Gå til innhold

Bildetråden 2011


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Facebook slutte jeg med for ett par år siden. Finnes grenser for hva jeg giddet å bruke hjernesellene på. Makan til sted. Folk skryter av seg selv, prøver å sjekke opp andre, viser seg ukritisk frem for gud og hvermann og prater om helt uvesentlige ting. Omtrent som å konstant være på fest og omgi seg med fulle folk. Det orker jeg ikke!!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook slutte jeg med for ett par år siden. Finnes grenser for hva jeg giddet å bruke hjernesellene på. Makan til sted. Folk skryter av seg selv, prøver å sjekke opp andre, viser seg ukritisk frem for gud og hvermann og prater om helt uvesentlige ting. Omtrent som å konstant være på fest og omgi seg med fulle folk. Det orker jeg ikke!!  :D

Du aner ikke hva du går glipp av, Stian . . . På facebook legger jeg ut fasiten på hva som kreves for å bli en fullkommen fluefisker . . . Men det interesserer vel ikke deg, som ikke syntes det er så nøye om man bruker ett eller 10 år på å skjønne hva dette dreier seg om !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook slutte jeg med for ett par år siden. Finnes grenser for hva jeg giddet å bruke hjernesellene på. Makan til sted. Folk skryter av seg selv, prøver å sjekke opp andre, viser seg ukritisk frem for gud og hvermann og prater om helt uvesentlige ting. Omtrent som å konstant være på fest og omgi seg med fulle folk. Det orker jeg ikke!!  :D

OT

men det er derfor man har hide knappen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet 800km vekk fra venner, familie osv. så facebook er for meg og mine ett helt uvurderlig verktøy for å holde kontakten og for å holde hverandre oppdatert.

Jeg vet godt at det er ett ekstremt nyttig verktøy for våre potensielle fiender dersom det blir en ny kald krig osv., men, nytteverdien av det for oss er så vesentlig mye høyere enn det negative at det får så være. Blir det krig stikker jeg uansett til fjells med rifla og benker meg på en DNT hytte med proviantlager  ;D

SBruk "Hide all from xxx" for å gjemme bort kjedelige mennesker som ikke har noe interessant å si. Slik at du kan prioritere oppmerksomheten din rundt de som faktisk har noe interessant å si heller  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stilig bilde, Willy  :)

Snakk om å tøye sesongen max. Det står respekt av det  8)

Jada. Respekt. ;)

I dag var det jonnyS og Arild som tro til med nymfinga.

Tok endel fisk også,tross relativt kaldt vann.Fisken spiser altså likevel.

Har vært en ganske bra sen-sesong for oss så langt og vi har ingen planer om å legge inn årene hvis ikke Kong Vinter tar jerngrep og legger lokk på elvene.

Pga. halsvondt og snev av forkjølelse sto jeg over fiskingen idag,det ble en rundtur med kamera istedet.

Grunnen til at jeg tok disse bildene var at vi hadde avtalt en "kaffepause" på eftan. :)

Savnet stanga en stund der,flott Bergensk småelv som jeg ikke fisker så ofte i. ;)

Heeeerlig bilde, Willy!!!

Takk fotoboy.

Tar jo ganske herlige bilder selv du da,men det vet du jo at jeg mener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...