping være ETT materiale?

Begynner å haste å få satt igang her.. ;) Fikk perlehøna først i går.. Stress.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...