Gå til innhold

Kommentarer til Fluebindecupen Runde 5 - Døgnflueklekker + Valgfritt mønster


Rune Stokkebekk

Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!  

81 stemmer

  1. 1. Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!

    • MrHunk
      4
    • Pete
      2
    • Kalle
      4
    • Bjørn Roar
      11
    • Magnum44
      5
    • Torben Berg-Sørensen
      2
    • Sigve
      6
    • Robban
      14
    • arvlar
      2
    • Torbjørn K Meløe
      8
    • Håkon Halvorsen
      2
    • espen_gunner
      2
    • dj pg
      7
    • Åboren
      3
    • joastro
      4
    • Rudix
      1
    • Rune D
      3
    • Lasse 18
      2


Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Slapp av... frist fram til 30de. Har forlenget den siden oppdraget kom seint ut.

Gull. Kjenner jeg trenger å binde meg litt inn på denne flua. Må lete etter fly-rite boka mi og. Er bare kaos om dagen..  :-\

Hva med gullfasan sp.målet mitt?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt ut mine fluer!

Synes den obligatoriske var litt trickey...

-Uansett så synes jeg at Fluebindercupen har vært ett inspirerende tiltak! All ære til de som står bak :)

Skitt fiske til alle sammen og se opp for krabbeklo i undikken ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siste bidrag til konkurransen ute.

Synes denne konkurransen har vært et fantastisk tiltak, og vil derfor takke de ansvarlige! Det har vært meget lærerikt og inspirerende å delta. Håper på ny runde til neste år :)

Til slutt, props til alle forumets fluebindere, dere er utrolig flinke, og jeg skjønner jeg har en uendelig lang vei å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siste bidrag inne! Utrolig bra tiltak å lage en sånn konk. Er enig med Hunderørreten i at den helst skulle vært litt tidligere. Er vanskelig å ikke prioritere noe annet en fluefiske når våren og myggen er begynt.  

Håper på ny konk i 2011, veldig lærerikt og artig med utfordinger. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt ut mine fluer!

Synes den obligatoriske var litt trickey...

-Uansett så synes jeg at Fluebindercupen har vært ett inspirerende tiltak! All ære til de som står bak :)

Skitt fiske til alle sammen og se opp for krabbeklo i undikken ;D

Stilig bidrag fra deg igjen, dj pg. Digger fluene dine.  ;D Men hvordan er fiskbarheten med denne? Skallet er laget av foam? Får du den ned der krabbene pleier å være, eller vil den flyte som en dupp?  ;D

Fiskbarhet eller ei. Det er kunst!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten også hive meg med i gruppen av folk som takker og bukker for denne cupen.

Og jeg føler nesten at jeg må si unnskyld for bidragene mine denne runden. Har rett og slett ikke hatt tid til noe jeg selv har funnet fornøyelig å se på (Spesielt gjelder vel dette den valgfrie popperen min). Mye kaos om dagen. Lykke til alle sammen og takk for fine fluer å se på og masse god inspirasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord Rudix og Torbjørn!

Vanligvis bindes krabba med en tyngre krok med større gap og med timeglassøyne som fortyngning.

Så akkurat nå synker den like bra som champis korken til Torbjørn og popperen til Rudix... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord Rudix og Torbjørn!

Vanligvis bindes krabba med en tyngre krok med større gap og med timeglassøyne som fortyngning.

Så akkurat nå synker den like bra som champis korken til Torbjørn og popperen til Rudix... ;D

Hehe. Jeg mistenkte det, ja. ;) Men du fikk en stemme av meg alikevel. For kunst til kyst.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...