Gå til innhold

Flyteringtreff 2011


Morten M

Anbefalte innlegg

  • Svar 173
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Når du krysser brua over togskinnene på Grindvoll så kjører du rett frem ca 200-300 meter og da ser du en postkasse på en lyktestolpe på venstresiden.

Det er langs med togskinnene.

Der finner man fiskekort og legger igjen kontanter i en konvolutt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du krysser brua over togskinnene på Grindvoll så kjører du rett frem ca 200-300 meter og da ser du en postkasse på en lyktestolpe på venstresiden.

Det er langs med togskinnene.

Der finner man fiskekort og legger igjen kontanter i en konvolutt ;).

aaa den er grei , er på plass fredag ca kl 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er belly`n rigget med ny stangholder, sekken pakket med alskens foto og videoutstyr og flueboksene fylt opp til randen med skummle fluekreasjoner.

Nå skal det fiskes hard og brutalt noen dager ;D ;D

Hvis ikke vinden blåser meg i senk, kommer det noen rapporter fortløpende.

Sees på Grindvoll kl 12.00 i morgen

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å laget ferdig Camp 2.

Det var litt vind i dag, men MYE mygg. Og de var mange svaler nede på plukket mygg :)

Camp to er 3 hundre meter i fra BASE kamp. MEget bra camp. Når Camp 1 og to er fulle. Så har vi Camp tre som er meget bra. rett på motsatt side av BASE Camp. (For morgensolen) .

Kjøre rute:

45 til en time i fra Oslo.

Kjør til lunner, ta av til Jevnaker i rundkjøringen, Følge hovedvaien opp til toppen. Ta til lunner, skitet til Grindvoll (Sløvika)

Dra til Grindvoll stasjon (Kjør over jernbanebrua, følg veien etter vassjø, Da kommer dere ca 1 km bort. Første gard mot vassjø. Da ser dere en Rød love/uthus. DEr står det mange biler. Der er det.

Fiskekort kan dere få kjøpt på BASE CAMP.

Er det noe mer ring: 92887830, for dere som kommer på lørdag, Kom på BASECAMP førts til oppmøte,

Nyttige navn. (Meg Morten Minde, Og Grunneier John Hornslien som har parering)

Ellers Kjenner dere noen, dra dem med hvis de fisker med flytering.

Morten M, er på plass ca kl. 12 00 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars,

Vi får se om vi kan få lagt ut en del bilder i kveld.

Det blir nok en bra dag. Det blir mye sol, litt vind (Bra for fiske) når det er høysol, med klart vann :)

Mye mygg, noe Marginata, og massevis av annet godt for fisken:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart det trenger du... hehe

Det kan du gjerne si. Kan faktisk ikke  med 100% sikkerhet si at jeg har sett en marginata på vannet hittil i år (tross 10 turer +). Har sett en del i lufta, men seil på vannet har det vært lite med. Gitt den tidlige våren, så synes jeg det har gått treigt. Men myggen er jo en vinner, og gir et herlig frustrerende fiske med mye venting og tilslagsproblematikk som følge av apati og innsovnede muskler.  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er den råeste modellen på markedet. Av tilleggsutstyr kan nevnes Hatch Stimulator, som gjør at det klekker ekstra godt i en radius av 15 meter rundt båten.

Mener du at du kjøpte modellen uten ekkolodd og snurpenot? ;D

Får plass til alt jeg trenger på en fisketur i sekken som følger med .

010620081022INylCwITzqK4Wi51qe.jpg

Litt småslapp...

010620081039zALSqOTeqRblTe8zvg.JPG

Her er Hoftesjarken min "Oppblåsbara" 8)

010620081017ARjDfnmZER2iToIfjm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...