Gå til innhold

5% reduksjon i pris!


Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Klarer Lars å spare 90 øre hver dag i 1 år, vil han ha spart rundt 330kr tilsammen. Nok til å holde seg utstyrt med 5x og 6x tippetmateriale gjennom en sesong det :D

Alle monner drar sa musa og pissa i havet ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

La oss si at han bruker en slik hver eneste sesong da....

Og prisen holder seg slik den er.....

Kjøper han en slik hver vår.....så får han en gratis om 21 år eller 22. Bare på de 90 ørene det her er snakk om.

Vanvittig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sa: "tar man vare på ørene kommer kronene av seg selv " ?  :)

Tja, nå har jeg holdt rundt og varmet ørene mine lenge her, men neimen om det kommer noen kroner dalende. Dette ordtaket kan dermed ikke stemme særlig godt eller? 

Tja, Vi får spørre Onkel Skrue.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han kjøpt DNB-Nor aksjer for 90 øre i desember 2008, så hadde han hatt nærmere 3 kroner og 15 øre nå. Da hadde han hatt til salt på maten. 25 kg salt koster 85 kroner (riktignok salt til å strø gårdsrommet med..) ergo hadde han hatt nesten nok til 1 KG salt. Det er jo ett helt årsforbruk på middagsbordet.

Tenk at en negleklipper kan ordne deg salt på maten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer Lars å spare 90 øre hver dag i 1 år, vil han ha spart rundt 330kr tilsammen. Nok til å holde seg utstyrt med 5x og 6x tippetmateriale gjennom en sesong det :D

Alle monner drar sa musa og pissa i havet ;D

Det var lite, men godt! Sa mannen han patta musa..  ;D ;D

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at han bruker en slik hver eneste sesong da....

Og prisen holder seg slik den er.....

Kjøper han en slik hver vår.....så får han en gratis om 21 år eller 22. Bare på de 90 ørene det her er snakk om.

Vanvittig :)

Du kan jo sette 90 øringen på høyrentekonto i 21 år. Da kansje du har en gratis allerede etter 18 år. Men på den annen side - hvis Europris reduserer prisen med 5% hvert år i 18 år, da vil ikke klipper koste mere enn 7,90 da...........(men da sparer du ikke 90 øre for hert år lengre heller ??? ???.....nei - det er bedre det er som det er ???8))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negle/fortomsklipper fra Europris blir litt feil for meg og Simms-vesten min . . .

Jeg foretrekker å støtte utstyrs-bransjen, og det som skal gjøre seg fortjent til å bli med meg på fisketur skal ikke være billig.

Derfor har jeg forlengst investert i Tiemco fortomsklipper til 150kr.

Skal ikke påstå at den klipper sene sånn helt uten videre, men om man tar dagen til hjelp så får man gnagd av senetykkelse opp til 0.20  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...