Gå til innhold

Guideline Drifter med slagside


-Lars-

Anbefalte innlegg

Oppdaget på siste tur med Drifteren min at jeg fikk slagside, altså en luftlekkasje i den ene pontongen.

Regner med det er et lite hull her et sted . . .

Går ut ifra at dette kan bøtes med vanlig bøtesaker for sykkelslanger, eller er det andre ting som anbefales ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ot men det får så være:

Juli i 2008:

Jeg og en kompis var og padlet rundt på et lurevann dypt inne i skogene i Troms. Der går det noen skikkelige rusker.

forhistorie:

Fulle av iver kommer vi fram. Laster av oss. Og pumper farkostene opp i et enormt tempo.

Solen steiker og det er sinnsykt varmt.

Hva bruker det å stå på advarselen på flyteringene. Do not overinflate eller noe slikt.

Jeg tenker noe sånn som at vannet er kaldt og det skader ikke å gi den noen ekstra pump sånn for ordens skyld.

Ignorerer helt sola og den hummerfargede kompisen som sliter i heten.

Midtfjors skjer det jeg aldri skulle tro kunne skje i NN.

Et kanondrønn og jeg blir liggende på trynet i det kalde vannet. Ute av stand til å hjelpe meg selv. Hovedskroget har eksplodert i varmen.

Om jeg i dag prøver, får jeg ikke til den panikkslagne falsettstemmen som desperat ropte på bergning.

Trodde ikke jeg var istand til å lage en slik ynkelig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ot men det får så være:

Juli i 2008:

Jeg og en kompis var og padlet rundt på et lurevann dypt inne i skogene i Troms. Der går det noen skikkelige rusker.

forhistorie:

Fulle av iver kommer vi fram. Laster av oss. Og pumper farkostene opp i et enormt tempo.

Solen steiker og det er sinnsykt varmt.

Hva bruker det å stå på advarselen på flyteringene. Do not overinflate eller noe slikt.

Jeg tenker noe sånn som at vannet er kaldt og det skader ikke å gi den noen ekstra pump sånn for ordens skyld.

Ignorerer helt sola og den hummerfargede kompisen som sliter i heten.

Midtfjors skjer det jeg aldri skulle tro kunne skje i NN.

Et kanondrønn og jeg blir liggende på trynet i det kalde vannet. Ute av stand til å hjelpe meg selv. Hovedskroget har eksplodert i varmen.

Om jeg i dag prøver, får jeg ikke til den panikkslagne falsettstemmen som desperat ropte på bergning.

Trodde ikke jeg var istand til å lage en slik ynkelig lyd.

Da ble Tørrbjørn våt.

Skulle gjerne sett hendelsen på video. Stor historie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var litt "slapp" på ene siden på onsdag. Håper det blir tett. Men, neste helg trenger du ikke båt Lars  ;D

Kim.

He-he, trodde først det var boksen min med kulehodenymfer som var lagt i lomma på ene siden som gjorde at jeg fikk slagside, men den pontongen var slapp i fisken, ja  :D Takk for sist forresten, Kim  :)

Har vært ute på en kveldstur nå, og jaggu tror jeg at jeg fikk klint aquaseal på rett plass, for nå var den like stram som meg etter en time utpå vannet  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...