Gå til innhold

Flyteringtreff 2011


Morten M

Anbefalte innlegg

Slik det er med svømmeføtter,

Jeg har prøvd en del de som er på sportsfiskemarkedet. Etter min mening er de ikke så bra. Jeg selv har kjøpt med noen som jeg bruker på tørrdrakter (Dykking) De er nok de som er aller best.

Det er meget viktig å tenke på når du kjøper et svømmeføttepar at de skal vare og at du skal ha på deg sko. Og da er uten sammenligning de som man bruker under dykking best. Og der får du også forskjellige kvaliteter.

Ellers kommer du på treffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Flyteringstreff 2011 – På tide å melde seg på.

Vi har nå lagt stort arbeide i årets flyteringstreff. Med egen facebookgruppe ”Fluteringtreff på Hadeland”, egen reklameflim (

)som ble tatt opp på en dag på Vulgatafiske i Vassjø. Samt lagt ut eget flyteringskort og plakater på en del butikker. Samt vi kommer til å ha egen Stean på Villmarksmessen som vi har hatt før.

I forhold antall på årets flyteringtreff vil vi begrense dette som vanlig til 50 til 75 personer. Men vi regner ikke med at det komme mer enn 30 til 40 fiskere per gang.

Det blir tre overnattingsområder. Camp 1 ved hytta, 2 Odden ovenfor hytta og nede i enden. Det vil også bli mulig for dere som ikke ønsker å være over natten til å ha Camp i Stasjonsvika. Toalett er det ved Basecamp ved hytta.

Vi håper at i år at vi kan få et meget vellykket treff mye glede og mange utfordrende fiskeopplevelser. Målet for meg i år er at vi greier å ta ørret over 2 kilo. Det hadde vært gøy.

Takket være dere som har vært med før, kan vi nå presentere et gromt fiskevann, der vi alle har vært med å utvikle dette til det jeg ønsket at det skulle bli. Men jeg er ikke 100 prosent fornøyd enda – ønsker større fisk og renere vann for fremtiden. Men dette jobbes det med. Det jobbet også aktivt med og fjerne gjedda i de andre vannene, men pga. kommunen står det litt i stå. Hvis vi greier dette og får dette under ett fiskeområde, vil jeg tro at Grindvoll vil bli Østlandets mekka for ørretfiske på Stillevann etter stor ørret.

Håper dere vil bli med.

For dere som har vært med før: Vil det koste 500 kroner som i 2010 + fiskekort. (Dagskort 40 – årskort 200).

Bindende påmelding:

Første treff, som jeg vil tro kan bli det beste ihht. fiske helgen etter 17. mai.

Med vennlig hilsen

Morten Minde

92887830

www.ørretfiske.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Villmarksmessen nermeer seg.

For dere som ønsker å bli med og ikke kar sakt i fra, er jeg på Villmarksmessen på Lillestrøm. Men etter Villmarksmessen kan jeg ikke garantere at set er leidieg plasser igen. For dere som ikke melder dere på før!

Reklamefilm:

Håper så mange som mulig blir med i fra fluefiskesiden.

Morten M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takker alle som besøkete meg på Villmarksmessen.

Vi regner med at isen går ca 1 mai i år.

Håper så mange som mulig blir med på flyteringtreffet.

For dere som ikke har sett reklame snutten se:

Vi tar fortlpende påmeldinger.

Har fått en del etter Villmarksmessen. Men har litt problemer med mailen, ikke inngående men utgående. Så jeg får ikke svart så fort.

Mvh:

Morten Minde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi oppe å går igjen.

Ser at det er en del interesse til flyteringtreffet i vår. DEt ligger på det samme som i fjord. rundt 20 35 stykker som kommer.

Så for dere som ønsker å bli med å ha et knall fiske og mye sosialt. Sleng dere på.

Litt nytt i år. Vi kommer til å ha alle typer Outcast flyteringer på treffet. Jobber også med rabatter med de som blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens,

Hvis det er noe dere lurer på ihht. flyteringtreffet rett etter 17. mai. er det bare å spørre.

Men PS. i perioden 5 til 16 mai. er jeg ikke hjemme. da må dere enten sende meg en mail eller en melding. Jeg skal prøve å komme inn på siden ilæpet av disse dagene.

Det vil i år bli en del forbedringer i fra2010. Håper bare været holder... Ser som sakt ut atisen går som i 2010. 1. mai. Jeg kommer da å legge ut noen kommentarer i fra prøvefiske. muligens noen bilder også- men i år kan jeg ikke love noe.

Vi er nå ca 20 stykker som er påmeldtså jeg håper det kommer en del til. I-alle fall kommer det til å bli gøy, og kanskje noen nye rekorder også. Men det er en pluss....  Hygge først og godt fiske i tillegg.

For dere som tror det kommer kun fiskere som er erfarene er det meget feil. mange er nybegynnere og noe erfarene. Samt en del som har vært med i mange år i fra strarten.

Men ellers så får dere ha en god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...