Gå til innhold

Nye saker i vinter?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Nye saker i vinter.. Nylig har det blitt ny storsekk, Norrøna Recon Pack Synkronflex 125L, hodelykt av type Led Lenser H7, en brukt Sage 2540 samt en del fluebindemateriale som små, sorte tungstenhoder. Alt dette er ting jeg trenger, ikke minst med tanke på NZ-turen om drøye to uker. Andre ting som står på lista er en firedelt sekser som backup til femmern (Horizon-II 905) som blir hovedstanga i NZ. Trenger nye vadesko og har bestilt de nye Korkers Chrome for en stund siden, men det ser ikke ut til at de greier å levere de i tide til turen.. :( Om de ikke er helt nazi i tollen så kanskje jeg får dratt med meg de gamle, hævvete Korkersa igjennom. Seff uten filtsåler. En ting til jeg trenger er en større håv – McLean type Small duger ikke på ørret på fire kilo. Snakker av erfaring her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Nye saker - ja kanskje det?

Snubler jeg over ei rask 3- evt. 4-delt stang i klasse 6, tilpasset sjøfiske kan det være jeg slår til.  -  Kjøpt 13. november - Orvis TLS 906

Ellers er jeg litt på utkikk etter ei kraftigere vadejakke til "vinterfiske".  -  Kjøpt 19. november - Loop Jaws

Muligens blir det også en overgang til C&F bokser til sjøfiske.

Vaderen lekker også, men dette er så minimalt at det bør la seg lappe. Om så ikke er mulig kan det bli vader i stedet for 6er stang.

Ellers har jeg våte drømmer om at Danielsson skal lansere en modell som heter DryFly Wide, da hadde det blitt ny snelle på sekundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...