Gå til innhold

Nye saker i vinter?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Har dere sett dere ut noe nytt dere skal kline til  med i vinter? Kansje planlagt julegaven allerede?

Lurer litt på å klemme til med ei ny stikke før vinteren. Den gamle dyna-kingen har vært i tjeneste rimelig lenge nå.

Den er ikke utslitt men hadde vært morro med noe nytt. Ryker sikkert på ei stang eller to og men det får jeg se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skal bygge meg en glassfiber stang denne vinteren, har kjøpt en McFarland Spruce Creek i deler. Skal bli artig å prøve, aldri bygd stang før.

Ellers så går det mye tid i å planlegge neste års fisketurer  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker litt med tanken på å prøve meg på stangbygging, og i tilfelle blir det en klasse seks (ikke at det er det jeg trenger mest) for saltvannsfiske. Har også planer om å bytte ut klumpsystemet jeg bruker til sjøfiske, og Korkers' nye Chrome vadesko frister også veldig, men mulig jeg klarer å utsette det kjøpet til neste høst/vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at jeg ryker på en tur til New Zealand.... ;D

Jasså JK... Når?

hadde egentlig ikke tenkt å reise denne sesongen, men det har blitt så lite fisking her hjemme i år at jeg ikke tror jeg klarer å vente. Alternativet er jo å trøsteshoppe som denne tråden egentlig handler om... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...